top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για το νέο Peugeot 308 GT

Λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Παρίσι, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει την οικογένεια μοντέλων GT που βασίζεται στο νέο 308.

Λίγες μέρες πριν την επίσημη πρεμιέρα του στο Παρίσι, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει την οικογένεια μοντέλων GT που βασίζεται στο νέο 308.

Σύμφωνα με τις επίσημες ανακοινώσεις των Γάλλων, το νέο 308 GT θα διατίθεται σε δύο τύπους αμαξώματος, hatchback και station wagon, φιλοδοξώντας να «αποκτήσει» τους οδηγούς εκείνους που αναζητούν ένα πιο σπορτίφ μοντέλο της μικρομεσαίας οικογενειακής κατηγορίας. Με ήπια σχεδίαση, παρά τον πιο… έντονο εμπρός προφυλακτήρα με τους μεγαλύτερους αεραγωγούς, τους νέους τροχούς, τις μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης και τα σπορτίφ μαρσπιέ, το νέο 308 GT φιλοξενεί κάτω από το εμπρός καπό του δύο μηχανικά σύνολα. Το πρώτο από αυτά δεν είναι άλλο από τον γνωστό υπερτροφοδοτούμενο twin scroll 1.600άρη THP κινητητήρα άμεσου ψεκασμού των Γάλλων, που για την περίσταση αποδίδει 205 ίππους και ροπή 285 Nm, σταθερά από τις 1.750 σ.α.λ. έως και τις 4.500 σ.α.λ., εκλύοντας μόλις 130 gr διοξειδίου του άνθρακα για κάθε χιλιόμετρο κίνησης. Από εκεί και πέρα, κάτω από το καπό θα φιλοξενείται και ένας 4κύλινδρος κινητήρας πετρελαίου της γενιάς BlueHDI με χωρητικότητα 2,0 λίτρων, ο οποίος θα αποδίδει 180 ίππους στις 3.750 σ.α.λ. σε συνδυασμό με ροπή 400 Nm από τις μόλι 2.000 σ.α.λ. Τεχνολογικά, ο εν λόγω κινητήρας ξεχωρίζει για το σύστημα common rail τρίτης γενιάς, καθώς και για την υψηλή σχέση συμπίεσης (16,7:1). Ο THP βενζινοκινητήρας συνεργάζεται με μηχανικό κβώτιο ταχυτήτων με έξι σχέσεις μετάδοσης, ενώ ο ντίζελ BlueHDI με αυτόματο με ισάριθμες σχέσεις.

Στους υπόλοιπους τομείς, σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία, ξεχωρίζουν η πιο σφικτή και χαμηλότερη κατά 7 και 10 χλστ. ανάρτηση εμπρός και πίσω αντίστοιχα, τα μεγαλύτερα φρένα (300 και 268 χλστ.εμπρός και πίσω για το hatchback 308 GT και 330 και 290 χλστ. για το SW) που συνδυάζονται με ζάντες 18 ιντσών και ελαστικά Michelin Pilot Sport 3, καθώς και το σύστημα Driver Sport Pack, το οποίο μεταβάλλει τη χροιά του κινητήρα, την «βαρύτητα» του τιμονιού καθώς και τον χρωματισμό του πίνακα οργάνων με το πάτημα ενός κουμπιού. Κλείνοντας αξίζει να σταθούμε σε μια ακόμα παράμετρο, άμεσα συνδεδεμένη με την ονομασία του μοντέλου (βλ. GT και όχι GTi), κάτι που αν μη τι άλλο αφήνει ανοικτό το… πεδίο δράσης των Γάλλων για επερχόμενες και πιο καυτές εκδόσεις του νέου Peugeot 308._Χ.Α.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ