Μία νέα γενιά υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων άμεσου ψεκασμού ανακοίνωσε η Ford, η οποία θα μπει σε παραγωγή το 2009. Πρόκειται για μία σειρά τετρακύλινδρων και εξακύλινδρων μηχανικών συνόλων, τα οποία χαρακτηρίζονται από υψηλές ιπποδυνάμεις, 20-30% χαμηλότερη κατανάλωση -σε σχέση με τα αντίστοιχα συμβατικά σύνολα- και 15% λιγότερες εκπομπές CO2.
Οι κινητήρες αυτοί θα βασίζονται στην τεχνολογία EcoBoost. Το στοίχημα για τη Ford είναι να προσφέρει ένα οικονομικό «υποκατάστατο» των υβριδικών συστημάτων, το οποίο δεν θα θυσιάζει το δυναμισμό του αυτοκινήτου, ταυτόχρονα όμως θα διατηρεί σε χαμηλά επίπεδα το κόστος χρήσης.
Η αρχή θα γίνει από την αμερικάνικη αγορά, εφοδιάζοντας διάφορα μοντέλα των Ford, Lincoln και Mercury. Με βάση, ωστόσο, τα όσα υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Ford, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα εξαπλωθεί σε μία ευρεία γκάμα προϊόντων, από μικρά αυτοκίνητα πόλης μέχρι μεγάλα φορτηγά και τράκτορες.
Ήδη γίνεται λόγος για ένα V6