Η Mazda παρουσίασε τη ρετουσαρισμένη έκδοση του μεσαίου οικογενειακού της. Έτσι, το ανανεωμένο «6» περνά στη δεύτερη φάση της ζωής του με τις αλλαγές να αφορούν και τους τρεις τύπους αμαξώματος.
Η Mazda παρουσίασε τη ρετουσαρισμένη έκδοση του μεσαίου οικογενειακού της. Έτσι, το ανανεωμένο «6» περνά στη δεύτερη φάση της ζωής του με τις αλλαγές να αφορούν και τους τρεις τύπους αμαξώματος.
Αισθητικά οι σχεδιαστές δεν κατέφυγαν σε συνταρακτικές αλλαγές, διατηρώντας τα κύρια γνωρίσματα του μοντέλου αναλλοίωτα. Ανασχεδιασμένη είναι η μάσκα, τα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, με πλαίσια νίκελ, όπως επίσης και οι ζάντες αλουμινίου, με την παλέτα να των χρωμάτων να είναι εμπλουτισμένη με 10 επιπλέον χρώματα.
Στο εσωτερικό έχει αναβαθμιστεί η εικόνα με αλλαγές στο ταμπλό, τον πίνακα ελέγχου του κλιματιστικού και των το τιμόνι, το οποίο πλέον είναι διαθέσιμο σε διαφορετική απόχρωση του μαύρου. Επιπλέον, φιλοξενεί περισσότερα χειριστήρια των βασικών λειτουργιών του αυτοκινήτου, αναβαθμίζοντας έτσι την εργονομία.
Όσον αφορά τα μηχανικά μέρη, πέρα από μικροαλλαγές στους συνδέσμους της ανάρτησης, νέος είναι ο 2λιτρος κινητήρας, ο οποίος τώρα αποδίδει 155 ίππους, 193 Nm (19,7 χλγμ.) ροπής. Εκτός των προφανών επιδόσεων που προκύπτουν, κέρδος υπάρχει και σε κατανάλωση (6,9 λίτρα/100 χλμ.) αλλά και εκπομπές CO2 (159 γρ./χλμ.). Ο βασικός κινητήρας είναι ο 1.8 ο οποίος παραμένει ως είχε, αποδίδοντας 120 ίππους.
Στη γκάμα του «6» υπάρχει και ένας εξαιρετικός ντίζελ κινητήρας 2,2 λίτρων με τρεις εκδόσεις απόδοσης: Standard, Mid και High Power, με 129, 163 και 180 ίππους και 340 Nm (34,7 χλγμ.) 360 Nm (36,7 χλγμ.) 400 Nm (40,8 χλγμ.) αντίστοιχα. Ο συγκεκριμένος κινητήρας δύσκολα θα βρει χώρο στην ελληνική αγορά το Σεπτέμβριο που θα είναι διαθέσιμο το ανανεωμένο «6». _Γ.Καλ.