Σ’ έναν ακόμα αγώνα που επεφύλασσε πολλές εκπλήξεις στο τέλος του, ο Lewis Hamilton πήρε τη νίκη, με τους Sebastian Vettel και Kimi Raikkonen να βρίσκονται στο βάθρο.
Πριν την εκκίνηση, έγινε γνωστό ότι ο Vettel θα έτρεχε με τη μαλακή γόμα, σε αντίθεση με τους άμεσους αντιπάλους του που είχαν επιλέξει την ultrasoft. Στην εκκίνηση, οι δύο Mercedes έφυγαν ιδανικά, με τον Vettel να περνά 3ος, μπροστά από τον Raikkonen. Ο Sainz έχασε θέση από τον Verstappen, την ώρα που ο Ricciardo είχε επαφή στην εκκίνηση με τον Ericsson και έχασε 4 θέσεις, πέφτοντας 16ος.
Μετά τη σχετικά ομαλή εκκίνηση, ο Hamilton ήθελε να ανοίξει διαφορά, κάτι που σταδιακά έκανε, φτάνοντας κοντά στα 3,5 δλ. από τον Bottas και στα 4,3 από τον Vettel.
Ο Ricciardo συνέχιζε να πιέζει για να ανέβει θέσεις, με την κατάταξη να έχει σταθεροποιηθεί αρκετά. Εκείνη τη στιγμή, ο Verstappen αναγκάστηκε σε εγκατάλειψη, βγάζοντας για λίγο το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας.
Λίγο μετά κυμάτισε και πάλι η πράσινη σημαία, κι ο έτερος οδηγός της Red Bull έδινε μάχη με τον Alonso για την 11η θέση, την οποία και κέρδισε.
Στον 12ο γύρο, ο Hamiltonείχε ανοίξει μία διαφορά 5 δλ. από τον Bottas, που «έπαιζε άμυνα» στον Vettel, κρατώντας τον πίσω από τον teammateτου. Φυσικά, ο Ricciardoεξακολουθούσε να περνά άνετα τον ανταγωνισμό, έχοντας φτάσει 8ος στον 15ο γύρο.
Στον ίδιο γύρο, ο Raikkonen μπήκε πρώτος στα pits για την μαλακή γόμα, σε ένα pit stop που πήρε παραπάνω από όσο θα ήθελαν. Αμέσως μετά τον ακολούθησε ο Bottas, βάζοντας το ίδιο ελαστικό.
Μπροστά, ο Hamilton διατηρούσε μία διαφορά της τάξης των 8,8 δλ. από τον Vettel, με τον Γερμανό να γράφει παρόμοιους χρόνους με τον Βρετανό, παρά το γεγονός ότι ήταν με πιο σκληρή γόμα.
Στον 25ο γύρο είχε έρθει η ώρα του οδηγού της Mercedes, που έβαλε τη μαλακή, αφήνοντας τον Vettel πλέον πρώτο. Εκεί βρισκόταν όλη η ουσία του αγώνα: ο Γερμανός έπρεπε να έχει σταθερά καλό γυρολόγιο, ώστε να βάλει προς το τέλος του αγώνα για την ultrasoft. Πράγματι, ο ίδιος είχε σταθερά διαφορά 13-14 δλ. από τον ίδιο, τη στιγμή που ο Bottas ήταν πολύ αργός (25 δλ. πίσω από τον οδηγό της Ferrari), όντας υπό την απειλή του Raikkonen.
Στον 39ο γύρο, ο Φινλανδός μπήκε στα pits, βάζοντας τη μαλακή γόμα, και στον επόμενο μπήκε ο Vettel. Ωστόσο, ένα μικρό λάθος στο εμπρός αριστερό ελαστικό καθυστέρησε τον Γερμανό, που βγήκε οριακά πίσω από τον Bottas, στην τρίτη θέση.
Στον 45ο γύρο ήταν η σειρά του Ricciardo, που έβαλε πλέον την ultrasoft για να κλείσει τον αγώνα του, όντας πλέον 5ος.
Στη μάχη της κορυφής, ο Vettel έχανε συνεχώς χρόνο από τον Bottas, και συνεπώς από τον Hamilton, αφού δεν μπορούσε να είναι αρκετά γρήγορος με την US. Ωστόσο, στον 51ο γύρο ξαναβρέθηκε στο 1 δλ. από τον Φινλανδό.
Εκείνη τη στιγμή, ο Vandoorne έμεινε στην μέση της πίστας με πρόβλημα στο κιβώτιο, βγάζοντας για λίγο το Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, χωρίς όμως να το εκμεταλλεύεται κανείς για να μπει στα pits.
Στην επανεκκίνηση, ο Vettel ήταν ξανά στην ουρά του Bottas, ενώ κι ο Raikkonen έκλεινε τη διαφορά του από τους δύο τους.
Με 10 γύρους να απομένουν, ο Φινλανδός τους είχε φτάσει, χωρίς όμως κι αυτός να μπορεί να περάσει.
Όλα όμως ανατράπηκαν στον 65ο γύρο. Εκεί, ο Vettel είχε καλή έξοδο από την τελευταία στροφή, τον πέρασε στην ευθεία, αλλά στρίψανε μαζί στην 1η στροφή. Εκεί, ο πιλότος της Scuderia είχε καλή γραμμή, πήγε να περάσει, αλλά εκεί ο Bottas χώθηκε στην εσωτερική της Κ2, χτυπώντας τον αντίπαλό του. Ο ίδιος είχε αρκετή ζημιά στην εμπρός πτέρυγα, όμως ο Vettel ήταν τυχερός και συνέχισε. Για αυτό δεν πήρε καμία ποινή ο οδηγός της Mercedes.
Χάνοντας έδαφος, ο Φινλανδός βρέθηκε υπό την απειλή του Ricciardo, που προσπάθησε να τον περάσει. Εκεί όμως ο Bottas χάνει τα φρένα στην Κ1, χτυπά με τον Αυστραλό και μπαίνει υπό εξέταση όχι μόνο για το συμβάν με τον οδηγό της Red Bull.
Αυτό όμως που έκανε τον τέλειο αγώνα ήταν ο Lewis Hamilton, που μαζί με τους Vettel και Raikkonen συμπλήρωσε το βάθρο.
Πλέον, η F1 μπαίνει στο θερινό της διάλειμμα, με το Grand Prix του Βελγίου να έρχεται πλέον στις 24-27 Αυγούστου._Δ.Μ.
Η βαθμολογία των οδηγών
1. L. Hamilton 213 2. S. Vettel – 189 3. K. Raikkonen – 146 4. V. Bottas – 132 5. D. Ricciardo – 118 6. M. Verstappen – 105 7. N. Hulkenberg – 52 8. K. Magnussen – 45 9. F. Alonso – 44 10. S. Perez – 30 11. C. Sainz – 30 12. E. Ocon – 29 13. P. Gasly – 26 14. R. Grosjean – 21 15. C. Leclerc – 13 16. S. Vandoorne – 8 17. M. Ericsson – 5 18. L. Stroll – 4 19. B. Hartley – 2 20. S. Sirotkin – 0
Η βαθμολογία των κατασκευαστών
1. Mercedes – 345 2. Ferrari – 335 3. Red Bull – 223 4. Renault – 82 5. Haas – 66 6. Force India – 59 7. McLaren – 52 8. Toro Rosso – 28 9. Sauber – 18 10. Williams – 4
Διαβάστε εδώ για ό,τι συνέβη την Παρασκευή στο GP Ουγγαρίας
Διαβάστε εδώ για ό,τι συνέβη το Σάββατο στο GP Ουγγαρίας