Μετά την πρόσφατη πρεμιέρα των αντίστοιχων εκδόσεων για τις A-Class και B-Class, είναι η σειρά των GLA και CLΑ να ενδώσουν στις σειρήνες της… πρίζας.
Η υβριδική καρδιά των PHEV εκδόσεων των GLA, CLA Coupe και CLA Shooting Brake, που πλέον είναι διακριτές από τις υπόλοιπες χάρη στα διακριτικά 250e, αποτελείται από τον γνωστό κινητήρα βενζίνης των 1,33 λίτρων που εξελίχθηκε από τη Mercedes σε συνεργασία με τις Renault-Nissan, έναν ηλεκτροκινητήρα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου.
O κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει και στις τρεις περιπτώσεις 160 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και ροπή 250 Nm στις 1.620 σ.α.λ., ενώ ο ηλεκτροκινητήρας, 102 ονομαστικούς ίππους και 300 Nm. Συνδυαστικά, η μέγιστη ισχύς του όλου «πακέτου», το οποίο συνεργάζεται με 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, φτάνει στους 218 ίππους και η ροπή στα 450 Nm, τιμές που έρχονται να εξασφαλίσουν επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο 7,1 (GLA 250e), 6,8 (CLA 250e Coupe) και 6,9 δλ. (CLA 250e Shooting Brake). Αντίστοιχα, η τελική ταχύτητα είναι 220, 240 και 235 χλμ./ώρα, ενώ στην περίπτωση κίνησης με ρεύμα η τιμή δεν ξεπερνά και στις τρεις εκδόσεις τα 140 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία ιόντων λιθίου όλων των plug-in υβριδικών εκδόσεων 250e των GLA/CLA Coupe/CLA Shooting Brake είναι υδρόψυκτη, έχει βάρος 150 κιλά και συνολική ενεργειακή δυναμική 15,6 KWh. Σύμφωνα με τη γερμανική εταιρεία, ο εν λόγω συσσωρευτής ενέργειας μπορεί να φορτιστεί από το 10% έως και το 100% της χωρητικότητάς του με την αρωγή Wallbox των 7,4 kW (AC) σε 1 ώρα και 45 λεπτά, ενώ σε παροχή συνεχούς ρεύματος (DC) από το 10% στο 80% σε μόλις 25 λεπτά. Σε ότι αφορά την ηλεκτρική αυτονομία, η Mercedes κάνει λόγο για ένα εύρος από 53 έως και 69 χλμ., ανάλογα με την έκδοση, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Η γερμανική εταιρεία επισημαίνει με έμφαση ότι η μπαταρία επιβάλει «μικρούς περιορισμούς στη χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ» χάρη σε έξυπνο, όπως τις χαρακτηρίζει, λύσεις. Μια από αυτές είναι η διάταξη της εξάτμισης του θερμικού κινητήρα, η οποία αντί να εκτείνεται μέχρι το τέλος του αυτοκινήτου, καταλήγει σε μια κεντρικά τοποθετημένη απόληξη κάτω από το δάπεδο με το καζανάκι να είναι τοποθετημένο μέσα στο τούνελ μετάδοσης. Επιπλέον, η δεξαμενή αποθήκευσης του καυσίμου είναι ενσωματωμένη στο χώρο στον οποίο είναι εγκατεστημένος ο πίσω άξονας επιτρέποντας έτσι στη μπαταρία να βρει… έδρα ακριβώς κάτω από τα πίσω καθίσματα.