top icon
Αγώνες

F1: Tα πάνω κάτω…

…έφερε στη βαθμολογία του πρωταθλήματος F1 το GP Σιγκαπούρης, όπου ο Lewis Hamilton κατέκτησε την 7η φετινή του νίκη για να περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο team mate του, Nico Rosberg αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Τα πάνω κάτω έφερε στη βαθμολογία του πρωταθλήματος F1 το GP Σιγκαπούρης, όπου ο Lewis Hamilton κατέκτησε την 7η φετινή του νίκη για να περάσει στην κορυφή της βαθμολογίας. Ο team mate του, Nico Rosberg αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Κατά συνέπεια, το πρωτάθλημα ξεκινάει ουσιαστικά από την αρχή, καθώς η διαφορά μεταξύ τους αυτή τη στιγμή είναι μονάχα τρεις βαθμοί. Το προβάδισμα 22 βαθμών που είχε πριν τον αγώνα ο Rosberg να έχει εξανεμιστεί και μονάχα 5 GP απομένουν για την ολοκλήρωση της σεζόν. Προμηνύεται συναρπαστική μάχη. Ωστόσο, αμφότεροι οι οδηγοί της Mercedes έχουν εγκαταλείψει σε δυο αγώνες μέσα φέτος και αυτό προφανώς προκαλεί ανησυχίες στο γερμανικό στρατόπεδο.

Η διαφορά μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν από τις μικρότερες: 0,007 δλ. Ωστόσο, στους αναγνωριστικούς γύρους πριν τα μονοθέσια παραταχθούν στη σειρά εκκίνησης, η Mercedes του Rosberg παρουσίασε πρόβλημα. Οι καλωδιώσεις στην κολώνα του τιμονιού της Mercedes παρουσίασαν πρόβλημα. Η ομάδα άλλαξε τιμόνι, αλλά δεν κατάφερε να επιλύσει το πρόβλημα. Ο Γερμανός δεν κατάφερε να ξεκινήσει το γύρο προθέρμανσης και αναγκάστηκε να εκκινήσει από το pit lane. Στο τιμόνι λειτουργούσαν μονάχα οι επιλογείς ταχυτήτων, οι οποίοι πολλές φορές άλλαζαν δύο σχέσεις αντί για μια. Ο συμπλέκτης, ο περιοριστής ταχύτητας για το pit lane, το DRS, καθώς και το ERS (που είχε κολλήσει σε λειτουργία συλλογής) ήταν εκτός λειτουργίας. Συνεπώς ο Rosberg πάλευε με την Caterham του Ericsson, ανήμπορος να προσπεράσει. Στο πρώτο του pit stop δεν είχε τη δυνατότητα να επιλέξει πρώτη σχέση στο κιβώτιο και αναγκάστηκε να εγκαταλείψει.

Συνεπώς, οι δυο οδηγοί θα παλέψουν σε αυτό το μικρό σπριντ πέντε αγώνων για τον τίτλο, πιθανότατα ανενόχλητοι, δεδομένου του πλεονεκτήματος που είδαμε και πάλι τις Mercedes να έχουν επί του ανταγωνισμού. Παρά το γεγονός ότι οι κατατακτήριες δοκιμές του GP Σιγκαπούρης ήταν οι πιο συναρπαστικές της σεζόν, με τις Red Bull και τις Ferrari πολύ κοντά στους χρόνους, στον αγώνα, η εικόνα ήταν πολύ διαφορετική. Το αυτοκίνητο ασφαλείας έπιασε τον Hamilton να χρωστάει ένα pit stop για να βάλει τη μαλακή γόμα. Οι περισσότεροι οδηγοί πίσω του, δεδομένου ότι είχαν τη μαλακή γόμα (οι οδηγοί της Ferrari εισήλθαν στα pits μόλις παρενέβη το αυτοκίνητο ασφαλείας), προσπάθησαν να φτάσουν μέχρι το τέλος και οδηγούσαν αρκετά αργά, για να προστατεύσουν τα ελαστικά τους. Ο Hamilton έβαλε το κεφάλι κάτω, ανέπτυξε διαφορά 25 δλ. και επέστρεψε στην πίστα μετά το τελευταίο pit stop του μεταξύ των Red Bull. Στη συνέχεια, ο Vettel ήταν εύκολη λεία για τον Βρετανό. Ωστόσο ο Hamilton αναγκάστηκε να παλέψει για αυτή τη νίκη.

Ήταν ένα πολύ καλό αποτέλεσμα για τη Red Bull που είδε για δεύτερη φορά φέτος αμφότερους τους οδηγούς της στο βάθρο. Ωστόσο, ο Vettel έκανε ένα τεράστιο stint με τα ελαστικά του αλλά διατήρησε τη 2η θέση μέχρι την καρό σημαία για να σημειώσει το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα. Ο Ricciardo αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα ανάκτησης ενέργειας για αυτό και του έφευγε ο team mate του στην επιτάχυνση από τις στροφές. Παρά ταύτα, ο Alonso, που είχε καταφέρει μέσω στρατηγικής να βρεθεί εμπρός από τις Red Bull πριν το αυτοκίνητο ασφαλείας, δεν είχε τη δυνατότητα να τις απειλήσει στο τέλος. Oι Ferrari ήταν πολύ γρήγορες με την πολύ μαλακή γόμα, αλλά έχαναν έδαφος με την μαλακή. Δεδομένου ότι ο περιοριστικός παράγοντας ήταν τα πίσω ελαστικά στη Σιγκαπούρη, οι διαφορές μεταξύ των μονοθεσίων ιδίως στις κατατακτήριες δοκιμές ήταν πολύ μικρότερες. Ο αγώνας ενδέχεται να ήταν διαφορετικός για τον Alonso, αν δεν είχε χάσει το φρενάρισμα στην πρώτη στροφή, γεγονός που τον ανάγκασε να παραδώσει τη 2η θέση στον Vettel στην αρχή του αγώνα.

Εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε ο JeanEric Vergne, που ψάχνει cockpit για την επόμενη σεζόν. Παρά τις δυο ποινές 5 δλ. που δέχθηκε ο Γάλλος οδηγός της Toro Rosso, κατάφερε να τερματίσει (και να διατηρήσει) την 6η θέση, πραγματοποιώντας αποφασιστικά προσπεράσματα στους τελευταίους γύρους. Βάπτισμα πυρός στη Σιγκαπούρη για δυο rookies. Ένα πρόβλημα στο cockpit της McLareν προκάλεσε εγκαύματα στην πλάτη του Magnussen, βράζοντας και το πόσιμο υγρό που διαθέτουν οι οδηγοί. Ο Daniil Kvyat δεν είχε καθόλου υγρό, καθώς το δοχείο του παρουσίασε διαρροή πριν την εκκίνηση. Ο Ρώσος παραπονέθηκε πολλές φορές στον ασύρματο και τερμάτισε τον αγώνα σοβαρά αφυδατωμένος. _Φαμπρίτσιο Λαζάκις

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ