top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα BMW M5 Competition

Η περισσότερη ισχύς του V8 κινητήρα, τα ακόμα καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά και οι μικρές αλλαγές στην εξωτερική αμφίεση αποτελούν τα κυρίαρχα γνωρίσματα της έκδοσης Competition της νέας BMW M5.

Μετά την αντίστοιχη έκδοση της BMW M2, ήρθε η ώρα για κάτι αντίστοιχο και για τη «μεγάλη» Μ5, που πλέον είναι διαθέσιμη στην έκδοση Competition απευθυνόμενη σε όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω σε επίπεδο αισθητικής και απόδοσης. Σε ότι αφορά στην πρώτη, οι επεμβάσεις είναι -κατά την πάγια τακτική των Βαυαρών- αρκετά διακριτικές, με τα εμπρός «νεφρά» να διαθέτουν μαύρη απόχρωση, όπως ακριβώς συμβαίνει και με το κάλυμμα των εξωτερικών καθρεπτών, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και το αεροδυναμικό βοήθημα στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ, τα πλαϊνά διακοσμητικά να διαφέρουν σε σχεδίαση και το διαχύτη αέρα να είναι ανασχεδιασμένος. Το πακέτο των οπτικών αναβαθμίσεων ολοκληρώνεται από τις νέες 20άρες σφυρήλατες ζάντες (275/35 και 285/35) και το χαρακτηριστικό γκρι/ασημί χρώμα των εξωτερικών επιφανειών (Frozen Dark Silver).

Η σημαντικότερη αλλαγή σε σχέση με τις «απλές» BMW M5 εντοπίζεται στον V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων, ο οποίος αποδίδει πλέον 625 ίππους, αντί για 600, στις 6.000 σ.α.λ. σε συνδυασμό με 750 Nm ροπής, τα οποία αποδίδοντα σταθερά σε ένα διευρυμένο εύρος περιστροφής (1.800 έως 5.800 σ.α.λ.). Ως εκ τούτων, η νέα BMW M5 Competition είναι σε θέση να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 100 και 200 χλμ./ώρα σε χρόνο 3,3 και 10,8 δλ., τιμές βελτιωμένες κατά 0,1 και 0,3 δλ. αντίστοιχα. Το διαμάντι των Βαυαρών συνεργάζεται μ’ ένα αναβαθμισμένο σε ηχητική σύστημα εξαγωγής, διαθέτοντας συγχρόνως νέες και πιο άκαμπτες βάσεις για τη στήριξη του, γεγονός που εξασφαλίζει σύμφωνα με τους Βαυαρούς και καλύτερη απόκριση και βελτιωμένα οδικά χαρακτηριστικά στις στροφές.

Φυσικά, για μία ακόμα φορά, το «παρών» δίνουν τόσο το γνωστό 8τάχυτο M Steptronic κιβώτιο, όσο και το έξυπνο σύστημα τετρακίνησης M xDrive των Γερμανών, το οποίο συνδυάζεται με το επίσης γνώριμο στους οπαδούς της μάρκας, Active M πίσω διαφορικό. Από εκεί και πέρα, διαφορετική και πιο σφικτή, κατά 10%, είναι και η ανάρτηση, η οποία είναι και χαμηλότερη συγχρόνως σε σχέση με εκείνη της «απλής» M5, κατά 7 χλστ. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία τροποποιημένα είναι και τα ball joints της ανάρτησης, με το κάμπερ των εμπρός τροχών να είναι για την περίσταση κατά τι αυξημένο. Επίσης, επεμβάσεις, προκειμένου να μειωθούν έτι περεταίρω οι κλίσεις του πλαισίου, έγιναν και στην έδραση της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού. Και κάπως έτσι ολοκληρώνεται το «πακέτο» που διαφοροποιεί την έκδοση Competition από την ήδη γνώριμη BMW M5 των 600 ίππων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ