top icon
Επικαιρότητα

Πιο οικολογικά τα μελλοντικά Lancer ΕV0 και Impreza STi

Οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι πλέον πιθανό να αναγκάσουν τις αγωνιστικές ρέπλικες παραγωγής των δύο ιαπωνικών εταιρειών να γυρίσουν σελίδα, ασπαζόμενες τόσο την τεχνολογία των κινητήρων ντίζελ, όσο και την υβριδική.

Οι αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων είναι πλέον πιθανό να αναγκάσουν τις αγωνιστικές ρέπλικες παραγωγής των δύο ιαπωνικών εταιρειών να γυρίσουν σελίδα, ασπαζόμενες τόσο την τεχνολογία των κινητήρων ντίζελ, όσο και την υβριδική.
 
Η φημολογία και οι συζητήσεις για την πιθανή στροφή 180 μοιρών των δύο ιαπωνικών εταιρειών που θα έχει κατεύθυνση τις «καθαρότερες» τεχνολογίες -ούτως ώστε τα δημοφιλή τους «όπλα» να παραμείνουν ζωντανά στην ανήλεη μάχη που έχει ξεσπάσει κόντρα στους ρύπους- κάθε άλλο παρά νέες είναι. Ωστόσο, σήμερα καθίστανται ακόμα πιο… ξεκάθαρες, με συγκεκριμένες πλέον πληροφορίες και για τα δύο στρατόπεδα. Πιο συγκεκριμένα, η Mitsubishi μελετά πολύ σοβαρά το ενδεχόμενο υιοθέτησης ενός υβριδικού συστήματος κίνησης, το οποίο θα αποτελείται από ηλεκτροκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα σε μια προσπάθεια συγκράτησης των εκπομπών CO2 οριακά πάνω από το άτυπο φράγμα των 200 γρ./χλμ. Ωστόσο, παρά τις αντίθετες έως τώρα εκτιμήσεις, η υβριδική αυτή καρδιά του νέου EVO αναμένεται να αποδίδει ικανές… ποσότητες ισχύος που θα εξασφαλίζουν στο παραδοσιακά τετρακίνητο σεντάν μια επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 5 δλ.

 
Όσο για την αντίστοιχη έκδοση της Subaru, οι πληροφορίες αναφέρουν πως από το 2012 και εξής το νέο STi θα είναι εφοδιασμένο με έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα χωρητικότητας 2,0 λίτρων. Άλλες πηγές αναφέρουν ένα ακόμα πιο… ακραίο σενάριο. Την υιοθέτηση δηλαδή ενός αντίστοιχου συνόλου, με κυλινδρισμό όμως που δεν υπερβαίνει τα 1,5 λίτρα. Εν αναμονή εξελίξεων λοιπόν, αλλά και περαιτέρω, πιο συγκεκριμένων πληροφοριών από τα δύο ιαπωνικά στρατόπεδα. _Χ.Α.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ