top icon
Επικαιρότητα

Nissan πληροφορική

Με προγραμματισμό που θα ζήλευαν και τμήματα της Nissan στο εξωτερικό η ΝΙΚ. Ι. ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ μέσω του Διαδικτύου αποσκοπεί στην καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της. Πρόκειται για την δουλειά δύο ετών των ανθρώπων του τμήματος της πληροφορικής της Nissan, όπου πέρα από την αναβάθμιση του site της Nissan για το κοινό -αλλά και για εμάς τους δημοσιογράφους- συμπεριλαμβάνεται και η καλύτερη επαφή των αντιπροσώπων της εταιρείας με τα κεντρικά, όπως και η παρακολούθηση των προϊόντων της μέσω του διαδικτύου. Συγκεκριμένα πλέον ο κάθε αντιπρόσωπος έχει κωδικό πρόσβασης στα αρχεία της εταιρείας, που αφορούν στα μοντέλα που είναι διαθέσιμα ή θα είναι εντός κάποιου χρονικού περιθωρίου, με αποτέλεσμα ο πελάτης να γνωρίζει αν υπάρχει το μοντέλο που επιθυμεί στο χρώμα που το θέλει και πότε θα μπορεί να το παραλάβει. Επιπλέον επιτυγχάνεται παρακολούθηση των προϊόντων της εταιρείας, από την στιγμή που θα φορτωθεί το αυτοκίνητο στο φορτηγό μέχρι που θα φτάσει στον εκάστοτε αντιπρόσωπο και από εκεί στα χέρια του πελάτη. Όλη αυτή η διαδικασία γίνεται από το διαδίκτυο με την συμπλήρωση κάποιων τυποποιημένων στοιχείων από τον κάθε αρμόδιο(π.χ. πότε ξεκίνησε το φορτηγό, πότε κατέληξε στον αντιπρόσωπο, αν ήταν στην κατάσταση που θα έπρεπε και τέλος αν και ο πελάτης το βρήκε όπως το περίμενε). Ανάλογη οργάνωση υπάρχει και στον τομέα των ανταλλακτικών, αποφεύγοντας έτσι τα λάθη με τους κωδικούς και την αναμονή του φαξ. Με συνεχή παρακολούθηση των επισκέψεων στο συνεργείο του κάθε αυτοκινήτου επιτυγχάνεται καλύτερη αντιμετώπιση πιθανού προβλήματος ακόμη και από έναν τεχνικό που δεν γνωρίζει το συγκεκριμένο όχημα. H όλη διαδικασία κινείται από έναν κεντρικό server που βρίσκεται στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας._Κ.Τ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ