Η έκδοση προ-παραγωγής του νέου Audi RS 3 σημείωσε χρόνο ρεκόρ στην κατηγορία των compact μοντέλων εκθρονίζοντας την BMW M2 από την κορυφή της λίστας.
Η πίστα του Nurburgring αποτελεί ένα δύσκολο πεδίο δράσης, που δοκιμάζει σκληρά τα αυτοκίνητα και άτυπα έχει κάποια βαρύτητα πλέον στην αξιολόγηση των αυτοκινήτων, ακόμα και για τις ίδιες τις κατασκευάστριες εταιρείες.
Πολλά είναι τα ισχυρά αυτοκίνητα παίρνουν σειρά για να κατακτήσουν τον τίτλο του ταχύτερου, τον οποίο θα σηκώσουν ως τρόπαιο και θα το χρησιμοποιήσουν για να δείξουν την αξία του μοντέλου τους.
Η πιο πρόσφατη περίπτωση είναι αυτή του νέο Audi RS 3 sedan, το οποίο, σε έκδοση προ-παραγωγής ακόμα, κατάφερε να σημειώσει έναν εντυπωσιακό χρόνο 7 λεπτά και 33,123 δλ., εκθρονίζοντας έτσι από την πρώτη θέση την BMW M2. Η τελευταία, με οδηγό τον Jorg Weidinger, λιγότερο από ένα χρόνο πριν, είχε σημειώσει χρόνο 7 λεπτά και 38,71 δλ., ο οποίος τώρα, μετά την προσπάθεια του νέου Audi RS 3, μοιάζει… λίγος.
Μάλιστα το αυτοκίνητο που έτρεξε για να πετύχει το χρόνο είναι ακόμα με καμουφλάζ, καθώς δεν έχει γίνει η επίσημη αποκάλυψή του, η οποία έχει προγραμματιστεί για αργότερα, με το αυτοκίνητο να βρίσκεται στις εκθέσεις της εταιρείας τον Αύγουστο ή τον Σεπτέμβριο.
Πίσω από το τιμόνι του Audi RS 3 sedan ήταν ο Frank Stippler, που είναι οδηγός αγώνων και εξέλιξης της γερμανικής εταιρείας. Το 4θυρο μοντέλο πάταγε σε τροχούς 19 ιντσών με ελαστικά semi-slick Pirelli P Zero Trofeo R, ενώ είχε και κεραμικά φρένα, με σπορ προσαρμοζόμενη ανάρτηση.
Επίσης υπάρχουν νέες ρυθμίσεις πλαισίου και torque vectoring που επιτρέπει στο αυτοκίνητο να τοποθετηθεί καλύτερα πριν και κατά τη διάρκεια της στροφής, κρατώντας μεγαλύτερη ταχύτητα, που είναι και το μέγα ζητούμενο. Κάτω από το εμπρός καπό υπάρχει ένα 5κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 2,5 λίτρων 2.5 TFSI, με απόδοση 400 ίππων και 500 Nm ροπής.