Ακόμα και για τον ειδικό, με γεγονός ότι ο καθένας στο είδος του, συγκλονίζει η δουλειά στα βουνά την παραμονή του αγώνα, για την τέλεια υποδοχή και την άψογη διαδρομή…
Τιμή μου η εμπιστοσύνη γενικώς και ειδικώς όμως, έχοντας τη δυνατότητα παρακολούθησης του whatsup που έχει συνθέσει η Αλυτάρχης κ. Ανίτα Πασαλή, για την επικοινωνία της με τους συνεργάτες της, εδώ και αρκετές εβδομάδες.
Τα κομάντο που έχουν την ευθύνη ώστε οι δρόμοι να εκφράζουν τον χαρακτήρα Ακρόπολις, σε συνδυασμό με ένα γοητευτικό περιβάλλον που στον κόσμο δεν θα βρεις.
Το κυριότερο, με σεβασμό στο βουνό μας και είναι ήδη έτσι σοφά τακτοποιημένα τα πάντα όλα, που ακόμα και ο αδιάφορος θεατής, όπως και ο αγενής υπεράνω καταγωγής, είναι καταδικασμένος να προσαρμοστεί και να βγάλει τον καλό του εαυτό και να ακολουθήσει. Τον σοφό Έλληνα θεατή που διαχρονικά διδάσκει συμπεριφορά, λειτουργώντας ως ο κρυφός άσσος της οργάνωσης, το ατού για την καθιέρωση του αγώνα, σε ισόβια διάσταση.
Κακά τα ψέματα, τα συμβόλαια, όπως και η τηλεθέαση, αφορούν την τυπική διάσταση που αξιοποιείται από ειδικούς, όταν τη διαχρονική αξία την εξασφαλίζει η οργάνωση. Με έμπνευση από αυτό το υπερθετικά απερίγραπτο περιβάλλον, τη συγκλονιστική εικόνα που χαρακτηρίζει τον τόπος μας. Τα βουνά και γενικώς η ελληνική επαρχία, με τους ανθρώπους, σημείο αναφοράς σε κάθε δραστηριότητα. Ότι εκφράζεται εξαιρετικά στο τρίτο επεισόδιο του ντοκιμαντέρ για τα εβδομήντα χρόνια ΡΑ με τίτλο «Θεατές».
Το τέλειο μενού
Κυριακή μεσημέρι, η 1η του Σεπτέμβρη, μαζί με τον αγώνα της F1 στη Monza και το MotoGP στην Ισπανία.
Στο περίπτερο, ήδη οι 4T με την Καθημερινή της Κυριακής με ειδική αναφορά στο ΡΑ, όπως σε όλα τα Μέσα. Έκδοση του περιοδικού την 1η Σεπτεμβρίου, πανάκριβη επιλογή σε συνδυασμό με τη Vogue με αφιέρωμα στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, με διανομή 50.000 φύλλα, ότι ταιριάζει στον εθνικό αγώνα.
Στις Ειδικές Διαδρομές…
Η παρέμβαση έχει προκύψει με τακτ, οι δρόμοι έχουν δουλευτεί χωρίς να πληγωθούν και η τακτοποίηση, η αγωνιστική ρύθμιση για την ασφάλεια του θεατή με τα πλέγματα, όπως η ιδιαίτερα δύσκολη άσκηση στο Ελευθεροχώρι, προσφέρεται για σεμινάριο.
Professor, στην τακτοποίηση των δρόμων, διαχρονικά ο κολοσσός Αντώνης Χατζημιχάλης, ο Pininfarina, έδωσε τη σκυτάλη στο πολυεργαλείο. Στον Τάσο Αθανασίου, ο άνθρωπος που εγγυάται την τέλεια οργάνωση μεθαύριο, από τις 8 Νοεμβρίου στο Historic Acropolis Rally, από την ΟΜΑΕ.
Μέχρι τότε, στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, σε έναν βαθιά ανανεωμένο αγώνα, που σχετικά θα κριθεί αφού ολοκληρωθεί, η ευθύνη της «ανακατασκευής» είναι του Ανδρέα Γρηγορόπουλου, του ΑΛΑΛ team, το αγωνιστικό «Υπουργείο» του αγώνα, με έδρα τη Λαμία, την πρωτεύουσα του Ράλλυ.
Δούλεψε και δουλεύει σκληρά ο Ανδρέας, ο πυροβολάρχης, σε ανοικτή γραμμή με τους επικεφαλής των συνεργείων κριτών. Ομάδες για ειδική απονομή και παραλαβή συλλεκτικών μεταλλίων, όλοι τους, με τον Νίκο Μανώλη, the Boss, σε ανοικτή γραμμή.
Στην επικοινωνία από το βουνό, το θηρίο, ο Κώστας Τσέτσος, ο gentleman Γιώργος Αργυρίοιυ και βέβαια, ο ταξίαρχος-μαυροσκούφης Αποστόλης Τσιλίκας. Φοβερός τύπος που τον εμπιστεύεσαι από το βλέμμα του, ενώ το κυριότερο διδάσκει με τη συμπεριφορά τους νέους. Σημαντικό: σεμνός.
Γεγονός ότι σε αυτές τις ομάδες, κλειδί για την επιτυχία, πρόκειται για στελέχη που αν τους στείλει η Μotorsport Greece στη Ν. Ζηλανδία για τον αγώνα στο WRC, θα προσαρμοστούν πριν προσγειωθούν. Ενώ θα ταξιδέψουν με δανικά, με δυσκολία στο να διαχειριστούν με ψυχραιμία το πάθος τους, την αγάπη τους για το Acropolis Rally. Τρέλα τους όλο αυτό που ξεπερνάει τις τέσσερις ημέρες του αγώνα και τις εβδομάδες, μήνες της προετοιμασίας, και το κυριότερο, την όποια αμοιβή τους. Η πεμπτουσία του εθελοντή, με σχέση που αφορά ένα οριακά ισορροπημένο εξοδολόγιο και μακάρι ευρύτερα στον αγώνα να έχει ενισχυθεί ο ρόλος του, σε μια κοινότητα που έρχονται πολλοί, αλλά είναι οι λίγοι που μένουν, που θα κάνουν τη διαφορά, σε βάθος χρόνου.
Είναι συγκλονιστικό το πως συνεννοούνται. Με πλεονέκτημα τη γνώση τους για τους δρόμους, τις γνωριμίες τους με την τοπική αυτοδιοίκηση και άλλους φορείς και το κυριότερο. Την εμπειρία τους για το πως θα δουλευτεί η γη ώστε να είναι ενδιαφέρουσα για τους πυροβολαρχες με αποτύπωμα χρυσάφι για τον θεατή, ακόμα και στο δεύτερο πέρασμα.
Ο Ανδρέας και η παρέα του γνωρίζουν που θα σκαφτεί ο δρόμος, οπότε και πως θα δουλευτεί ώστε μέχρι κάποιο σημείο να διατηρηθεί. Σημαντικό ότι στη Motorsport Greece, με στρατηγική Πασαλή, έγκριση Κερερέ που ένα του έλεγες δέκα καταλάβαινε και με ευαισθησία Πουρναράκη, διδάσκουν την αποκατάσταση των δρόμων μετά τον αγώνα.
Υπεραξία
Απο την προσθήκη αυτοκινήτου ασφαλείας με Γρηγορόπουλο πηδαλιούχο για τη μετακίνηση κριτών, ως προστιθέμενη υπευθυνότητα, σε σημεία που μπορεί να προκύψει η αστοχία.
Το ήθελε η Μουτόν, το έκανε πράξη η Ανίτα, με το OK του Τάκη και το θετικό «νεύμα»-παρέμβαση του κ. Αριστοτέλη Βαβουγιού, ένας έντιμος διοικητικός που προσαρμόστηκε.
Σεβασμός
Στον Κώστα και στον Τάσο, στον Βάλιτς και στον Κορμαζόπουλο, που λείπουν από όλους και κυρίως από τους συνεργάτες τους, σε τομείς ευθύνης.
Ο Κώστας στο εμβληματικό συνεργείο της κ. Κατερίνας Χαλιβελάκη, που συνεχίζει λαμπερό και με τη σημαδιακή επιστροφή της Ντέπης Δράκου-Μουζάκη, ενώ το έργο του Τάσου στα πιτς, εξελιγμένα σε οργανισμό, είναι στα χρυσά χέρια του Κωνσταντίνου Σταύρου.
ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024
Οι θεατές, οι κριτές, οι ενδιάμεσοι, οι εθελοντές, τα στελέχη, όσοι στο Αρχηγείο και στο δρόμο, στα «0» και στα «S» και ο ουραγός, σε συνεργασία με την ΕΛ.ΑΣ που θα διδάξει στην ΕΚΟ SS-SIRIOS και την εποπτεία από το τσόπερ του ΕΛΕΜ, με συγκυβερνήτη Παραβάντη, απλά ο εθνικός μας Αγώνας που ήρθε για να μείνει.
Το έργο της ΕΛΠΑ που επανέφερε ο Λευτέρης Αυγενάκης, με εγγύηση-σφραγίδα Κυριάκος Κ. Μητσοτάκης.
Vive Le Sport._ Στρατισίνο