Αλήθεια είναι και θα δοκιμάσουμε τα όρια μας και αυτά αυτοκινήτων της περιβόητης κλάσης B-SUV, στα Μέγαρα, πίστα σημαντικό κομμάτι του Ελληνικού Μηχανοκίνητου Αθλητισμού…
ΕΙΔΗΣΕΩΝ καταιγίδα και η διαδικασία, μια παλιά ωραία μας συνήθεια, στη σύγχρονη έκφραση της, αποτελεί ιδέα-πρόταση της συντακτικής ομάδας του Ελληνικού Quattroruote που συντονίζει ο Σπύρος Κάγκας. Συνεργάτες τους, οι Πάνος Φιλιπακόπουλος και Νίκος Τσάδαρης χωρίς άλλες συστάσεις και διαψεύδεται ότι θα παρευρεθεί και ο Θοδωρής Τσίκας, ώστε να ξεπεραστούν τα όρια και σε συναισθήματα. Όλοι οι παραπάνω, εκτός του ΘΤ, στον εκδοτικό οίκο του Αλέξη Σκαναβή, με οικονομικό δντη τον Σπύρο Δουλφή, ένας σημαντικός για τις ΤΕ και τους 4Τ, αλλά δεν είναι της παρούσης…
Η ομάδα μας, σε πλήρη σύνθεση και με σημαντικές προσθήκες, ευκαιρίας δοθείσης.
8x8x8x8
Ουσιαστικά πρόκειται για κοινό παρανομαστή και να εξηγηθούμε.
Πρόκειται για τη δοκιμή αντοχής, 24ωρη δοκιμασία σε πίστα, των οκτώ best sellers της αγοράς στο B segment και σε τύπου SUV αμάξωμα.
Σημειώστε χωρίς αλφαβητική σειρά, ούτε σε σχέση με το αποτέλεσμα στο Ράλλυ των πωλήσεων:
Ford Puma, MG ZS, Peugeot 2008, Suzuki Vitara, Nissan Juke, Hyundai Kona, Toyota Yaris Cross και VW T-Roc.
Θα οδηγήσουμε, οκτώ συνάδελφοι από την ομάδα του 4R, οκτώ συνεργάτες μας σε 4Τ και οκτώ προσκεκλημένοι μας. Μεταξύ τους, βαρίδια-Πρωταθλητές, όπως ο Άγγελος Ζήβας, ο Κώστας Αργυρίου, Λάμπρος Αθανασούλας, ο Λευτέρης Μανιαδάκης, ο Αμερικάνος, ο Άγγελος Σταθακόπουλος, ο Γιάννης Κασίμης, οι αγαπημένοι μας YouTuber-TechitSerious, κ.α. συνεργάτες και συνάδελφοι της απολύτου εμπιστοσύνης. Στην ομάδα μας και οι Σπύρος Λεμάνης, Άγγελος Πάρχας, ενώ απειλεί ότι θα τα καταφέρει και θα έρθει, ο Τάκης Πουρναράκης. Ένας εξ 4Τ, πέρα όλων των άλλων.
Την ευθύνη οργάνωσης της δοκιμής, την έχει η ομάδα-Πρωταθλητές, της Startline. Η ευθύνη του βάλε-βγάλε -βάλε λάστιχα, είναι υπόθεση των πολύπειρων της ομάδας Καιτατζή, ενώ απο το πάνω ράφι είναι τα λάστιχα, με λογότυπο Michelin, απλά εγγύηση.
Για τα καύσιμα, ο Κάγκας θα τα εξασφαλίσει, ενώ ο Σώτερ Σκαλτσάς, μετρ του είδους, θα συντονίσει τους ανεφοδιασμούς.
Η διαδικασία όπως την έχει σχεδιάσει ο δραστήριος Τρύφων Αλεξόπουλου, απορρίπτεται πανηγυρικά από έναν λάτρη του απρόβλεπτου, σε συνθήκες περισσότερο Ράλλυ. Αντίστοιχα, λογικά απορρίφθηκε από τον gentleman Νίκο Κουτσουδάκη της Racing Star να συμψηφίσουμε τον εξοπλισμό αξιοποιώντας τον Rally Star Δημήτρη Αμαξόπουλο. Γεγονός πως και τα καλούδια τους θα χρησιμοποιήσουμε και ο Δημήτρης θα είναι στην παρέα, ζεστός όπως έρχεται από το Ιστορικό Ακρόπολις με νυχτερινή κριτήρια ειδική διαδρομή.
Παρασκευή IN – Σάββατο Out
Project μεθαύριο Παρασκευή-Σάββατο 14.00 με 14.00 και αν έρθετε μεσάνυχτα και βάλε μετά τη διασκέδαση σας, αφήνοντας σπίτι τη σύντροφο, όπως και εμείς το 1975 για να πάμε να παρακολουθήσουμε Σάββατο νύχτα τον Ιαβέρη κ.α., θα μας βρείτε είτε να οδηγούμε, είτε σε ημίωρη ανάπαυση στα σύγχρονα αυτοκινούμενα του συνεργάτη μας GRANDUCA.
Στο Μέγαρο, στην πίστα του Χρίστου Αναστασιάδη, με οικοδεσπότη τον Σταύρο Γρυλλάκη και πέρα του ότι για τους 4Τ είναι διαχρονικά δεύτερο σπίτι, οφείλουμε να ανταποδώσουμε σεβασμό σε όσους πραγματικά υποστηρίζουν τον ειδικό Τύπο και τον αξιοποιούν με τακτ, χωρίς ουδέποτε να διανοηθούν την εκμετάλλευση μιας σχέσης, που επιβάλλεται να παραμένει ισορροπημένη,
Άσκηση υψηλού κόστους η 24ωρη δοκιμασία και ανθρώπων όπως θα αποκαλυφθεί και θα ήταν αδύνατη χωρίς τη Μοτοδυναμική που υποστηρίζει το εγχείρημα με την αξιοπιστία που τη διακρίνει.
Όσοι πιστοί, προσέλθετε
Θέαμα δεν θα προκύψει, τα ακούσματα δεν θα γοητεύουν, αλλά θα ζήσετε μαζί μας κάτι πρωτοφανές, απολαμβάνοντας τη συνεργασία στελεχών δυο περιοδικών, σε απόλυτη συνεργασία με ανθρώπους που εκπροσωπούν οκτώ κατασκευαστές αυτοκινήτου.
Σας περιμένουμε._ ΣΧ