top icon
Αγώνες

F1: The best so far

To GP Ουγγαρίας ενδέχεται να ήταν ο πιο θεαματικός φετινός αγώνας της F1 μέχρι στιγμής και αποτέλεσε τον καλύτερο τρόπο για να ολοκληρώσει το σπορ το πρώτο μισό της σεζόν και να κατευθυνθεί στην καλοκαιρινή ανάπαυλα.

To GP Ουγγαρίας ενδέχεται να ήταν ο πιο θεαματικός φετινός αγώνας της F1 μέχρι στιγμής και αποτέλεσε τον καλύτερο τρόπο για να ολοκληρώσει το σπορ το πρώτο μισό της σεζόν και να κατευθυνθεί στην καλοκαιρινή ανάπαυλα. Οι καιρικές συνθήκες διαδραμάτισαν καθοριστικό ρόλο, αλλά τα αυτοκίνητα ασφαλείας και ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασαν ομάδες και οδηγοί καθόρισαν το αποτέλεσμα. Το Σάββατο, ο Hamilton ήταν και πάλι άτυχος, με μια διαρροή καυσίμου να καταστρέφει το μονοθέσιό του. Ήταν τυχερός όμως την Κυριακή, που στον πρώτο γύρο, όταν είχε μια έξοδο, όντας αιφνιδιασμένος από τα κρύα φρένα, που “έγλειψε” απλά τις μπαριέρες και δεν τις χτύπησε με ορμή. Στους πρώτους γύρους, ο αγώνας έμοιαζε με περίπατο του Rosberg, ωστόσο η μεγάλη διαφορά που είχε αναπτύξει λειτούργησε εναντίον του στο πρώτο αυτοκίνητο ασφαλείας, το οποίο έπιασε τους τέσσερις πρωτοπόρους αφότου είχαν περάσει την είσοδο του pit lane. Ο Ricciardo ήταν ο πρώτος εκ των πρωτοπόρων που είχε προλάβει να μπει στα pits αμέσως μόλις εισήλθε το αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα, ενώ η McLaren προέβλεψε μια βροχή που δεν ήρθε ποτέ και “χαντάκωσε” τον αγώνα των οδηγών της….

Ο Αυστραλός οδηγός της Red Bull τέθηκε επικεφαλής, αλλά το δεύτερο αυτοκίνητο ασφαλείας ήρθε πολύ γρήγορα για τον ίδιο. Το pit wall της Red Bull όμως αντέδρασε σωστά και τον κάλεσε για αλλαγή ελαστικών. O Alonso παρέμεινε έξω και για να αναπτύξει διαφορά, εκμεταλλεύτηκε τον Vergne, τον οποίο δε μπορούσαν να προσπεράσουν οι Rosberg (με υπερθέρμανση στα πίσω φρένα), Vettel και Hamilton! O Γερμανός της Mercedes προτίμησε να μπει στα pits, o Γερμανός της Red Bull έκανε μια πιρουέτα, έχοντας πατήσει στον τεχνητό χλοοτάπητα και στη συνέχεια ο Hamilton πέρασε… από πάνω τον Vergne. Λίγο μετά το μέσο του αγώνα, η Ferrari έφερε τον Alonso στα pits με σκοπό αυτή να είναι η τελευταία αλλαγή ελαστικών του Ισπανού. Το ίδιο έκανε και η Mercedes με τον Hamilton, που επέστρεψε στην πίστα εμπρός από τον Rosberg και σύντομα, η στρατηγική των δυο ασημένιων βελών ήρθε σε σύγκρουση. Το pit wall της Mercedes, σε κατάσταση πανικού, όπως τη χαρακτήρισε ο Lauda, είπε στον Hamilton να κάνει στην άκρη για να περάσει ο team mate του.

O Rosberg είχε λάβει μήνυμα ότι ο Hamilton θα τον αφήσει να περάσει, ωστόσο ο Βρετανός είχε αμφιβολίες για αυτή την απόφαση. Ο Rosberg ρώτησε πολλές φορές μέσω ασυρμάτου γιατί δεν τον αφήνει ο team mate του να περάσει. Ο Hamilton ξεκαθάρισε ότι αν ο team mate του τον πλησίαζε αρκετά για να του επιτεθεί δε θα τον εμπόδιζε, αλλά δεν επρόκειτο να κόψει το δικό του ρυθμό αγώνα για τον μοναδικό του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου. Ήταν η σωστή απόφαση όπως παραδέχθηκε ουσιαστικά στη συνέχεια και η ομάδα, η οποία ενδέχεται όμως να ήταν λίγο πιο επιεικής προς τον Hamilton δεδομένου του μεριδίου ευθύνης που έφερε η ίδια για το καταστροφικό Σάββατο του Βρετανού. Ο Hamilton ισχυρίστηκε ότι αν έδινε τη θέση του στον Rosberg σε εκείνο το σημείο, ο team mate του πιθανότατα θα τερμάτιζε μπροστά του. Ο Rosberg δεν πλησίασε ποτέ αρκετά τον Hamilton και εισήλθε στα pits για τελευταία φορά ένα γύρο μετά τον Ricciardo και 17 πριν σπό την καρό σημαία. Η Red Bull παρέδωσε την πρωτοπορία στον Alonso, εκτιμώντας ότι δε τα ελαστικά του Αυστραλού δε θα διαρκούσαν μέχρι το τέλος. Αποδείχθηκε η σωστή απόφαση, καθώς ο Ricciardo κατάφερε να πλησιάσει τους Alonso και Hamilton, οι οποίο είχαν πλέον καταπονήσει αρκετά τα ελαστικά τους στους τελευταίους γύρους. Το να προσπεράσεις δυο εκ των τριών (ο τρίτος είναι team mate σου και είναι μίλια πίσω…) κορυφαίων οδηγών στο Hungaroring -ένας εκ των οποίων με μακράν το κορυφαίο μονοθέσιο στο grid– ακόμα και με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά, δεν είναι εύκολη υπόθεση, όπως αποδείχθηκε στη μάχη με τον Hamilton.

O Alonso ήλπιζε ότι ο Hamilton θα κρατούσε πίσω του τον Ricciardo, γιατί αυτή ήταν πιθανότατα η μοναδική ευκαιρία του Ισπανού να νικήσει. Ωστόσο με μια καταπληκτική κίνηση από την εξωτερική στην 3η στροφή, ο νεαρός Αυστραλός προσπέρασε την Mercedes, και στη συνέχεια η Ferrari ήταν εύκολη υπόθεση. Στον τελικό γύρο, έφτασε και ο Rosberg τον Hamilton και επεχείρησε την ίδια κίνηση με τον Ricciardo, αλλά αυτή τη φορά ο Βρετανός φρόντισε να κλείσει την πόρτα. Ο Ricciardo ήταν και πάλι ο άνθρωπος που εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία όταν οι Mercedes δεν είχαν τη δυνατότητα να κατακτήσουν τη νίκη. Ο Alonso χαρακτήρισε τη 2η θέση ως μια μικρή νίκη για τη Ferrari δεδομένης της φετινής κατάστασης της ομάδας. O Hamilton κατάφερε να μειώσει τη διαφορά από τον Rosberg στους 11 βαθμούς πριν το καλοκαιρινό διάλειμμα. Ο Γερμανός έχασε μια σίγουρη νίκη πιθανότατα λόγω του συγχρονισμού του αυτοκινήτου ασφαλείας, ωστόσο η Mercedes βίωσε στιγμές ασυνεννοησίας στο pit wall που δημιούργησαν λάθος εντυπώσεις και θα πρέπει να συζητηθούν κεκλεισμένων των θυρών._Φ.Λ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ