Η Audi προλαβαίνει τους Γερμανούς της Mercedes και BMW και παρουσιάζει πρώτη ένα μικρό, πλην όμως premium σε χαρακτήρα αυτοκίνητο. Στόχος του νέου Α1 δεν είναι άλλος φυσικά από το κοινό που έως τώρα αγόραζε Mini.
Στο δρόμο, το Α1 δεν έχει την αμεσότητα του τιμονιού και την ευελιξία που χαρακτηρίζουν το Mini. Είναι όμως αποτελεσματικό τόσο στην πόλη, όσο και σε επαρχιακό δρόμο. Σε αυτό συμβάλλουν τα δύο υπερτροφοδοτούμενα (TFSI) μηχανικά σύνολα, που εφοδιάζεται, 1,2 και 1,4 λίτρων απόδοσης 86 και 122 ίππων αντίστοιχα. Το πρώτο, με σαφή προτίμηση στην πόλη, συνδυάζεται με 5άρι κιβώτιο ταχυτήτων ενώ το δεύτερο με 6άρι. Η ανάρτηση του Α1 είναι σφιχτή και σε συνδυασμό με το ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό επιτρέπουν στον οδηγό να κινηθεί σβέλτα κεντρίζοντας το οδηγικό ενδιαφέρον. Μάλιστα, το ESP, που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, παρεμβαίνει διακριτικά.