top icon
Αγώνες

Πρώτη Αμαξόπουλου με το Citroen DS3 R3!

Λίγες μόλις ημέρες πριν την έναρξη του Ράλλυ Μόντε Κάρλο, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος είχε την πρώτη του επαφή με το Citroen DS3 R3T και με την ευκαρία μας μεταφέρει τις εντυπώσεις του.

Όπως αναφέραμε και πριν από λίγες ημέρες, το Ράλλυ Μόντε Κάρλο θα έχει φέτος εκτός από εορταστικό χαρακτήρα και ελληνικό ενδιαφέρον, αφού σε αυτό θα λάβει μέρος και ο Δημήτρης Αμαξόπουλος.

Ο ταλαντούχος Έλληνας οδηγός που στο παρελθόν έχει λάβει μέρος σε αρκετούς αγώνες του εξωτερικού, και συγκεκριμένα στην Ιταλία, έχοντας σημειώσει εξαιρετικές επιδόσεις και κερδίζοντας αγώνες του C2 Trophy, θα λάβει μέρος στον πλέον κλασσικό αγώνα Ράλλυ με ένα Citroen DS3 R3T. Την ώρα που γράφονται αυτές οι γραμμές, ο Δημήτρης Αμαξόπουλος πραγματοποιεί τις προκαθορισμένες αναγνωρίσεις του αγώνα, πάντα στο πλαίσιο της προετοιμασίας του για τον τριήμερο αγώνα που ξεκινάει την Τετάρτη 19 Ιανουαρίου στη Valence και ολοκληρώνεται τα ξημερώματα Σαββάτου στο Μόντε Κάρλο. Όμως, λίγο πριν ο Δημήτρης είχε την πρώτη του επαφή με το DS3, η οποία θα είναι και η μοναδική πριν την εκκίνηση του αγώνα, αφού shakedown δεν υπάρχει στην περίπτωση του Μόντε Κάρλο.

Ο Δημήτρης Αμαξόπουλος, ταξίδεψε λοιπόν αρχικά στην Ιταλία, όπου και πήρε μία πρώτη σύντομη γεύση από το νέο του όπλο: «Η ομάδα με την οποία θα αγωνιστούμε στο Μόντε Κάρλο είναι ιταλική και για αυτόν ακριβώς το λόγο βρεθήκαμε στην Ιταλία για την πρώτη δοκιμή του αυτοκινήτου. Το τεστ πραγματοποιήθηκε σε μία παλιά ειδική διαδρομή ιταλικού αγώνα και ουσιαστικά από την πρώτη στιγμή αυτό που θέλαμε είναι να βρούμε ένα φιλικό στήσιμο για το αυτοκίνητο. Βλέπετε, η φιλικότητα είναι το στοιχείο που πρέπει να χαρακτηρίζει ένα αυτοκίνητο σε έναν εντελώς άγνωστο για εμάς αγώνα, ο οποίος μάλιστα είναι τόσο ιδιαίτερος. Κανείς δεν γνωρίζει τι μπορεί να συναντήσει στο βουνό, αφού μέχρι να ξεκινήσεις μία ειδική δεν μπορείς να ξέρεις αν το οδόστρωμα είναι βρεγμένο, στεγνό ή αν έχει πάγο και χιόνι. Και όλα αυτά σε μία μόλις ειδική διαδρομή. Από εκεί και πέρα, το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό, αλλά η αλήθεια είναι ότι χρειάζεται πολύ δουλειά στον τομέα της ανάρτησης. Το δικό μας DS3 έκανε τα πρώτα του χιλιόμετρα στα χέρια μας, με αποτέλεσμα να ξεκινήσουμε πραγματικά από το μηδέν! Μετά από μερικές ώρες δοκιμών βρήκαμε μία σειρά ρυθμίσεων η οποία μας ικανοποιεί και αποκτήσαμε μία ικανοποιητική αίσθηση του αυτοκινήτου. Όμως, επειδή είναι ιδιαίτερα απαιτητική σαν κατασκευή, χρειάζεται χρόνος και εξοικείωση για να φτάσεις σε ένα καλό επίπεδο. Πάντως, σημεία όπως ο κινητήρας, το εξαιρετικό κιβώτιο και τα φρένα, είναι στοιχεία που αναδεικνύουν τις δυνατότητες της κατασκευής»._Π.Τ.

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ