top icon
Επικαιρότητα

Πτωτική πορεία τον Απρίλιο στην Ευρώπη

Με μείωση 7% έκλεισαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αγγίζοντας τις 1,17 εκ. μονάδες. Ας δούμε τους χαμένους αλλά και τους κερδισμένους της κούρσας του περασμένου μήνα.

Με μείωση 7% έκλεισαν οι πωλήσεις καινούργιων αυτοκινήτων στην Ευρώπη αγγίζοντας τις 1,17 εκ. μονάδες. Ας δούμε τους χαμένους αλλά και τους κερδισμένους της κούρσας του περασμένου μήνα.
 
Σε σχέση με τις επιμέρους αγορές, αναμφίβολα η μεγάλη χαμένη ήταν η Γερμανίας, καθώς οι ταξινομήσεις μειώθηκαν σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2099 κατά 32%, σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία. Με αρνητικό πρόσημο (-16%) έκλεισαν και οι πωλήσεις στη γειτονική Ιταλία, ενώ σε αντίθεση, για τον ίδιο πάντα μήνα, η Γαλλική αγορά αυτοκινήτου σημείωσε μικρή άνοδο, της τάξης του 2%.
 
Σε ότι αφορά στους κατασκευαστές (ή τα γκρουπ κατασκευαστών σε ορισμένες περιπτώσεις), το Γκρουπ Fiat σημείωσε τον Απρίλιο τη μεγαλύτερη καθίζηση με μείωση πωλήσεων της τάξης του 27%. Η μείωση των πωλήσεων για τις Toyota και General Motors άγγιξε το 19%`με τoν Όμιλο της VW και τη Ford να πέφτουν σε ποσοστά που με τη σειρά τους αγγίζουν τη μείωση του συνόλου της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου.
 
Στους κερδισμένους της κούρσας ανήκουν η BMW, οι πωλήσεις της οποίας σημείωσαν άνοδο κατά 13%, με τη Mercedes να σημειώνει με τη σειρά της οριακή άνοδο (+1%). Στους μικρότερους σε όγκο πωλήσεων παίχτες της αγοράς, η μεγάλη νικήτρια ήταν η Nissqn, η οποία κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 40%. Άνοδο 6% και 10% σημείωσαν οι Hyundai και Kia, με την τελευταία να ανεβαίνει στο Νο12 της ευρωπαϊκής κατάταξης προσπερνώντας τις ιαπωνικές Suzuki, Honda και Mazda. _Χ.Α.      
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ