Τις 100.000 παραγγελίες έφτασε το Jeep Avenger, το οποίο εδραιώνει τη θέση του στη δύσκολη κατηγορία των B-SUV.
Το Jeep Avenger λανσαρίστηκε στο τέλος του 2022 και τον αμέσως επόμενο χρόνο απέσπασε τον βαρύτιμο τίτλο του Car Of The Year 2023. Είναι διαθέσιμο σε αμιγώς ηλεκτρική έκδοση 156 ίππων, αλλά και σε εκδόσεις βενζίνης, απλές και υβριδικές e-Hybrid, με ισχύ 100 και 136 ίππων, με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ λίγο αργότερα στη γκάμα θα προστεθεί και μια τετρακίνητη έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη στο τελευταίο τρίμηνο του έτους.
Με compact διαστάσεις, σε «συσκευασία» B-SUV, που κυριαρχεί στην αγορά και στις προτιμήσεις του κοινού, το Jeep Avenger χτυπά διάνα στο στόχο που έθεσε η αμερικανική εταιρεία. Η ευρεία γκάμα εκδόσεων συνδυάζεται με ένα ευέλικτο, αλλά και συνάμα, φιλικό προς το περιβάλλον αυτοκίνητο, με το Avenger να έχει αυτή τη στιγμή περισσότερες από 100.000 παραγγελίες.
Δείτε επίσης: Δοκιμάζουμε το Jeep Avenger με τον 1.2 κινητήρα των 100 ίππων
Το Jeep Avenger ξεκίνησε την εμπορική του πορεία, αρχικά ως αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ λίγο αργότερα προστέθηκε στη γκάμα του και μια εισαγωγική έκδοση βενζίνης με κινητήρα turbo βενζίνης 1,2 λίτρων με απόδοση 100 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, που έθεσε τις βάσεις πιο χαμηλά, όσον αφορά το κόστος απόκτησης, καθιστώντας το όχημα ελευθέρου χρόνου της αμερικανικής εταιρείας πιο προσιτό.
Δείτε επίσης: Οδηγούμε το Jeep Avenger e-Hybrid
Μια ακόμα ενδιαφέρουσα έκδοση προστέθηκε πρόσφατα στη γκάμα του Jeep Avenger. Πρόκειται για την e-Hybrid, η οποία είναι ήπια υβριδική με σύστημα 48V. Το σύστημα διαθέτει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης 100 ίππων, που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 21 kW που βρίσκεται στο κέλυφος του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων.
Αυτή η διάταξη περιλαμβάνει μια μίζα με ιμάντα 48 Volt, εξασφαλίζοντας ομαλή μετάβαση στην ηλεκτρική κίνηση και μειώνοντας περαιτέρω τις εκπομπές CO2. Για την ενέργεια φροντίζει μια μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh, η οποία δεν επηρεάζει τη χωροταξία της καμπίνας, καθώς βρίσκεται τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού.
Προς το τέλος του έτους και πιο συγκεκριμένα από το τέταρτο τρίμηνο θα είναι διαθέσιμη και η έκδοση Avenger 4xe. Η συγκεκριμένη έκδοση συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός υβριδικού συστήματος με την τετρακίνηση. Στο επίκεντρο αυτής της διάταξης βρίσκεται ένα ισχυρό υβριδικό σύστημα 48V, το οποίο διαθέτει έναν κινητήρα 1,2 λίτρων turbo που αποδίδει 136 ίππους, έχοντας μέγιστη ταχύτητα 194 χλμ./ώρα.
Δείτε επίσης: Jeep Avenger – Τώρα και τετρακίνητο
Αυτός συμπληρώνεται από δύο ηλεκτροκινητήρες 21 kW εμπρός και πίσω και σε συνδυασμό με ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι ταχυτήτων, επιτρέπει την πλήρως ηλεκτρική οδήγηση σε χαμηλές ταχύτητες μέσω του ενσωματωμένου ηλεκτροκινητήρα. Το όχημα διαθέτει επίσης λειτουργία E-Boost στη λειτουργία Sport Mode, ενισχύοντας τις επιδόσεις.
Δείτε επίσης: Συγκρίνουμε – Jeep Avenger vs Hyundai Kona vs Peugeot 2008 vs Toyota Yaris Cross