Στους 4Τροχούς Νοεμβρίου, που κυκλοφορούν την 1η Δεκεμβρίου με την Καθημερινή της Κυριακής, φωνάζουμε… La vita è bella! «Η ζωή είναι ωραία» και, όσο υπάρχουν μάρκες όπως η Alfa Romeo και προορισμοί όπως η Τοσκάνη, εμείς θα την απολαμβάνουμε σε επαγγελματικό και προσωπικό επίπεδο. Αφορμή αυτήν τη φορά η ολοκαίνουργια Junior Ibrida! Είναι μια διαδρομή που περιμέναμε καιρό να κάνουμε, αναζητώντας την κατάλληλη στιγμή. Και αυτή ήρθε… απολύτως λογικά, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα μιας εμπορικής Alfa Romeo. Η ολοκαίνουργια Junior είναι η πρόταση του μιλανέζικου εργοστασίου στην κορυφαία κατηγορία της εποχής, αυτήν των B-SUV. Εν προκειμένω στη διάθεσή μας έχουμε τη βασική εκδοχή της, η οποία, απ’ ό,τι φαίνεται και από τις πρώτες προπαραγγελίες, είναι αυτή που θα βάλει τους Ιταλούς δυναμικά στην εμπορική κούρσα. Ο λόγος για την «Ibrida» ή, αν προτιμάτε, την MHEV 1.2 των 136 ίππων, που συνδυάζεται στάνταρντ με αυτόματο 6άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στις Ειδικές Διαδρομές του τεύχους, απολαμβάνουμε την καθαρόαιμη και 5λιτρη Ford Mustang Dark Horse των 454 ίππων στην Επίδαυρο και σκεφτόμαστε ότι αν ζούσε ο Κάρολ Σέλμπι, θα ήταν υπερήφανος για το αποτέλεσμα, το οποίο διατηρεί την πιστή συνέπεια στη φιλοσοφία του.
Στις συγκριτικές δοκιμές, δύο διαφορετικές εκδοχές στο θέμα των premium χάτσμπακ δίνουν η νέα BMW 120 με την παραδοσιακή της προσέγγιση και η νέα υβριδική έκδοση του DS 4 με την haute–couture, crossover λογική της. Την ίδια ώρα, δύο δημοφιλή compact SUV, όπως το ανανεωμένο Renault Captur και το Opel Mokka, φορούν το υβριδικό τους κοστούμι, ακονίζουν τα εμφανισιακά τους ξίφη και ρίχνονται στη μάχη της καθημερινότητας.
Στις δοκιμές του τεύχους, θα βρείτε το Cupra Terramar, που ταξίδεψε στην Ελλάδα λίγο πριν τη ψηφοφορία για την «επτάδα» του Car Of The Year 2025, μοντέλο το οποίο αποτελεί την πιο πρόσφατη πρόκριση της τολμηρής ισπανικής μάρκας στον τελικό για αυτόν τον βαρύ τίτλο. Επίσης, κόντρα στο ρεύμα, η Citroen κάνει τη δική της επανάσταση, αρνούμενη να υποκύψει στις πιέσεις του πληθωρισμού, και παρουσιάζει το νέο C3, ένα οικονομικό σουπερμίνι που δεν κάνει εκπτώσεις στην ουσία. Ενώ, απέναντι σε κάθε λογής εξηλεκτρισμένα SUV, το ανανεωμένο Hyundai Tucson, στο πλαίσιο μιας πολύ πλούσιας γκάμας, συνεχίζει να προσφέρει και ντίζελ έκδοση, σε συνδυασμό μάλιστα και με αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Τέλος, θα βρείτε και την έκδοση διπλού καυσίμου Eco-G 100 ίππων του ανανεωμένου Renault Captur.
Στην ενότητα Classic, οδγηγούμε έναν ευρωπαϊκό θρύλο, αφού το Ford Capri έχει στο ενεργητικό του μια μακρά και θεαματική καριέρα στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, έχοντας αφήσει και την ανεξίτηλη σφραγίδα του στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού.
COVER STORY
ΜΕ ALFA ROMEO JUNIOR IBRIDA 1.2 136 PS MHEV ΣΤΗΝ ΤΟΣΚΑΝΗ
ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
MΕ FORD MUSTANG DARK HORSE 2025 ΣΤΗΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟ
ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
KIA EV3 GT–Line
BYD SEALION 7
RENAULT SYMBIOZ E-TECH FULL HYBRID 145
AUDI A5
ΔΟΚΙΜΕΣ
CITROEN C3 1.2T
CUPRA TERRAMAR VZ
RENAULT CAPTUR ECO–G 100
HYUNDAI TUCSON 1.6D 7DCT 4WD
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
BMW 120 – DS 4 HYBRID 136 e–DCS6
OPEL MOKKA 1.2 HYBRID 136 eDCT6 – RENAULT CAPTUR MHEV 160 EDC
CLASSIC
FORD CAPRI RS 2600 & RS 3100
Δείτε το νέο τεύχος!