top icon
Αγώνες

Ράλλυ Γαλλίας 2η ημέρα: O Latvala παραμένει στην κορυφή

O Jari-Matti δε φαίνεται καθόλου διαθετειμένος να απωλέσει και αυτή τη νίκη, παραμένοντας επικεφαλής με διαφορά 28 δλ. από τον δεύτερο Mikkelsen και με τον team-mate του Sebastien Ogier να παλεύει ακόμη στη 18η θέση.

O Jari-Matti δε φαίνεται καθόλου διαθετειμένος να απωλέσει και αυτή τη νίκη, παραμένοντας επικεφαλής με διαφορά 28 δλ. από τον δεύτερο Mikkelsen και με τον team-mate του Sebastien Ogier να παλεύει ακόμη στη 18η θέση. Σε σχέση με τους τρεις πρώτους της κατάταξης στο Ράλλυ Γαλλίας, τίποτε δεν έχει αλλάξει από το τέλος της πρώτης ημέρας, ενώ ο Latvala κέρδισε τις πέντε από τις επτά ειδικές διαδρομές του σημερινού προγράμματος. Την Κυριακή και τελευταία ημέρα του αγώνα θα διεξαχθούν τέσσερις ειδικές διαδρομές (SS15 Forêt de La Petite Pierre 1 12,33 χλμ., SS16 Forêt de Saverne 1 19,36 χλμ., SS17 Forêt de La Petite Pierre 2 12,33 χλμ. SS18 Forêt de Saverne 2 (Power Stage) 19,36 χλμ.). Το αγωνιστικό πρόγραμμα θα ξεκινήσει στις 8.30 το πρωί και θα ολοκληρωθεί περίπου στις 14:00 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδος).

 

Η ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ
Επεισοδιακή ήταν η πρώτη ημέρα του Ράλλυ Γαλλίας, με το τέλος της να βρίσκει τον
Latvala επικεφαλής της προσωρινής κατάταξης, με τους Mikkelsen και Meeke να ακολουθούν. Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2013 και ομόσταυλος του διοπτροφόρου Jari-Matti θα πρέπει να προσπαθήσει πάρα πολύ για να χριστεί στα χώματα της πατρίδας του παγκόσμιος για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, αφού εκτός από τις πρωινές ατυχίες χρεώθηκε και ποινή τεσσάρεων λεπτών, με αποτέλεσμα να τελειώσει την ημέρα στην εικοστή ένατη θέση της γενικής κατάταξης.

 

ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΩΝ Ε.Δ.

SS1 Col de la Charbonnière (11,11 χλμ.): LATVALA 5:34.9

SS2 Vosges-Pays d Ormont 1 (34,34 χλμ.): MIKKELSEN 18:33.5

SS3 Pays de Salm 1 (9,59 χλμ.): LATVALA 4:54.6

SS4 Col de la Charbonnière 2 (11,11 χλμ.): MIKKELSEN 5:35.3

SS5 Vosges-Pays d Ormont 2 (34,34 χλμ.): LATVALA 18:31.5

SS6 Pays de Salm 2 (9,59 χλμ.): LATVALA 4:53.2

SS7 Strasbourg (4,67 χλμ.): SORDO 3:35.3

SS8 Vallée de Munster 1 (18,90 χλμ.): LATVALA 9:13.1

SS9 Soultzeren-Le Grand Hohnack 1 (19,93 χλμ.): LATVALA 9:33.4

SS10 Pays Welche-Riquewihr 1 (21,49 χλμ.): LATVALA 12:04.7

SS11 Vallée de Munster 2 (18,90 χλμ.): LATVALA 9:06.9

SS12 Soultzeren-Le Grand Hohnack 2 (19,93 χλμ.): OGIER 9:31.4

SS13 Pays Welche-Riquewihr 2 (21,49 χλμ.): OGIER 11:56.9

SS14 Mulhouse (4,86 χλμ.): LATVALA 3:22.8

 

ΡΑΛΛΥ ΓΑΛΛΙΑΣ

ΔΕΥΤΕΡΗ ΗΜΕΡΑ

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΑΤΑΞΗ

ΟΙ 10 ΠΡΩΤΟΙ

1 LATVALA

2 MIKKELSEN +28.0

3 MEEKE +53.7

4 SORDO +1:41.7

5 KUBICA +1:42.6

6 HIRVONEN +1:54.6

7 OSTBERG +3:04.6

8 EVANS +3:16.8

9 BOUFFIER +3:47.0

10 NEUVILLE +4:03.7

Τί έγινε στο shakedown

Tα πληρώματα πραγματοποίησαν το shakedown πριν την έναρξη του αγώνα, με τον Jari Matti Latvala να καλύπτει ταχύτερα από όλους την διαδρομή των 3,8 χλμ. Βέβαια, αξίζει να σημειώσουμε ότι το shakedown του αγώνα, το οποίο και διεξάγεται παραδοσιακά στην πόλη του Στρασβούργου και συγκεκριμένα μέσα στις αθλητικές εγκαταστάσεις και στους γύρω χώρους του σταδίου που βρίσκεται το σέρβις παρκ, δεν είναι σε καμία περίπτωση ενδεικτικό με ότι θα συναντήσουν οι οδηγοί στις ειδικές διαδρομές. Έτσι, ο Latvala με το Polo έκανε τον ταχύτερο χρόνο, με τον Kris Meeke να ακολουθεί 1.2 δευτερόλεπτα πίσω του με το Citroen DS3, και τους Sebastien Ogier, Dani Sordo να ισοβαθμούν στην 3η θέση.

Ο Latvala, δεν έκρυψε μετά σε δηλώσεις του ότι στόχος του είναι η νίκη στον αγώνα: “Μπορώ να πω ότι έχω κάποιες ανοικτές υποθέσεις με τους ασφάλτινους αγώνες. Μετά από τις επιδόσεις μου στη Γερμανία, όπου και ήμουν πολύ κοντά να κερδίσω, τώρα είμαι αποφασισμένος να το καταφέρω εδώ. Βέβαια, γνωρίζω ότι ο Seb (Ogier) είναι πολύ γρήγορος εδώ και θα χρειαστώ και τη βοήθεια της τύχης για να τα καταφέρω”, είπε ολοκληρώνοντας ο Φινλανδός. Ο Kris Meeke Που έκανε τον δεύτερο χρόνο, δεν έκρυψε ότι είχε κάποιο άγχος πριν το shakedown, αλλά τώρα αισθάνεται σαφώς πιο άνετα. “Στις τελευταίες δοκιμές που κάναμε, δυσκολεύτηκα λίγο με την υποστροφή του DS3. Όμως, σήμερα στο shakedown αισθάνθηκα πολύ καλά με το αυτοκίνητο. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο set up του αυτοκινήτου και είμαι πολύ ικανοποιημένος. Δεν σας κρύβω ότι το όνειρο μου είναι να κερδίσω έναν ασφάλτινο αγώνα, και αφού φτάσαμε τόσο κοντά στο Ράλλυ Γερμανίας, αλλά δεν το καταφέραμε λόγω δικού μου λάθους, θα προσπαθήσω να γίνει πραγματικότητα εδώ.

Ο Sebastien Ogier, είναι σύμφωνα με όλους το μεγάλο φαβορί και ο Γάλλος αισθάνεται άνετα με αυτό, αφού χρειάζεται να φύγει από τη Γαλλία μόλις με έξι περισσότερους βαθμούς από τον Latvala για να κατακτήσει από τώρα μαθηματικά τον τίτλο των Οδηγών. Βέβαια, στο Στρασβούργο και στο σέρβις παρκ, επικρατεί αναστάτωση, αφού εντείνονται οι φήμες ότι ο Γάλλος Παγκόσμιος Πρωταθλητής βρίσκεται σε συζητήσεις με τις Citroen και Hyundai για τη νέα χρονιά. Μάλιστα, σχετικά απάντησε ο Jost Capito, επικεφαλής της VW Motorsport, ο οποίος δεν έδειξε να ανησυχεί: “Αν είχαμε ανακοινώσει από τώρα τι θα γίνει, θα ήταν βαρετή η ζωή μας! Εμείς απολαμβάνουμε αυτό που γίνεται, αφού προσφέρει τη δυνατότητα σε κάποιους να γράφουν σχετικά άρθρα! Θέλουμε να υπάρχουν θέματα γύρω από το WRC, και αυτό φυσικά περιλαμβάνει και επαφές μεταξύ ομάδων και οδηγών. Δεν μπορούμε να το σταματήσουμε. Υπάρχει χώρος για φημολογία και αυτό είναι καλό να συμβαίνει! Εμείς θα ανακοινώσουμε τους οδηγούς την κατάλληλη στιγμή μία και καλή, και νομίζω ότι αυτό θα γίνει αρκετά σύντομα”, είπε ο Capito.

Μάλιστα, σχετικά ρωτήθηκε και ο οδηγός της Hyundai, Thierry Neuville, ο οποίος και είπε ότι θα καλωσόριζε τον Ogier στην ομάδα της Hyundai τη νέα χρονιά! “Εγώ σαν ομόσταυλο μου θα ήθελα κάποιον καλό οδηγό, που θα μπορούσε να βοηθήσει την ομάδα, έτσι ώστε να εξελιχτούμε όσο πιο σύντομα και καλύτερα. Θα ήθελα κάποιον με τον οποίο θα είμαστε μαζί όλοι τη χρονιά, θα αποτελούμε ανταγωνιστές και θα πιέσουμε τόσο τους εαυτούς μας, όσο και το αυτοκίνητο! Αυτό που ξέρω είναι ότι ο Ogier δεν έχει υπογράψει ακόμα στην VW και είναι ελεύθερος. Θα αποτελούσε μία περίεργη επιλογή για αυτόν, αλλά γιατί όχι; Εγώ, πάντως από την πλευρά μου δεν θα έλεγα όχι!”, είπε ο Βέλγος οδηγός.

Τέλος, αξίζει να σημειώσουμε όπως επιβεβαιώθηκε σήμερα, στην Ισπανία θα δούμε τον Ken Block να επιστρέφει στο WRC για μία εμφάνιση, στο τιμόνι του Ford Fiesta WRC, ενώ με ίδιο αυτοκίνητο, αλλά στα χρώματα και με ελαστικά της DMACK θα δούμε στη Μ. Βρετανία τον Ott Tanak._Π.Τ.

Χρόνοι shakedown

 

 

 

1.
Jari-Matti Latvala
2:36.0
2.
Kris Meeke
2:37.2
3=
Sebastien Ogier
2:37.7
3=
Dani Sordo
2:37.7
5.
Andreas Mikkelsen
2:39.1
6.
Thierry Neuville
2:39.3
7.
Mads Ostberg
2:39.5
8.
Robert Kubica
2:39.6
9.
Yuriy Protasov
2:42.0
10.
Elfyn Evans
2:42.1

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ