Η απάντηση στο παραπάνω ερώτημα είναι απλή: ένα δεύτερο Nissan GT-R!
Η Nissan ανέπτυξε το νέο GT-R Nismo για να αποτελέσει την ναυαρχίδα της γκάμας της. Με στόχο τις μέγιστες επιδόσεις, ο κινητήρας αναβαθμίστηκε, η αεροδυναμική του μοντέλου βελτιώθηκε περαιτέρω και το βάρος μειώθηκε, μέσω της σχολαστικής χρήσης εξωτικών υλικών. Αλλά όταν ήρθε η ώρα της βιντεοσκόπησης για το νεότερο σούπερ σπορ μοντέλο της Nissan στο φυσικό του περιβάλλον (βλ. πίστα), υπήρχε ένα πρόβλημα. Πώς θα κινηματογραφηθεί;
Την απάντηση έδωσε ο Mauro Calo, ένας επαγγελματίας οδηγός ακριβείας και ειδικός στην κινηματογράφηση αυτοκινήτων, ο οποίος είναι γνωστός για τις δουλειές του σε ταινίες μεγάλου προϋπολογισμού και τηλεοπτικές εκπομπές. Σύμφωνα λοιπόν με τον Calo, το τέλειο αυτοκίνητο για να… κυνηγήσει και να κινηματογραφήσει το νέο GT-R Nismo, δεν είναι άλλο από ένα άλλο GT-R!
Ενώσω η Nissan τον βοηθούσε για να βρεθεί το κατάλληλο GT-R που θα μετατραπεί σε εδικό όχημα για την κάμερα, ο Calo εργαζόταν ήδη στο σχεδιασμό του όλου εγχειρήματος. Μόλις έφτασε το αυτοκίνητο, ο ίδιος και η ομάδα του τοποθέτησαν στο πλαίσιο του GT-R μία προσαρμοσμένη σωληνωτή δομή από ανθρακονήματα, που μπορεί να συγκρατήσει το βάρος του επαγγελματικού συστήματος τοποθέτησης της κάμερας.
Μέχρι ο Calo να υλοποιήσει τα σχέδιά του για την ανάπτυξη του απόλυτου camera car, το πλέον κατάλληλο όχημα για αυτό το είδος κινηματογράφησης θα ήταν ένα SUV υψηλών επιδόσεων. Ωστόσο, τα SUVs δεν έχουν την ταχύτητα ή την ευκινησία να ακολουθήσουν τα γρηγορότερα αυτοκίνητα του κόσμου, μέσα σε μία πίστα.
Χάρη στο χαμηλό κέντρο βάρους, τη ρυθμιζόμενη σπορ ανάρτηση και την τετραθέσια διαμόρφωση, το GT-R είναι η τέλεια βάση αυτοκινήτου, που μπορεί φιλοξενήσει μια εξέδρα κινηματογραφικών μηχανών αυτού του τύπου. Και όταν η απόδοση του twin-turbo 3.8 V6 συνδυάζεται με προηγμένο σύστημα τετρακίνησης, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί ο Calo επέλεξε το GT-R.
«Όταν άρχισα να σκέφτομαι το όλο εγχείρημα, γρήγορα συνειδητοποίησα ότι το Nissan GT-R ήταν το μόνο αυτοκίνητο που θα πληρούσε τα κριτήρια μου. Έχει τις επιδόσεις του supercar, με άριστο χειρισμό και κίνηση σε όλους τους τροχούς. Είναι φημισμένο για την αξιοπιστία του και μπορεί να φιλοξενήσει την ομάδα που χρειάζομαι για τον χειρισμό του συστήματος κινηματογραφικής λήψης. Δεν υπήρχαν άλλα υποψήφια οχήματα», δήλωσε ο Calo.
Συναρπαστικό κινηματογραφικό γύρισμα ενός εκ των ταχύτερων αυτοκινήτων του κόσμου.
Οι περισσότεροι εκ των ιδιοκτητών ενός GT-R δεν χρησιμοποιούν τακτικά και τα τέσσερα καθίσματα, κάτι που είναι σύνηθες για ένα τυπικό κινηματογραφικό γύρισμα του Calo. Με το Calo στο τιμόνι, οι χειριστές του συστήματος λήψης και ο σκηνοθέτης, μπορούν να βρίσκονται στο αυτοκίνητο ταυτόχρονα, εξασφαλίζοντας υπέροχα στιγμιότυπα υψηλής ευκρίνειας από τα ταχύτερα αυτοκίνητα του κόσμου σε πίστα υψηλών ταχυτήτων (λαμβάνοντας φυσικά όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.
Με προσεγμένο «στήσιμο», προγραμματισμένο εκ των προτέρων και συντονισμένο μέσω walkie-talkie, τα δύο GT-R «κυνηγούσαν» το ένα το άλλο στην πίστα του Lausitzring στο Βρανδεμβούργο της Γερμανίας.
Δείτε στη συνέχεια το σχετικό βίντεο: