top icon
Επικαιρότητα

Ανανέωση για την Porsche Cayenne

Η ανανεωμένη σχεδίαση, η νέα υβριδική έκδοση S E-Hybrid και ένας ολοκαίνουργιος V6 κινητήρας βενζίνης με δύο τούρμπο αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα της νέας Porsche Cayenne, που αισίως κλείνει πάνω από 12 χρόνια ζωής.

Η ανανεωμένη σχεδίαση, η νέα υβριδική έκδοση S E-Hybrid και ένας ολοκαίνουργιος V6 κινητήρας βενζίνης με δύο τούρμπο αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα της νέας Porsche Cayenne, που αισίως κλείνει πάνω από 12 χρόνια ζωής.

Σχεδιαστικά, μπορεί οι αλλαγές να μην είναι και τόσο εκτενείς, το αποτέλεσμα, ωστόσο, που έχει προκύψει μετά τις «πινελιές» των ανθρώπων της Porsche καταφέρνει να… κάνει τη διαφορά σε σχέση με το παρελθόν. Πιο συγκεκριμένα, στο εμπρός μέρος της ανανεωμένης Cayenne, σημεία αναφοράς είναι η νέα μάσκα με τις μεγαλύτερες για την περίσταση εισαγωγές αέρα, ο ανασχεδιασμένος προφυλακτήρας, ο οποίος διαθέτει και αυτός ανάλογων… διαστάσεων εισαγωγές που συμβάλλουν στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, ενώ νέα μορφή διαθέτει και το εμπρός καπό. Αξίζει να σταθούμε εδώ σε μια σημαντική καινοτομία της νέας Cayenne, η οποία αφορά στην προσθήκη ειδικών flaps πίσω ακριβώς από τη μάσκα, οι οποίες ελέγχονται από την ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου του κινητήρα και ανοίγουν και κλείνουν ανάλογα με τις ανάγκες ψύξης του. Από εκεί και πέρα, στις νέες Cayenne Diesel, S, S Diesel και S E-Hybrid κοσμούν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED, ενώ για την κορυφαία Turbo προστίθενται η τεχνολογία φώτων Dynamic Light System της εταιρείας. Πίσω, οι επεμβάσεις είναι ανάλογες, με τα φώτα να διαφοροποιούνται ελαφρώς σε σχέση με το παρελθόν, ενώ ανασχεδιασμένη είναι τόσο η 5η πόρτα όσο και ο προφυλακτήρας με τις ενσωματωμένες στο κάτω τμήμα του απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό της νέας Cayenne το βλέμμα επικεντρώνεται στο νέο «πολύ-λειτουργικό» σύστημα διεύθυνσης, το οποίο είναι εμπνευσμένο, σύμφωνα με την Porsche, από την 918 Spyder και πλέον διαθέτει στάνταρ τα γνωστά «σταθερά» paddles για την αλλαγή των σχέσεων. Από εκεί και πέρα, οι απαραίτητες… διορθώσεις έχουν γίνει και στη σχεδίαση του πίσω καθίσματος, το οποίο παρέχει πλέον υψηλότερα επίπεδα άνεσης.

Οι σημαντικότερες όμως ειδήσεις για την ανανεωμένη Cayenne «βγαίνουν» από τις επιλογές των ιθυνόντων της Porsche που αφορούν στα μηχανικά της μέρη. Και πιο συγκεκριμένα, εκείνες που αφορούν στην υβριδική έκδοση S E-Hybrid, η οποία αντικαθιστά την S-Hybrid. Κάτω από το καπό της συναντάμε έναν supercharged κινητήρα V6, με χωρητικότητα 3,0 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 333 ίππους και συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 95 ίππων. Συνδυαστικά, οι δύο μονάδες ισχύος αποδίδουν 416 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 590 Nm ροπής ήδη από τις 1.250 σ.α.λ., τιμές ικανές να επιταχύνουν το γερμανικό SUV από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 5,9 δλ. Αξίζει να σημειώσουμε πως οι μέσες εκπομπές CO2 της νέα S E-Hybrid αγγίζουν μόλις τα 79 gr για κάθε χλμ. κίνησης. Από εκεί και πέρα, η νέα Cayenne S κινείται πλέον από έναν downsized V6 κινητήρα turbo, χωρητικότητας 3,6 λίτρων, ο οποίος κινεί και τη νέα Macan και αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό V8 4,8 αποδίδοντας 420 ίππους και 550 Nm ροπής. Όσον αφορά την κορυφαία Cayenne Turbo, κάτω από το καπό συναντάμε μια αναβαθμισμένη εκδοχή του γνωστού twin turbo V8 κινητήρα χωρητικότητας 4,8 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 520 και 720 Nm ροπής. Τέλος, η νέα Cayenne Diesel «φορά» έναν 3λιτρο V6 κινητήρα με απόδοση 262 ίππους, ενώ η μεγαλύτερη S Diesel έναν 8κύλινδρο σε διάταξη V κινητήρα χωρητικότητας 4,2 λίτρων με ισχύ 385 ίππων και 850 Nm._X.A.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ