Η νέα έκδοση Carrera S έρχεται να γεφυρώσει το χάσμα στη γκάμα της αειθαλούς Porsche 911 ανάμεσα στην απλή Carrera και την Carrera GTS με το υβριδικό σύστημα κίνησης T-Hybrid.
Η Porsche επαναλανσάρει σήμερα την 911 Carrera S, η οποία διαθέτει πλέον ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης που έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και πλέον επιτυγχάνει επίπεδα απόδοσης που προηγουμένως συναντούσε κανείς στην προηγούμενη γενιά της 911 Carrera GTS. Επιπλέον, η διευρυμένη λίστα του βασικού εξοπλισμού της αλλά και οι σημαντικά αυξημένες επιλογές εξατομίκευσης σε σύγκριση με την 911 Carrera την καθιστούν ένα από τα πλέον ελκυστικά νέα μέλη της οικογένειας Carrera – τόσο σε εκδόσεις Coupe όσο και Cabriolet.
Ο εμβληματικός 3λιτρος και 6κύλινδρος κινητήρας μπόξερ με τα δύο τούρμπο έχει αναβαθμιστεί για τη νέα 911 Carrera S. Το αποτέλεσμα είναι μια σημαντική αύξηση στην ισχύ και ταυτόχρονα η μείωση των εκπομπών ρύπων. Συγκεκριμένα, η απόδοση του συνόλου ανέρχεται τώρα στα 353 kβW, δηλαδή στους 480 ίππους (+22 kW, ή 30 ίπποι σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση), με τη μέγιστη ροπή να ανέρχεται σε 530 Nm. Εν προκειμένω, η Porsche τοποθέτησε νέους υπερσυμπιεστές και βελτιστοποίησε εκτενώς την ψύξη του συνόλου, μεταξύ πολλών άλλων επεμβάσεων.
Σύμφωνα με την Porsche, η νέα Carrera S Coupe επιταχύνει από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,3 δευτερόλεπτα και φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 308 χλμ./ώρα. Ένα 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) μεταδίδει την ισχύ στους πίσω τροχούς.
Η Porsche έχει αναβαθμίσει σημαντικά τον βασικό εξοπλισμό της νέας 911 Carrera S, ο οποίος περιλαμβάνει ζάντες 20 και 21 ιντσών, σπορ εξάτμιση με ασημί απολήξεις και σύστημα Porsche Torque Vectoring Pβlus (PTV+) – το οποίο δεν είναι διαθέσιμο στην απλή Carrera. Το νέο σύστημα πέδησης είναι ακόμα πιο αποδοτικό και προέρχεται από την υβριδική 911 Carrera GTS διαθέτοντας κόκκινες δαγκάνες και δίσκους 408 χλστ. μπροστά και 380 χλστ. πίσω.
Κατόπιν παραγγελίας, η Porsche προσφέρει στην 911 Carrera S τους κεραμικούς δίσκους Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) καθώς και την σπορ ανάρτηση PASM, η οποία μειώνει την απόσταση από το έδαφος κατά 10 χλστ. και συνδυάζεται στάνταρ με τετραδιεύθυνση. Επεμβάσεις έχουν γίνει από τους μηχανικούς της Porsche και στην κινηματική του εμπρός άξονα για ακόμα πιο ευέλικτο και άμεσο χειρισμό αλλά και σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Στο εσωτερικό, το μαύρο δέρμα είναι στάνταρ – τα καθίσματα, τα προσκέφαλα, το ταμπλό, τα πάνελ θυρών και το προαιρετικό σύστημα πίσω καθισμάτων για την Coupe παραλλαγή διαθέτουν ένα απαλό, όπως το χαρακτηρίζει η Porsche, δέρμα. Όπως και με τα υπόλοιπα μοντέλα της οικογένειας Carrera, τα αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα διατίθενται χωρίς πρόσθετη χρέωση ως εναλλακτική λύση στην τυπική 2θέσια διάταξη – με τη σειρά της, η «ξεσκούφωτη» παραλλαγή είναι στάνταρ εξοπλισμένη με πίσω καθίσματα.
Η νέα Porsche Carrera S επωφελείται επίσης από στοιχεία όπως οι προβολείς LED Matrix και η ασύρματη φορτιστή smartphone. Στα προαιρετικά καλούια περιλαμβάνονται το σύστημα ανύψωσης για τον εμπρός άξονα, οι καινοτόμοι προβολείς HD-Matrix LED και το πακέτο Sport Chrono, συμπεριλαμβανομένης της εφαρμογής Porsche Track Precision, η οποία είναι ιδανική για χρήση του οχήματος σε πίστα.