top icon
Επικαιρότητα

Subaru: ανανέωση

Ανανέωση για το σύνολο της γκάμας της ιαπωνικής εταιρείας, με «αιχμές» το ανασχεδιασμένο Forester και τα βελτιωμένα Impreza & Legasy

Η ιαπωνική εταιρεία, σε μια προσπάθεια να ενδυναμώσει ακόμα περισσότερο την παρουσία της στις επιμέρους αγορές, παρουσίασε και επίσημα τη μερικώς ανανεωμένη της γκάμα. Έτσι, εκτός από το ανασχεδιασμένο Forester, η ελληνική αντιπροσωπεία παρουσίασε στις καταπληκτικές από οδηγική και όχι μόνο σκοπιά διαδρομές πέριξ του Ναυπλίου, το ρετουσαρισμένο στα σημεία Impreza, και μάλιστα σε όλες τις διαθέσιμες εκδόσεις του, καθώς και τη νέα ατμοσφαιρική έκδοση του μεσαίου Legacy στα 2.000 κ.εκ.

Forester
Στην περίπτωση του δημοφιλούς SUV της Subaru τα… καλά νέα εστιάζονται στο νέο και δυνατότερο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 1.994 κ.εκ., ο οποίος διαθέτει πλέον 2ΕΕΚ για κάθε ζεύγος κιλύνδρων και μέγιστη απόδοση που φτάνει τώρα τους 158 ίππους -έναντι 125 ίππων του απελθόντος συνόλου. Από εκεί και πέρα, σημαντικές βελτιώσεις υπέστη και ο γνώριμος 2,5 Turbo της έκδοσης ΧΤ, ο οποίος αποδίδει με τη σειρά του 230 ίππους. Αξίζει να επισημάνουμε πως ο 2λιτρος τούρμπο των 177 ίππων καταργείται, τόσο από την οικογένεια Forester, όσο και από την αντίστοιχη του Impreza, κάτω από το καπό του οποίου απέδιδε έως τώρα 218 ίππους.

Από εκεί και πέρα, οι αλλαγές στην εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου είναι μικρές –όχι όμως και δυσδιάκριτες- με τις σημαντικότερες εξ αυτών να αφορούν στην ενσωμάτωση των πλευρικών δεικτών πορείας (φλας) στους εξωτερικούς καθρέπτες, στην πιο «τετραγωνισμένη» μάσκα, στη νέα αισθητική των προφυλακτήρων, καθώς και στα ανασχεδιασμένα εμπρός φωτιστικά σώματα. Επιπλέον, διατηρώντας στην ατμοσφαιρική του εκδοχή το πλεονέκτημα των «κοντών» σχέσεων, το ανανεωμένο Forester «πατά» πλέον σε 16άρες ζάντες με την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος να έχει αυξηθεί στα 205 χλστ. Οι τιμές, τέλος, για την ατμοσφαιρική έκδοση του μοντέλου ξεκινούν από τα 28.900 ευρώ, ενώ για την υπερτροφοδοτούμενη, από τα 39.500 ευρώ.

Impreza
Αντιστοίχου περιεχομένου και έκτασης είναι οι αλλαγές στο μεσαίο Impreza (βλέπε ανασχεδιασμένα φώτα, μάσκα και προφυλακτήρες). Από εκεί και πέρα, η σημαντικότερη είδηση, πέρα από τις αεροδυναμικές βελτιώσεις στην «πολεμική» εκδοχή WRX STi (βλ. διαχύτη αέρα στο κάτω μέρος της ουράς και δεύτερη αεροτομή στο άνω σημείο του πίσω παρπρίζ), αφορά τόσο την υιοθέτηση του ατμοσφαιρικού συνόλου των 1.994 κ.εκ. στο «βασικό» μοντέλο της γκάμας, που αποδίδει για την περίσταση 160 ίππους καταργώντας το γνώριμο 1.600άρη μπόξερ, όσο και τη μόνιμη πλέον «εγκατάσταση» κάτω από το εμπρός καπό των WRX και WRX STi του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,5 λίτρων, ο οποίος αποδίδει αντίστοιχα 230 και 280 ίππους.

Από εκεί και πέρα, αξίζει εδώ να προσθέσουμε πως η κορυφαία έκδοση του μοντέλου διαθέτει πλέον μια ακόμα πιο εξελιγμένη εκδοχή του γνώριμου συστήματος μόνιμης τετρακίνησης της Subaru, η οποία προσφέρει τώρα στον οδηγό τη δυνατότητα να μεταβάλλει την κατανομή της ροπής του κινητήρα ανάμεσα σε δύο άξονες μέχρι και σε ποσοστό 35/65 εμπρός και πίσω. Τέλος, σε ότι αφορά το κόστος, η ατμοσφαιρική έκδοση των 2,0 λίτρων του ανανεωμένου Impreza έχει ως αφετηρία τα 25.600 ευρώ (4θυρο αμάξωμα), με την αντίστοιχη του WRX να φτάνει πλέον τα 38.950 ευρώ. Όσον αφορά το κορυφαίο WRX STi, το τίμημα της μιας και μοναδικής έκδοσης αγγίζει τα 50.950 ευρώ. _X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ