Ποιος θα μπορούσε να αναζητήσει καλύτερο τρόπο προκειμένου να γιορτάσει τα 100α του γενέθλια; Στην προκειμένη περίπτωση, με την επίσημη παρουσίαση της νέας Giulietta και στη χώρα μας, η Alfa Romeo το πραγματοποιεί με τον καλύτερο τρόπο.
Ποιος θα μπορούσε να αναζητήσει καλύτερο τρόπο προκειμένου να γιορτάσει τα 100α του γενέθλια; Στην προκειμένη περίπτωση, με την επίσημη παρουσίαση της νέας Giulietta και στη χώρα μας, η Alfa Romeo το πραγματοποιεί με τον καλύτερο τρόπο.
Γιατί; Καταρχήν, γιατί η νέα Giulietta αποτελεί το πρώτο μόλις δείγμα του αναπτυξιακού προγράμματος για το 2010–2014 του Ιταλικού ομίλου, που ούτε λίγο ούτε πολύ περιλαμβάνει την παρουσίαση 34 νέων μοντέλων, αλλά και 17 άλλων ριζικά ανανεωμένων. Από την άλλη, αναγνωρίζεται η σπουδαιότητα της ελληνικής αγοράς για την ιταλική εταιρεία, καθώς είμαστε από τις πρώτες αγορές στις οποίες παρουσιάζεται επίσημα το νέο μικρομεσαίο μοντέλο της Alfa Romeo. Βασισμένη σε μία ολοκαίνουργια πλατφόρμα, η νέα Giulietta πρόλαβε κιόλας να αποδείξει την αξίας της στο τομέα της παθητικής ασφάλειας, κατακτώντας την υψηλότερη διάκριση που έχει επιτύχει ποτέ κάποιο μοντέλο, με τις νέες μάλιστα αυστηρότερες προδιαγραφές. Η νέα αυτή πλατφόρμα όμως φέρνει και μία πλειάδα καινούργιων περιφερειακών υποσυστημάτων, όπως η ηλεκτρική κρεμαγιέρα, οι αναρτήσεις με γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, καθώς και το σύστημα πέδησης με λειτουργία pre fill.
Η γκάμα των κινητήρων περιλαμβάνει υπερτροφοδοτούμενους βενζινοκινητήρες, που πληρούν την προδιαγραφή Euro5 και συνδυάζονται με χειροκίνητα 6τάχυτα κιβώτια. Ο 1.4 κινητήρας των 120 ίππων είναι πλήρως αναβαθμισμένος, ο ίδιας χωρητικότητας Multiair αποδίδει 170 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση QV τροφοδοτείται από τον 1.750 TBi, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 235 ίππους. Τη γκάμα πλαισιώνουν και δύο πετρελαιοκινητήρες JTD 1.6 και 2.0 λίτρων, με απόδοση 105 και 170 ίππων αντίστοιχα.
Οδηγώντας λοιπόν επί ελληνικού εδάφους την Giulietta οι πρώτες εντυπώσεις που αποκομίζει κανείς είναι κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικές. Το βασικό στοιχείο έχει να κάνει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ενώ για τους πιο ανήσυχους οδηγούς οι σφιχτότερες ρυθμίσεις του (έξτρα) σπορ πακέτου, κάνουν πιο άμεσες τις αντιδράσεις του αυτοκινήτου στις στροφές, χωρίς όμως να επιδεινώνεται το θέμα της άνεσης και της απορρόφησης των ανωμαλιών. Το νέο ηλεκτρικά υποβοηθούμενο τιμόνι ισορροπεί πολύ καλά μεταξύ βάρους και αμεσότητας, προσφέροντας έναν καλύτερο συνδυασμό σε σχέση με το εκείνο της MiTo, ενώ τα φρένα διακρίνονται για την αμεσότητα τους, ειδικά με τον επιλογέα του ηλεκτρονικού DNA στην θέση D. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, μας εξέπληξε ευχάριστα η ελαστικότητα του 120αρη, ενώ ο 170αρης Μultiair διακρίνεται για τη μεστότητα του στις μεσαίες και υψηλές στροφές.
Οι τιμές της Giulietta (σ.σ.: στις οποίες θα πρέπει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχει επιβάρυνση φόρου πολυτελείας) στις εκδόσεις Progression και Distinctive, διαμορφώνεται στα 20.400 ευρώ και 21.700 ευρώ αντίστοιχα για την έκδοση των 120 ίππων, ενώ η δυνατότερη «170αρα» τιμάται στα 22.300 ευρώ και 23.600 ευρώ αντίστοιχα. Τέλος, η κορυφαία έκδοση QV κοστίζει 30.750 ευρώ. _Σ.Τ.
Δείτε περισσότερες φωτογραφίες της νέας Giulietta στη συνέχεια.
Διαβάστε την αναλυτική δοκιμή του νέου ιταλικού μικρομεσαίου μοντέλου της Alfa Romeo, αλλά και τη σύγκρισή του με τους βασικούς ανταγωνιστές, στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.