Ο βασικότερος αντίπαλος της BMW X1 και ο μικρότερος αδελφός του ήδη καταξιωμένου Q5 βρίσκεται κυριολεκτικά προ των πυλών, σηματοδοτώντας τη νέα αντεπίθεση της Audi στην κατηγορία των προσιτών SUV.
Από πλευράς διαστάσεων, το νέο Q3 αναμένεται να αγγίζει –όχι όμως και να ξεπερνά- σε συνολικό μήκος το άτυπο φράγμα των 4,5 μ., στοιχείο που αναμένεται να του εξασφαλίζει κορυφαία για την κατηγορία ευρυχωρία. Αξίζει να προσθέσουμε πως με βάση τα όσα έχουν γίνει γνωστά μέχρι και αυτή τη στιγμή, το νέο «μικρό» SUV της Audi θα χρησιμοποιεί το μικρομεσαίο από πλευράς μεγέθους δάπεδο του γκρουπ, πάνω στο οποίο «πατά» και το αδελφό VW Tiguan. Από το γεγονός αυτό εξάγεται το συμπέρασμα πως υποχρεωτικά το νέο Q3 θα είναι εφοδιασμένο με κινητήρια σύνολα τοποθετημένα κατά τον εγκάρσιο άξονα του αυτοκινήτου, στοιχείο που με τη σειρά του επιβάλλει την υιοθέτηση του γνωστού συστήματος τετρακίνησης με Haldex. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, σαφή δείγματα των προθέσεων των ανθρώπων της Audi δεν υπάρχουν, κυρίως σε ότι αφορά στις επιλογές της τελευταίας στη βάση της γκάμας. Μπορεί λοιπόν η… λογική να επιτάσσει τη χρήση του γνωστού «δίτουρμπου» 1.4 TSI, με απόδοση κοντά στους 170 ίππους, ωστόσο εξίσου πιθανό είναι το ενδεχόμενο οι Γερμανοί να επιστρατεύσουν τελικά τον καταξιωμένο 2.0 TFSI, με ισχύ επίσης 170 ίππων, που σήμερα κινεί τη μικρότερη εκ των δύο διαθέσιμων 2λιτρων εκδόσεων του VW Tiguan. _Χ.Α.