Η νέα Ypsilon Rally 4 HF αποτελεί το άρμα για την επιστροφή της Lancia στον μαγικό κόσμο των αγώνων ράλλυ. Έστω κι αν αυτή πραγματοποιείται στη μικρότερη κατηγορία με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally 4…
Μαζί με την πρεμιέρα της κορυφαίας, ηλεκτρικής έκδοσης παραγωγής της ηλεκτρικής Lancia Ypsilon, η ιταλική εταιρεία αποκάλυψε σήμερα και την αγωνιστική παραλλαγή του μικρού της μοντέλου το οποίο θα αποτελέσει το άρμα για την επιστροφή της μάρκας στους αγώνες ράλλυ. Ο λόγος για τη νέα Ypsilon Rally 4 HF.
Σε αντίθεση με την ηλεκτρική Ypsilon HF, η Ypsilon Rally 4 HF τροφοδοτείται από έναν θερμικό κινητήρα με 3 κυλίνδρους και χωρητικότητα που ανέρχεται σε μόλις 1,2 λίτρα. Αυτή η μονάδα αποδίδει 212 ίππους, μεταφέροντας την ισχύ στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 5 σχέσεων.
Με αυτό το αυτοκίνητο η Lancia θα δώσει το «παρών» στους αγώνες ράλλυ με αυτοκίνητα προδιαγραφών Rally 4.
«Προσφέρει την ιδανική λύση για όλους τους λάτρεις των αγώνων ράλλυ αποτελώντας έναν σοβαρό υποψήφιο για τους οδηγούς που φιλοδοξούν να διακριθούν στην κατηγορία R4 και στα πρωταθλήματα με αυτοκίνητα με κίνηση στους δύο τροχούς», αναφέρει χαρακτηριστικά η ιταλική εταιρεία στις επίσημες ανακοινώσεις της στις οποίες ωστόσο δεν γίνεται καμία αναφορά στο χρονοδιάγραμμα «εισόδου» της νέας Ypsilon Rally 4 HF στους αγώνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή τη στιγμή η Stellantis – στην οποία ανήκει η Lancia – έχει στις τάξεις δύο εκπροσώπους στην κατηγορία Rally 4, το Peugeot 208 Rally4 και το Opel Corsa Rally4.
H Lancia είναι ο πιο επιτυχημένος κατασκευαστής στην ιστορία του Π.Π. Ράλλυ με 10 στο σύνολο τίτλους (1974-1976, 1983, 1987-1992).