top icon
Κόσμος

Και η XPeng θέλει το δικό της εργοστάσιο στην Ευρώπη

Η XPeng θέλει να δημιουργήσει ένα εργοστάσιο παραγωγής οχημάτων στην Ευρώπη, αποτελώντας έτσι την τελευταία κινεζική εταιρεία κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων που επιδιώκει να μετριάσει τον αντίκτυπο των επικείμενων εισαγωγικών δασμών.

Η XPeng, ο Κινέζος εταίρος του VW Group, βρίσκεται στα πρώιμα στάδια της επιλογής μιας τοποθεσίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως μέρος του μελλοντικού της σχεδίου για «τοπική» παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας He Xiaopeng σε συνέντευξή του στο Bloomberg.

Η κινεζική εταιρεία αναμένει να δημιουργήσει την δική της παραγωγή σε περιοχή της Ευρώπης με «σχετικά χαμηλούς εργατικούς κινδύνους», όπως χαρακτηριστικά ξεκαθάρισε ο He Xiaopeng.

Η δημιουργία μιας νέας μονάδας κατασκευής EV στην Ευρώπη θα έδινε στην XPeng την δυνατότητα να ενταχθεί στο άτυπο κλαμπ των Κινέζων κατασκευαστών, συμπεριλαμβανομένων των BYD, Chery και Zeekr, που επιδιώκουν να αναπτύξουν την παραγωγή τους στην γηραιά ήπειρο προκειμένου να ελαχιστοποιήσουν τον αντίκτυπο της απόφασης της ΕΕ να αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά EV έως και κατά 36,3%.

Αυτή τη στιγμή, ο πρόσθετος εισαγωγικός δασμός με τον οποίο βρίσκεται αντιμέτωπη η Xpeng ανέρχεται σε 21,3%.

Η XPeng σχεδιάζει επίσης να δημιουργήσει ένα κέντρο δεδομένων μεγάλης κλίμακας στην Ευρώπη, καθώς το λογισμικό καθίσταται παράγοντας πρωταρχικής σημασίας για τις έξυπνες λειτουργίες οδήγησης των αυτοκινήτων.

Το σχέδιο της XPeng να γίνει παγκόσμια δεν πρόκειται να επηρεαστεί από τους εισαγωγικούς δασμούς που θέλει να επιβάλλει η Ευρώπη στα κινεζικής κατασκευής EV, έστω και μετά την πρόσφατη μειώση των σχετικών συντελεστών (διαβάστε περισσότερα εδώ), με τον He Xiaopeng να δηλώνει ωστόσο ότι ορισμένα «κέρδη από τις ευρωπαϊκές χώρες θα μειωθούν μετά την αύξηση των δασμών».

XPeng Mona 03

XPeng: Με πλεονέκτημα στην Τεχνητή Νοημοσύνη

Η Xpeng θεωρεί ότι η τεχνογνωσία της στην Τεχνητή Νοημοσύνη και τις προηγμένες λειτουργίες υποβοηθούμενης οδήγησης τη βοηθούν να κάνει την δική της «εισβολή» στην Ευρώπη. Αυτός είναι ο πρωταρχικός ίσως λόγος για τον οποίο η κινεζική εταιρεία θα πρέπει να δημιουργήσει στη γηραιά ήπειρο ένα κέντρο δεδομένων μεγάλης κλίμακας για να μπορέσει να εισαγάγει αυτές τις δυνατότητες.

Η XPeng έχει επίσης επενδύσει πολλά κεφάλαια σε έρευνα και ανάπτυξη που σχετίζεται με την Τεχνητή Νοημοσύνη, συμπεριλαμβανομένων των δικών της τσιπ. Ο He Xiaopeng δήλωσε ότι οι ημιαγωγοί θα διαδραματίσουν ακόμα πιο κρίσιμο ρόλο στα «έξυπνα» οχήματα απ’ ότι οι μπαταρίες.

«Η πώληση ενός εκατομμυρίου αυτοκινήτων με Τεχνητή Νοημοσύνη ετησίως θα είναι απαραίτητη προϋπόθεση για τις εταιρείες που τελικά αναδεικνύονται νικητές τα επόμενα 10 χρόνια. Σε αυτά ο άνθρωπος-οδηγός είναι πολύ πιθανό να αγγίζει το τιμόνι λιγότερο από μία φορά την ημέρα κατά τις ημερίσιες μετακινήσεις του. Θα δούμε εταιρείες να κυκλοφορούν τέτοια προϊόντα από το 2025 και η Xpeng θα είναι μεταξύ αυτών», προσεθεσε ο He Xiaopeng.

He Xiaopeng - XPeng

Ποιος θεωρείτε ότι θα είναι ο νικητής του φετινού EKO Ράλλυ Ακρόπολις;

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ