Οι διοργανωτές του GP ΗΠΑ, που θα λάβει χώρα στο Austin του Τέξας τον Ιούνιο 2012, ξεκίνησαν την κατασκευή της πίστας. Πρόοδος σημειώθηκε και σε άλλους μελλοντικούς προορισμούς της F1.
Οι διοργανωτές του GP ΗΠΑ, που θα λάβει χώρα στο Austin του Τέξας τον Ιούνιο 2012, ξεκίνησαν εμπρόθεσμα -μόλις…- την κατασκευή της πίστας στο Wandering Creek. Παράλληλα, πρόοδος σημειώθηκε και σε άλλους μελλοντικούς προορισμούς της Formula 1.
O εμπνευστής και επικεφαλής του εγχειρήματος, Tavo Hellmund, που εργαζόταν πυρετωδώς τους τελευταίους μήνες για να εξασφαλίσει τα απαραίτητα επίσημα έγγραφα, την Πέμπτη έδωσε το παρών στην έναρξη των εργασιών για την κατασκευή της πίστας στην περιοχή 970 εκταρίων που έχει αγοραστεί. Η κατασκευή της πίστας του Austin θα κοστίσει 250 εκατομμύρια δολάρια.
Η πίστα σχεδιάστηκε από τον Hermann Tilke και την κατασκευή της θα επιμεληθεί η, βασιζόμενη στο Dallas, κατασκευαστική εταιρία Austin Commercial, ενώ τις εξέδρες και άλλες εγκαταστάσεις θα αναλάβει η HKS, η οποία ήταν υπεύθυνη για τη δημιουργία των σταδίων του Anfield της Liverpool στην Αγγλία και του Maracana στο Ρίο ντε Τζανέιρο.
O Hellmund έχει εξασφαλίσει την υποστήριξη επενδυτών του από τότε που ανακοινώθηκε η 10ετής συμφωνία διοργάνωσης του GP ΗΠΑ (2012-2021) με τη FOM τον περασμένο Μάιο. Μεταξύ αυτών συμπεριλαμβάνεται και ο πολύ γνωστός Αμερικανός επιχειρηματίας Red McCombs, ενώ στο εγχείρημα εμπλέκεται και ο Παγκόσμιος πρωταθλητής μοτοσικλετών, Kevin Schwantz.
Παράλληλα, στην Ινδία…
…έγιναν γνωστές οι πρώτες πληροφορίες για την πίστα στη Noida, που θα φιλοξενήσει το πρώτο GP Ινδίας τον Οκτώβριο του 2011. Σε ένα βίντεο που αναρτήθηκε στο YouTube, ο πρώην πιλότος της HRT, Karun Chandhok αποκαλύπτει τα κύρια χαρακτηριστικά της πίστας, η οποία θα βρίσκεται στο 2.500 εκταρίων αθλητικό σύμπλεγμα της Jaypee Sports International, που αποτελεί τη διοργανώτρια εταιρία του Ινδικού Grand Prix. Το σύμπλεγμα βρίσκεται 35 χιλιόμετρα νοτιοανατολικά από την πρωτεύουσα της Ινδίας, το Νέο Δελχί. Η πίστα, που έχει σχεδιαστεί από τον Hermann Tilke, θα έχει μήκος 5,14 χλμ. και θα έχει τη δυνατότητα να φιλοξενήσει 150.000 θεατές, με τη βασική κερκίδα να χωράει 20.000 άτομα. Η διαμόρφωση της χάραξής σημαίνει ότι οι μέσες ωριαίες ταχύτητες που θα επιτυγχάνουν τα μονοθέσια θα είναι από τις υψηλότερες του πρωταθλήματος. Επίσης, σημαντικό ρόλο θα διαδραματίζουν οι πολυάριθμες ανωφέρειες και κατωφέρειες που φαίνονται στο σχεδιάγραμμα της πίστας που παραθέτεται.
Στη φωτογραφία φαίνονται οι υψομετρικές διαφορές που θα παρουσιάζει η πίστα της Ινδίας.
Στη φωτογραφία φαίνονται οι υψομετρικές διαφορές που θα παρουσιάζει η πίστα της Ινδίας.
Οι Χειμερινοί Ολυμπιακοί του 2014 έχουν προτεραιότητα για το Sochi έναντι του GP Ρωσίας
To Sochi της Ρωσίας έχει αναλάβει τη διεξαγωγή των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων του 2014 αλλά και τη διοργάνωση του πρώτου Grand Prix Formula 1 στην ιστορία της χώρας. Υπάρχουν όμως ανησυχίες ότι τα σχέδια του Sochi είναι υπερβολικά μεγαλεπήβολα για να τα φέρει εις πέρας. Στο συμβόλαιο του Sochi με τη FOM, περιλαμβάνεται όρος που επιτρέπει την αναβολή της διεξαγωγής του πρώτου GP στη Ρωσία για το 2015, εφόσον οι διοργανωτές δεν προλάβουν να προετοιμαστούν για το 2014. Ο επικεφαλής της Ολυμπιακής οργανωτικής επιτροπής της Ρωσίας, Dmitry Chernyshenko, αποκάλυψε ότι έλαβε «διαβεβαιώσεις από τους ηγέτες της χώρας ότι εάν υπάρξουν μικρές συγκρούσεις μεταξύ αυτών των δυο εγχειρημάτων, τότε -σύμφωνα με το συμβόλαιο μεταξύ του διοργανωτικού οργανισμού και τους ιδιοκτήτες της Formula 1- το πρώτο GP μπορεί να περιμένει μέχρι το 2015». Πάντως, ο δήμαρχος του Sochi, Anatoly Pakhomov πιστεύει ότι τα βασικά χαρακτηριστικά της πίστας θα έχουν ολοκληρωθεί ένα χρόνο πριν την προγραμματισμένη διεξαγωγή του πρώτου GP Ρωσίας το 2014.
Έγκριση του GP της Ρώμης από τις αρχές;
O εμπνευστής και διοργανωτής του GP της Ρώμης, Maurizio Flammini, δήλωσε ότι έλαβε την έγκριση από τις τοπικές αρχές να διεξάγει τον αγώνα στους δρόμους της πρωτεύουσας της Ιταλίας το 2013, οπότε, θεωρητικά, δεν υπάρχει άλλο εμπόδιο για να πραγματοποιηθεί το όραμα του Ιταλού.