Πρόκειται για το γνωστό 4κύλινδρο σύνολο που κινεί σήμερα και το Megane R.S.
Δεν έχουν περάσει περισσότερες από 15 ημέρες από τότε που σας αποκαλύψαμε πρώτοι πως το νέο Renault Clio δεν πρόκειται να παρουσιαστεί στο επερχόμενο Σαλόνι του Παρισιού τον προσεχή Οκτώβριο, αλλά στη Γενεύη το Μάρτιο του 2019 (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ) και σήμερα στο φως έρχονται νέα στοιχεία για τη νέα πρόταση των Γάλλων στην κατηγορία των σούπερ μίνι αυτοκινήτων. Και συγκεκριμένα, για την κορυφαία έκδοση R.S. που θα ακολουθήσει τουλάχιστον έξι μήνες μετά το επίσημο ντεμπούτο των «απλών» Clio στις αρχές τις επερχόμενης άνοιξης.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αποκάλυψε στο γαλλικό αυτοκινητικό Τύπο ο Philippe Brunet, ο επικεφαλής του τμήματος λογισμικών κινητήρων της Renault, η «πόρτα» για την εγκατάσταση κάτω από το καπό του νέου Clio R.S. του 4κύλινδρου 1.800άρη κινητήρα των Megane R.S. και Alpine A110 είναι ανοιχτή. Ωστόσο, με δεδομένο ότι η απόδοση του εν λόγω συνόλου στο ελαφρύ κουπέ των Γάλλων κυμαίνεται στους 252 ίππους και στο καυτό 5θυρο «χάτς» στους 280 (και λίαν συντόμως στην έκδοση Trophy στους 300), η Renault Sport προσανατολίζεται στον περιορισμό του στην περίπτωση της κορυφαίας έκδοσης του νέου σουπερ μίνι της στους 225 ίππους._Χ.Α.