top icon
Αγώνες

Argentina Chile Dakar 2011: Αντεπίθεση από τον Πετερανσέλ

Με τα αυτοκίνητα του Ντακάρ να έχουν ολοκληρώσει την πέμπτη ειδική, ο Στεφάν Πετερανσέλ ανέκτησε κάποιο από το χαμένο έδαφος κερδίζοντάς την και μείωσε τη διαφορά του από τον Σάινθ.

 Με τα αυτοκίνητα του Ντακάρ να έχουν ολοκληρώσει την πέμπτη ειδική, ο Στεφάν Πετερανσέλ ανέκτησε κάποιο από το χαμένο έδαφος κερδίζοντάς την και μείωσε τη διαφορά του από τον Σάινθ.
 
Όταν οι αγωνιζόμενοι βρίσκονταν ήδη στην έρημο Ατακάμα, εκεί όπου για πολλούς εξελίσσεται το πραγματικό «Αργεντινή-Χιλή-Ντακάρ», ο Κάρλος Σάινθ κατόρθωσε να αυξήσει –έστω και λίγο- τη διαφορά από τους διώκτες του. 

 
Η αγωνιστική ημέρα ξεκίνησε από πολύ νωρίς το πρωί, από την πόλη San Salvador de Jujuy. Οι συμμετέχοντες στο «Αργεντινή-Χιλή-Ντακάρ 2011» κάλυψαν τα 550 χιλιόμετρα της απλής διαδρομής, κατά τη διάρκεια της οποίας ανέβηκαν σε υψόμετρο 4.800 μέτρων στην οροσειρά των Άνδεων. Ύστερα πέρασαν στη Χιλή και στην έρημο Ατακάμα για τα 200 και πλέον χιλιόμετρα της τέταρτης ειδικής του αγώνα.

Ο Κάρλος Σάινθ κέρδισε με διαφορά 50 δλ. την εικοστή νίκη του σε ειδική διαδρομή του «Ντακάρ» από τον συνάδελφό του στη VW Nάσερ Αλ Ατίγια, ενώ ο Στεφάν Πετερανσέλ έχασε αρκετό χρόνο με ένα κλατάρισμα.

Μετά την τέταρτη ειδική δεύτερος πίσω από τον Ισπανό πρωταθλητή του WRC βρισκόταν, επίσης με VW Race Touareg 3, o Nάσερ Αλ Ατίγια. Ο εννέα φορές νικητής του αγώνα Στεφάν Πετερανσέλ με τη ΒΜW X3 CC οπισθοχώρησε στην τρίτη θέση, όμως σύμφωνα με τις δηλώσεις του δε φαίνεται να ανησυχεί. Πίστευε ότι η μεγάλη εμπειρία του θα του δώσει την ευκαιρία να ανακάμψει, όσο ο αγώνας «αγριεύει» ως προς τις συνθήκες διεξαγωγής του.

 
Με τα αυτοκίνητα να έχουν ολοκληρώσει την πέμπτη ειδική, φαίνεται πως ο Γάλλος δικαιώνεται προσώρας, αφού κατόρθωσε να καλύψει κάποιο από χαμένο έδαφος και να βρεθεί σε αυτήν 1.24” εμπρός από τον Νάσελ Αλ Ατίγια και 3.15” από τον Κάρλος Σάινθ.
 
Ο Κάρλος Σάινθ (VW Race Touareg 3) διατηρεί την πρώτη θέση της κατάταξης, ακολουθούμενος με διαφορά 2.26” από τον Στεφάν Πετερανσέλ (BWM X3 CC) και 2.33” από τον ομόσταυλό του Νάσερ Αλ Ατίγια (VW Race Touareg 3). Βέβαια, τα πάντα είναι ακόμη ρευστά και σε εξέλιξη. Ο κατ’ εξοχήν απρόβλεπτος αγώνας έχει πολύ δρόμο μπροστά του και τίποτε δεν έχει κριθεί. Η «μάχη» τώρα αρχίζει. Νεώτερα, με την ολοκλήρωση της πέμπτης ειδικής…
 
 
 
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ