Η επικοινωνία δεν διδάσκεται αλλά αποτελεί έμφυτο ταλέντο με στοιχεία από την αγωγή του καθενός και σημείο αναφοράς την ευγένεια που τον διακρίνει.
Το χαμόγελο! Eίναι το πρώτο σχόλιο όταν αναζητάς το χαρακτηριστικό του Θέμη Β. Χαλκιά που επιχειρεί σοβαρά, επικοινωνεί υποδειγματικά, ενώ υποστηρίζει σημαντικές λεπτομέρειες που αφορούν το άτυπο οικογενειακό δίκαιο, ότι εξασφαλίζει και την απαραίτητη ψυχική ισορροπία…
Σχέση εμπιστοσύνης
Ξεπερνώντας τα τυπικά, τον Θέμη Χαλκιά αγωνιστικά και όχι μόνο τον γνωρίζουμε πέρα από τη Nissan, σημείο αναφοράς της διαδρομής του, ως έναν Eldon’s man, με ατού σε αυτή τη δυνατή σχέση τον Γιώργο Ντόντο. Σύγχρονος μάνατζερ που επικοινωνεί έντιμα, ενώ οδηγεί εξαιρετικά στους αγώνες το Halkias Sunny. Μας ταξιδεύει μάλιστα στο παρελθόν, στο «Πανεπιστήμιο», στην Τεοκάρ στο Βόλο.
Σήμερα, την αγωνιστική προσπάθεια της Χαλκιάς Racing Team και τις εμπορικές δραστηριότητες του Ηalkias Group υποστηρίζει η Ασφαλιστική Εταιρία Euroins, που συμπληρώνει δέκα χρόνια στην ελληνική αγορά, στις ασφάλειας αυτοκινήτων, με 25χρόνη διαδρομή σε διεθνές επίπεδο. Στην Ελλάδα, γενική Διευθύντρια είναι η πολύπειρη κ. Αγγελική Μουρατίδου και υπεύθυνη μάρκετινγκ και επικοινωνίας, η δραστήρια κ. Ρία Διαμαντοπούλου.
Κυριακή στους Αγίους Θεοδώρους
Προέκυψε ισορροπία σε ουσία, αλλά και σε συναισθήματα πέρα από την παρουσία της Clio Rally3 που επιβεβαιώνει και τη σχέση της Χαλκιάς με τη Renault. Ο Θέμης, διαχρονικά, από παιδί, με αυτοπεποίθηση, χωρίς ανασφάλειες για την επόμενη ημέρα, γνωρίζει ότι η συνεργασίας με «Γάλλους» έχει να κάνει με αντικειμενικά κριτήρια και όντας αξιοπρεπής, ουδέποτε επιζητά την παραπάνω δημοσιότητα, πέτσινο σωσίβιο, πρακτική που ακολουθούν τρομαγμένοι και ανασφαλείς.
Η Τέλεια διαδρομή, με στοιχεία Ειδικής, λίγα μέτρα από του Κατσαρέλια, σε διαδρομή ειδικής προστασίας από τους τύπους με τα μαύρα Forester, ομάδα ικανών που συντονίζει ο Λάμπρος Αθανασούλας. (Σ.Χ.: Simply, the best,for ever).
Μάνος Ράλλης ΙΝ
Ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Halkias στα πλήκτρα, ευκαιρίας δοθείσης, ως σεμινάριο επικοινωνίας, με το live reportage, να ταιριάζει απόλυτα με την in house ενημέρωση.
Άγιοι Θεόδωροι, αντί Διαδρόμιο, λόγω καιρικών συνθηκών για Εκδήλωση με την Ασφαλιστική Εταιρία Euroins η οποία από το 2021 υποστηρίζει τη Χαλκιάς Racing Team και συνεργάζεταιμε το Halkias Group.
Σημαντικό και για την επικοινωνία των ελληνικών αγώνων, ότι πέντε τυχεροί που κληρώθηκαν μέσω των social media,κέρδισαν τη θέση του συνοδηγού Νικόλα Κομνού, για μία ειδική διαδρομή των πέντε χιλιομέτρων, με τον Θέμη Χαλκιά και το Renault Clio Rally3, που συντηρεί-εξελίσει ο Colin και η ομάδα του. Η ανταπόκριση ήταν μεγάλη και είναι τιμή και χαρά για τον Θέμη που ένας εκ των νικητών ήρθε από τον Βόλο και ένας από την Ξάνθη!
Αντίστοιχα, η Euroins έδωσε τη δυνατότητα σε τέσσερις ασφαλιστικούς της πράκτορες να ζήσουν την εμπειρία της συνοδήγησης.
Χαλκιάς Racing Team
Tα τρία αγωνιστικά Nissan της ομάδας βρέθηκαν στην εκδήλωση, με παρόντες τους Γιώργο Ντόντο και Γιώργο Δ. Ψύλλο, έτοιμοι να υποστηρίξουν την επικοινωνία με τα άψογα προετοιμασμένα από τους Δημήτρη Νικολόπουλο και Χρήστο Κασκούρα -άνθρωποι μας από τις 24 ώρες στο Μέγαρο- Sunny, Micra και Violet. Με τους αγωνιστικούς κουμπάρους Bill Jack-Βασίλη Χαλκιά και Stratissino να μη χάνουν την ευκαιρία να καθίσουν πίσω από το τιμόνι του Nissan Violet GT, από το 1983 ο Σ.Χ. και το 1988 ο Β.Χ.
Παρόντες στην εκδήλωση, ο master Κώστας Κόντος και οι νεότεροι Ανδρέας Βίγκος, Νικόλας Κομνός και Λάμπρος Ζωγράφος, αριστούχοι στο σεμνό αγωνιστικό ήθος που τους εκφράζει και μας ταιριάζει.
Με «καπέλο» σαράντα χρόνια…
Ήταν το ‘83 στην Κύπρο με τον Ευθύμη και το 16βάλβιδο εργοστασιακό, με Κελεσάκο, Ευγένιο και Σιάτο.
Ένα γλυκό απωθημένο η Βιολέτα, το αγαπημένο του καλυτερότερου και ποιος να συγκριθεί μαζί σου Γιώργο Μοσχούς. Τυχεροί που συνυπήρξαμε.
Τυχερός σήμερα το 2024 που μοιράστηκα το Χαλκιάς Βάιολετ με τον Ασφάλειες GTK Γιώργο Τσιαπάρα, τον μπαμπά του Κωνσταντίνου, εθνικός συνοδηγός της εκδήλωσης και δεν ανέλαβε τυχαία την εκπαίδευση του ο σίγουρος Γιώργος Ντόντος. Απο τη στιγμή που θα χωθείς στο μπάκετ και αφού ξέρεις περίπου τον καλά φυλαγμένο δρόμο τα άλλα λεπτομέρειες.
Θα πείτε, άλλο τότε, άλλο σήμερα. Το τέρας και το παιχνίδι. Από τους 220 στους 140 και θα σας απαντήσω: λεπτομέρειες. Σημαντικό να σε εμπιστεύονται και από τη στιγμή που θα πάρεις το πηδάλιο και τα συναισθήματα κοκκινίζουν το στροφόμετρο κάπου στις 6.500 σ.α.λ., πάμε Γιώργο και το βλέπεις. Την αναζητάει την κατηφόρα, της ταιριάζει και δεν είναι επειδή δεν έχεις δύναμη και κιβώτιο στο ανέβα, αλλά είναι το σασί της και η ανάρτηση που σε παρασύρουν. Σημαντικό ότι φρενάρει ίσια, ενώ μετά το πρώτο S ασήμαντο και μόνο ως ανάμνηση καταγράφεται η εμπειρία με τον ατέρμονα…
«Άλλωστε, το γνωρίζετε, Θέμη και Nikos Kolas, -ακούει η Λεμεσός;, το καλό RS έχει κρεμαγιέρα»…
Επίλογος
Συνεχίζει ο κ. Ράλλης, λάτρης άλλωστε της αντικειμενικής ενημέρωσης
“Το τέλος των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της ομάδος περιλαμβάνει συμμετοχή στο Ράλλυ Παλάδιο στις 14 Δεκεμβρίου, με τους Δημήτρη και Κωνσταντίνο Νικολόπουλο (Nissan Sunny GTI-R) και Γιάννη Καρζή – Νικόλα Ιντζόγλου (Nissan Note).
Ο Γιάννης, τεχνίτης στο προωθώ Nissan, προβάλω Renault και είμαστε έτοιμοι για την πρόκληση KGM. Τριεθνής, όπως και ικανός στον συντονισμό, σε άναρχο περιβάλλον όπως σήμερα.
Το 2025, οι Θέμης Χαλκιάς – Νίκος Κομνός θα συμμετέχουν στο Ράλλυ Ακρόπολις WRC και στο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις καθώς και σε άλλους επιλεγμένους αγώνες, ενώαναμένεται και η ανακοίνωση του προγράμματος της Χαλκιάς Racing Team.
Η Halkias Group υπενθυμίζουμε ότι υποστηρίζει όλα τα αγωνιστικά Renault σε επίπεδο ανταλλακτικών καθώς αποτελεί τον επίσημο συνεργάτη της Alpine Racing στην Ελλάδα.
Σχόλιο Σ.Χ.
Εκδήλωση με άποψη σήμερα στο βουνό, στο φυσικό χώρο της έννοιας Ράλλυ που η Halkias group υπηρετεί με συνέπεια και σεβασμό, υποστηρίζοντας τους χορηγούς της και δίνοντας τη δυνατότητα συμμετοχής σε νέους με ταλέντο και ήθος. Όπως ο νεαρός κύριος Γιώργος Ψύλλος του Δημήτρη, με παρούσα, λαμπάδα τη μαμά Ρένα και όπως επιβεβαιώνει ο πολύπειρος Κώστας Κόντος και σχολιάζει ο Λάμπρος Ζωγράφος: «Το έχει».
Kαλή συνέχεια._Σ.Χ.