Οι πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Scrambler των 1.200 cc της Triumph αποκαλύπτουν ένα μοντέλο με έντονα χαρακτηριστικά εκτός δρόμου.
Ξεκινώντας από τον κινητήρα, αυτό που διακρίνουμε είναι πως χρησιμοποιεί το νέο υγρόψυκτο ΗΤ 1.200άρη των μοντέλων Boneville Τ120, Bobber και Speedmaster. Αυτό σημαίνει ιπποδύναμη τουλάχιστον 77 Hp, αρκετή περισσότερη από τους 55 του «μικρoύ» Scrambler 900. Το συμβατικό πιρούνι έχει δώσει τη θέση του σε ένα ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο της Showa, τα αμορτισέρ έχουν μεγαλύτερη διαδρομή και προέρχονται από την Ohlins, το αλουμινένιο ψαλίδι είναι ενισχυμένο, ενώ μπροστά υπάρχουν δύο δίσκοι με μονομπλόκ(!) δαγκάνες της Brembo. Θα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι ride-by-wire, απενεργοποιούμενο ABS και traction control, πιθανά και οδηγικά προγράμματα με ένα εξ αυτών ειδικά για χρήση εκτός δρόμου. Οι διαδρομές της ανάρτησης προβλέπονται αυξημένες τουλάχιστον στα 200mm και παρέα με τα enduro ελαστικά και τους ακτινωτούς τροχούς των 18 (πίσω) και… 21 ιντσών (μπροστά) θα κατατάσσουν αυτόματα τη μοτοσυκλέτα στην κατηγορία Adventure.
Το ύψος της σέλας αναμένεται να πάει αρκετά ψηλά, όχι όμως σε βαθμό που να δυσκολεύει το γερό πάτημα των ποδιών στο έδαφος. Στις μοτοσυκλέτες που δοκιμάζονται δεν υπάρχουν μπροστινά φτερά, πιθανά το εργοστάσιο είναι στη φάση αναζήτησης και πειραματισμού για την καλύτερη εφαρμογή. Υπάρχουν όμως ενισχυμένου τύπου χούφτες τιμονιού, καθώς και αλουμινένια ποδιά που καλύπτει όλο το κάτω μέρος του κινητήρα, οπότε μάλλον αναμένεται κάτι ..extreme. Το πιο πιθανό είναι να υπάρξουν δύο εκδόσεις, μία scrambler καθημερινού χαρακτήρα και μία scrambler τύπου adventure, με περισσότερη δηλαδή “περιπέτεια” στο DNA της.
Πότε να το περιμένουμε;
Εκεί στην Triumph έχει πέσει πολλή δουλειά τα τελευταία χρόνια, οι άνθρωποι έχουν βγάλει 17 νέα μοντέλα, τα 5 εξ αυτών για το 2018. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα αργήσει η στιγμή που θα το δούμε ζωντανό μπροστά μας, πιθανά αυτό να συμβεί στο σαλόνι μοτοσυκλέτας του Μιλάνου τον ερχόμενο Νοέμβριο._Ν.Β.