Η BMW αποκαλύπτει σε ένα video που θα ακούγεται η επερχόμενη M3, η οποία παρεμπιπτόντως θα είναι ηλεκτρική.
Χωρίς να έχουν αποκαλύψει ακόμα την ημερομηνία που θα κάνει πρεμιέρα η νέα ηλεκτρική BMW M3, οι Γερμανοί έδωσαν στη δημοσιότητα ένα μεγάλο video, που δίνει αρκετά στοιχεία για το πανίσχυρο σπορ μοντέλο.
Σε αυτή τη φάση εξελίσσουν τα δυναμικά χαρακτηριστικά της M3, με τις δοκιμασίες να περιλαμβάνουν οδήγηση σε πάγο και χιόνι, προκειμένου να ρυθμίσουν τη συμπεριφορά της σε δύσκολες συνθήκες.
Η νέα BMW M3 θα εφοδιάζεται με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες, οι οποίοι θα ακούγονται όπως ένας 6κύλινδρος κινητήρας σε σειρά, με υψηλές συχνότητες που παραπέμπουν και σε κινητήρα jet.
Το νέο μοντέλο θα πατάει πάνω στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse της BMW και θα πωλείται παράλληλα με την έκδοση που θα εφοδιάζεται με θερμικό κινητήρα.
Στο video που μπορείτε να δείτε παρακάτω, ο Franciscus van Meel, διευθύνων σύμβουλος του τμήματος M, αναφέρει ότι την έμπνευση για τη δημιουργία της επερχόμενης αποτέλεσε ένα ηλεκτρικό πρωτότυπο με βάση της M2 και απόδοση 1.000 ίππων, με το οποίο η BMW άρχισε να πειραματίζεται πάνω στο project σπορ ηλεκτρικό.
Δείτε επίσης: Πρεμιέρα για τη νέα BMW M3 CS Touring
Ένα αυτοκίνητο εντυπωσιακό στην ευθεία και σε απόλυτες επιδόσεις, το οποίο όμως δεν πρόσφερε τον έλεγχο που η γερμανική εταιρεία θέλει να έχουν τα μοντέλα με σήμα το «M» στις στροφές. Εδώ έρχεται λοιπόν να πάρει τη σκυτάλη το πρωτότυπο που βασίζεται στο i4.
Δείτε επίσης: Αυτές είναι οι BMW M3 sedan και Μ3 Touring
Αυτό είναι που δουλεύουν τώρα οι άνθρωποι του τμήματος M της BMW, εστιάζοντας στην οδική συμπεριφορά της πρώτης ηλεκτρικής M3, αλλά και τον ήχο, που μας αφήνουν να ακούσουμε σε κάποιο σημείο του video και προς το τέλος. Ακούγεται όπως κανένα άλλο ηλεκτρικό μοντέλο, με τους Γερμανούς να θέλουν να ξεχωρίσει και σε αυτόν τον τομέα το αυτοκίνητό τους.
Δείτε επίσης: Η ηλεκτρική BMW M3 έρχεται το 2028
Όταν ταξιδεύει ακούγεται σαν αυτοκίνητο με θερμικό κινητήρα, ενώ όταν πιέζεται ο ήχος γίνεται πιο οξύς, συνδυάζοντας στοιχεία από κινητήρες εσωτερικής καύσης, jet, αλλά και ηλεκτρικούς.