Η νέα Maserati GT2 Stradale έχει περισσότερη δύναμη, πιο πολλά αεροδυναμικά βοηθήματα, αλλά μικρότερο βάρος.
Την παγκόσμια πρεμιέρα της στο Monterey Car Week στην Καλιφόρνια, έκανε η νέα Maserati GT2 Stradale. Ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο δρόμου, που έρχεται με αυξημένη ισχύ, εξελιγμένη αεροδυναμική και χαμηλότερο βάρος, να δώσει τη σπορ χροιά που ίσως έλειπε από την MC20 στην οποία βασίζεται.
Η αμιγώς αγωνιστική έκδοση αποτελεί ένα ακόμα… δότη για τη νέα GT2 Stradale, η οποία έχει βελτιωμένη αεροδυναμική, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, το ιδιαίτερο καπό της αγωνιστικής, αλλά και την ευμεγέθη σταθερή αεροτομή στο πίσω μέρος, αλλά και την ανάρτηση της έκδοσης πίστας.
Στην πράξη όμως είναι πιο ήπια ρυθμισμένη από την αγωνιστική έκδοση, για να είναι πιο φιλική στο δρόμο, εκεί που προορίζεται να κινείται. Από την άλλη έχει αρκετά ανθρακονήματα, από το εμπρός μέρος έως το πίσω, ενώ υπάρχουν επιπλέον διαθέσιμα, για την οροφή, τη μάσκα, τις εισαγωγές στα φτερά και τις ποδιές στο πλάι, τα οποία μπορείτε να προσθέσετε εσείς κατόπιν παραγγελίας.
Στον αντίποδα, το εσωτερικό δεν μοιάζει τόσο στην αγωνιστική έκδοση, αλλά πιο πολύ στην MC20. Παρέχει την αγωνιστική αίσθηση που αναζητάς από ένα τέτοιο αυτοκίνητο, με ακάλυπτα ανθρακονήματα, αλλά και την πολυτέλεια που θα ήθελες να έχεις στο δρόμο και στην καθημερινότητα σου.
Επίσης η εργονομία είναι αψεγάδιαστη για αυτοκίνητο του «είδους», με τον οδηγό να έχει στη διάθεση του μια κεντρική οθόνη 10,25 ιντσών. Επίσης ένα σύστημα ήχου με έξι ηχεία στο βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά υπάρχει η δυνατότητα να αυξήσετε τον αριθμό σε 12.
Τα καθίσματα είναι ειδικά σχεδιασμένα για την GT2 Stradale. Είναι μονοκόμματα, με εξαιρετική πλευρική στήριξη, αλλά και μπόλικο υλικό αφρώδες για άνεση. Είναι διαθέσιμα σε δύο μεγέθη, για κανονικό σωματότυπο, αλλά και μεγαλύτερου μεγέθους οδηγούς.
Όσον αφορά την απόδοση, η Maserati GT2 Stradale είναι το ισχυρότερο μοντέλο που έχει στη γκάμα της η ιταλική εταιρεία. Εφοδιάζεται με τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο 3λιτρο V6 κινητήρα, ο οποίος όμως έχει δεχθεί κάποιες βελτιώσεις για να ανέβει η δύναμή του κατά 10 ίππους, στους 640 ίππους στις 7.500 σ.α.λ.
Σύμφωνα με τη Maserati η αύξηση της απόδοσης οφείλεται και σε μια ρύθμιση και στις αλλαγές στην εξάτμιση. Επιπλέον η GT2 Stradale είναι κατά 60 κιλά ελαφρύτερη, επιταχύνοντας από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα, με τη μέγιστη ταχύτητα να είναι 324 χλμ./ώρα. Για τη μετάδοση που περνάει στους πίσω τροχούς φροντίζει ένα αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, 8 σχέσεων.
Στο οδηγικό επίπεδο, η Maserati GT2 Stradale, μοιάζει περισσότερο στην αγωνιστική έκδοση, με σπορ ρυθμίσεις στην ανάρτηση και βελτιωμένη αεροδυναμική που βελτιώνει την απόδοση του αυτοκινήτου στο δρόμο και στην πίστα. Εκεί, θα μπορείτε να επιλέξετε και ένα νέο πρόγραμμα «Corsa», το οποίο ρυθμίζει τα πάντα για την πίστα. Το πακέτο επιδόσεων έχει ένα έξτρα πρόγραμμα, το οποίο η Maserati ονομάζει «Corsa Evo» και είναι ακόμα πιο σκληροπυρηνικό.