top icon
Blog

Ράλλυ Μεξικού: Αγκαλιά με τη νίκη ο Meeke!

Έτοιμος να γυρίσει το εις βάρος της Citroen ο Kris Meeke, που άντεξε την πίεση του Sebastien Ogier και είναι αγκαλιά με την πρώτη του φετινή νίκη.

Η δεύτερη ημέρα του Ράλλυ Μεξικό ήταν σαφώς καλύτερη για τα αυτοκίνητα προδιαγραφών. Οι περισσότεροι από τους τεχνικούς των ομάδων επέλεξαν διαφορετικές ρυθμίσεις στη χαρτογράφηση των κινητήρων, με αποτέλεσμα τα προβλήματα υπερθέρμανσης που εμφανίστηκαν στο πρώτο σκέλος να εξαλειφθούν. Παρόλα αυτά, μία δεύτερη μεγάλη σπαζοκεφαλιά απασχόλησε τους οδηγούς και συγκεκριμένα αυτή της επιλογής των ελαστικών. Σε αυτό το παιχνίδι στρατηγικής, αλλά και απέναντι στον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Sebastien Ogier, ο Kris Meeke είχε την κατάλληλη απάντηση, καταφέρνοντας να διατηρηθεί στην πρώτη θέση της κατάταξης, αυξάνοντας μάλιστα τη διαφορά του από τον Γάλλο οδηγό. Ο Βρετανός οδηγός της Citroen μπορεί να κέρδισε μόλις μία ειδική διαδρομή, αλλά ήταν ανταγωνιστικός και έκανε χρόνους τριάδας σε όλο το σκέλος παραμένοντας στην κορυφή.

Οι Meeke και Ogier έκαναν διαφορετική επιλογή στο δεύτερο πέρασμα από τις ειδικές, με τον Βρετανό να παίρνει στο C3 τέσσερα ελαστικά με σκληρή γόμα και δύο με μαλακή. Αντίθετα, ο Ogier πήρε στο Fiesta δύο σκληρά και τρία μαλακά. Όμως, στο τέλος της ημέρας αποδείχθηκε ότι η σκληρή γόμα ήταν η πιο ενδεδειγμένη επιλογή, αφού τα ελαστικά άντεχαν περισσότερο και είχαν μικρότερη φθορά, σε αντίθεση με τα μαλακά. Πάντως, ο Ogier έδειξε πολύ νωρίς να χάνει τις ελπίδες του για νίκη, και συγκεκριμένα στη δεύτερη ε.δ. του σκέλους, όταν και είχε ένα τετ α κε, το οποίο του κόστισε περισσότερα από δέκα δευτερόλεπτα. Από ένα σημείο και έπειτα, έδειξε ότι προτιμά να εξασφαλίσει ακόμα ένα βάθρο που θα τον φέρει στην κορυφή της βαθμολογίας, παρά να ρισκάρει για τη νίκη.

Πιο πίσω, ο Thierry Neuville με το i20 Coupe WRC, αντιμετώπισε πρόβλημα με την επιλογή των ελαστικών του και δεν κατάφερε να μειώσει τη διαφορά του από τον Ogier, παραμένοντας 3ος. Μάλιστα, με το φάντασμα του Μόντε και της Σουηδίας πάνω από το κεφάλι του, δύσκολα ο Βέλγος θα έπαιρνε περιττά ρίσκα. Ο Ott Tanak από την πλευρά του, στο δεύτερο loop ειδικών έδειξε να βρίσκει τον εαυτό του στο τιμόνι του Fiesta κερδίζοντας και μία ειδική διαδρομή, μετά από μία σειρά αλλαγών που πραγματοποίησε στο στήσιμο του αυτοκινήτου του. Όπως ο Neuville, έτσι και ο Paddon έκανε λάθος επιλογή ελαστικών, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του Εσθονού και να περιοριστεί στην 5η θέση της γενικής.

Στην Toyota μετά τα προβλήματα που αντιμετώπισαν την πρώτη ημέρα του αγώνα, προτίμησαν να αναλωθούν σε διάφορες δοκιμές στο αυτοκίνητο, τόσο στον κινητήρα όσο και σε διάφορες επιλογές ελαστικών. Ο Latvala σκαρφάλωσε 6ος, την ώρα που ο Juho Hanninen ακολουθεί από την 7η θέση της γενικής. Μάλιστα, ο τελευταίος ένιωσε και μία ξαφνική αδιαθεσία, η οποία ευτυχώς δεν θα του στοιχίσει τον πρώτο του φετινό τερματισμό στους βαθμούς. Άνθρωπος του αγώνα, όμως, ήταν στην αρχή του σκέλους ο Dani Sordo, που με το i20 κατάφερε να κερδίσει 3 ε.δ. και μάλιστα με εξαιρετικές επιδόσεις, με αποτέλεσμα να σκαρφαλώσει 8ος. Μία θέση πίσω του, ακολουθεί ο Elfyn Evans, που ξεκίνησε τον αγώνα με σημαντικό μειονέκτημα, αφού δέχθηκε πέντε λεπτά ποινή για αλλαγή κινητήρα, καταφέρνοντας παρόλα αυτά να κερδίσει τις δύο τελευταίες σούπερ ειδικές διαδρομές.

Για την ολοκλήρωση του αγώνα απομένουν δύο ειδικές διαδρομές, εκ των οποίων η τελευταία είναι η Power Stage, συνολικού μήκος περίπου 55 χιλιομέτρων. Όπως έχουν διαμορφωθεί οι διαφορές μοιάζει δύσκολο να αλλάξει κάτι στα αποτελέσματα, αν όπως έχουμε μάθει στο WRC, ποτέ δεν είναι κανείς σίγουρος για κάτι αν δεν περάσει τη ράμπα του τερματισμού._Π.Τ.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: REPORTER-IMAGES

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ