O Narain Karthikeyan αποκάλυψε ότι η καινούργια HRT F111 θα είναι έτοιμη για το τελευταίο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, στο Μπαχρέιν, που ξεκινάει στις 3 Μαρτίου.
O Narain Karthikeyan αποκάλυψε ότι η καινούργια HRT F111 θα είναι έτοιμη για το τελευταίο τεστ χειμερινών δοκιμών εξέλιξης, στο Μπαχρέιν, που ξεκινάει στις 3 Μαρτίου, μόλις 10 ημέρες πριν τον εναρκτήριο αγώνα της φετινής σεζόν, πάντοτε στην πίστα του Sakhir.
Η HRT θα συμμετάσχει στα τρία πρώτα τεστ -επί ισπανικού εδάφους- της φετινής χειμερινής περιόδου με την περυσινή Dallara, αλλά θα ταξιδέψει στο Μπαχρέιν με το φετινό μονοθέσιο. Η HRT F111 θα είναι ένα εντελώς καινούργιο μονοθέσιο, σύμφωνα με τον διευθυντή της ομάδας, Colin Kolles, ο οποίος αποκάλυψε ότι η δική του ομάδα στο Greding της Γερμανίας ανέλαβε το σχεδιασμό του, «μαζί με πολλές ομάδες μηχανολόγων». To καινούργιο μονοθέσιο της HRT θα διαθέτει και πάλι κινητήρα Cosworth, αλλά κιβώτιο και πίσω ανάρτηση της Williams.
Ο Kolles συνέχισε λέγοντας: «Αυτή τη στιγμή υπάρχουν περίπου 40 σχεδιαστές που τελειοποιούν την πρώτη έκδοση, υπό την ηγεσία του Geoff Willis ως τεχνικού διευθυντή και του Paul White ως επικεφαλής σχεδιαστή». Ο Γερμανός δήλωσε επίσης ότι τις επόμενες ημέρες θα υπάρξουν πολλές ανακοινώσεις από την HRT.
O μοναδικός μέχρι στιγμής οδηγός της Hispania Racing, ο 34χρονος Ινδός Narain Karthikeyan, προβλέπει ότι εντός της επόμενης εβδομάδας θα κλείσουν οι συμφωνίες του μέλλοντα team mate του καθώς και του δοκιμαστή της ομάδας. Ο Kolles δήλωσε ότι δεν έχει αποφασιστεί ακόμα ποιος θα είναι ο δεύτερος οδηγός της ομάδας, διότι θέλει να κάνει την καλύτερη επιλογή. Ως υποψήφιοι παρουσιάζονται οι Vitantonio Liuzzi (30 χρονών, Ιταλός, πρώην Force India), Luiz Razia (22 χρονών, Βραζιλιάνος, 11ος στο GP2 πέρυσι, μέλος του προγράμματος νέων οδηγών της Virgin), Alberto Valerio (25χρονος Βραζιλιάνος, 22oς στο GP2 το 2010), και Davide Valsecchi (24 ετών, Ιταλός, 8ος στο GP2 πέρυσι), για τον οποίο όμως η φινλανδική εφημερίδα Turun Sanomat ανέφερε ότι δεν έχει ελπίδες (όπως και για τον Rodolfo Gonzalez), μην έχοντας καταφέρει να βρει αρκετούς σπόνσορες για να συγκεντρώσει το ποσό που θέλει η ομάδα.
Ο Karthikeyan, σε δηλώσεις του στους The Times of India, επιβεβαίωσε ότι η καινούργια HRT δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει KERS, αλλά θα έχει την κινούμενη πίσω αεροτομή που προβλέπουν οι κανονισμοί του 2011 για να υποβοηθήσουν τα προσπεράσματα στην πίστα.
Ο Karthikeyan ακολουθεί αυστηρό πρόγραμμα φυσικής προετοιμασίας για να ενισχύσει τους μυς του σώματός του, ώστε να αντέχουν τις καταπονήσεις που δέχεται ο ανθρώπινος οργανισμός κατά την οδήγηση ενός μονοθεσίου F1. O Karthikeyan προπονείται με τον συμπατριώτη του, Ramji Srinivasan, o οποίος είναι υπεύθυνος για την φυσική κατάσταση των παιχτών της εθνικής ομάδας της Ινδίας στο κρίκετ, ενώ είχε συνεργαστεί και με την ομάδα της Ινδίας στο A1GP. Ωστόσο, ο Karthikeyan παραδέχεται ότι οι μυς του αυχένα και της χαμηλότερης περιοχής της πλάτης εκγυμνάζονται επαρκώς μονάχα κατά την οδήγηση του μονοθεσίου.
Το σχεδιασμό του χρωματισμού του καινούργιου μονοθεσίου της HRT θα αναλάβει ένας από τους γνωστότερους παράγοντες του Hollywood, o Daniel Simon. Ο Γερμανός είναι γνωστός για τα concept cars με φουτουριστικό σχεδιασμό που έχει δημιουργήσει και η τελευταία του δουλειά παρουσιάζεται στην ταινία της Walt Disney, «TRON: Legacy».
Παράλληλα, υπάρχουν πολλές αποχωρήσεις Ισπανών από την HRT, τους οποίους είχε φέρει ο ιδρυτής της ομάδας, Adrian Campos. O Καταλανός Xevi Pujolar, θα επιστρέψει στη Williams, στην οποία εργαζόταν μέχρι το 2009, για να γίνει ο αρχιμηχανικός του Pastor Maldonado, αντικαθιστώντας τον Tony Ross, ο οποίος ακολούθησε τον Nico Rosberg στη Mercedes. O Pujolar, ήταν αρχιμηχανικός του Mark Webber και του Kazuki Nakajima στο παρελθόν.
Επίσης, από το γραφείο τύπου της ομάδας αποχώρησε η Tabatha Valls, η οποία μετέβη στη Virgin. Η ισπανική ιστοσελίδα virutasf1.com, αναφέρει και άλλα ονόματα Ισπανών που δεν είναι πλέον στην ομάδα, όπως οι μηχανικοί MonchoBenavent, JoseNavalon και JavierBono, για δυο από τους οποίους το f1aldia.com αναφέρει ότι δε γνώριζαν επαρκή αγγλικά για την F1. Αναφέρεται επίσης ότι η μετακόμιση στη Γερμανία δεν ήταν μέσα στα σχέδιά τους. Από την ομάδα αποφάσισε να αποχωρήσει και ο Enrique Colomina, προσωπικός φίλος του Campos και μηχανικός στην ομάδα του από τις μικρότερες κατηγορίες.
Εντούτοις, στην HRT παραμένουν οι επίσης Ισπανοί Toni Cuquerella (επικεφαλής αγώνων και δοκιμών, πρώην αρχιμηχανικός του Robert Kubica στην BMW Sauber), Angel Baena (αεροδυναμιστής, επίσης πρώην BMW Sauber), Xavi Marcos (προσομοιώσεις), Juan Rodriguez (που είχε έρθει από την Red Bull) και η υπεύθυνη Τύπου Alba Saiz.