top icon
Επικαιρότητα

«Η Fiat δεν είναι μαζικός κατασκευαστής»

Τάδε έφη ο μεγάλος άνδρας της Fiat Chrysler Automobiles, S. Marchionne, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης, δίνοντας το στίγμα των προσδοκιών για την Fiat για τα επόμενα χρόνια.

Τάδε έφη ο μεγάλος άνδρας της Fiat Chrysler Automobiles, S. Marchionne, στα πλαίσια της Διεθνούς Έκθεσης της Γενεύης, δίνοντας το στίγμα των προσδοκιών για την Fiat για τα επόμενα χρόνια.

Ο CEO του αμερικανο-ιταλικού κολοσσού περιέγραψε με τον πλέον γλαφυρό τρόπο το προφίλ που διαμορφώνεται για την μάρκα που ουσιαστικά αποτελεί(;) τον βασικό κορμό της FCA. Χαρακτηριστικά, ο Sergio Marchionne, σε συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε στην ελβετική πόλη, αναφερόμενος στον όγκο πωλήσεων αλλά και στο «περιεχόμενο» της Fiat για τα προσεχή χρόνια, δήλωσε με νόημα πως «η Fiat δεν θα είναι ποτέ ξανά ο μαζικός κατασκευαστής που ήταν στο παρελθόν στα πλαίσια της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου. Η μεταβολή αυτή αντανακλά μία νέα στρατηγική που συνδέεται άμεσα με την κερδοφορία και την πειθαρχία της μάρκας!». Συμπλήρωσε δε πως «όσον αφορά το πεδίο εφαρμογής των οχημάτων της, η Fiat δεν προσφέρει πλέον -και δεν προτίθεται να έχει στις τάξεις της στο μέλλον- ένα πλήρες φάσμα προϊόντων. Η εταιρεία θα απωλέσει το ενδιαφέρον της ως γενικός κατασκευαστής οχημάτων, επικεντρώνοντας την προσοχή του σε αυτό που ξέρει να κάνει καλύτερα».

Ομολογία ήττας ή ρεαλιστική προσέγγιση μιας νέας πραγματικότητας; Όπως και να έχει, το μέλλον για την πάλαι ποτέ κραταιά μάρκα προδιαγράφεται… συρρικνωμένο, αν μη τι άλλο, σε όγκο πωλήσεων. Ήδη, σε ότι αφορά τη δυναμική των πωλήσεών της στη γηραιά ήπειρο, η Fiat μένει πίσω αυτή τη στιγμή ακόμα και σε σύγκριση με «πολυτελείς μάρκες», όπως οι Audi, BMW και Mercedes, κατασκευαστές που κατά τεκμήριο διαθέτουν μοντέλα, όχι μόνο ακριβότερα, αλλά και που απηχούν σε μικρότερο αριθμό αγοραστών. Πως προδιαγράφεται λοιπόν τα μέλλον της Fiat όσον αφορά στη γκάμα των διαθέσιμων μοντέλων της στο άμεσο μέλλον; Με εξαίρεση την παρουσία του Panda, αλλά και του επιτυχημένου 500, μαζί με όλες του τις… παραλλαγές του, η Fiat αναμένεται να εντάξει στις τάξεις της ένα μοντέλο που θα αντικαταστήσει το Bravo, όχι όμως νωρίτερα από το 2016, καθώς και τον αντικαταστάτη του Punto, που κατά πάσα πιθανότητα θα βασίζεται στο… 500!

Ξεδιαλύνοντας ακόμα περισσότερο το… τοπίο, ο Sergio Marchionne συμπλήρωσε: «Αυτό που θα έχετε την ευκαιρία να δείτε τα επόμενα 5 έως 10 χρόνια είναι μια νέα μετατόπιση και μια αναδιαμόρφωση στη θέση της Fiat στην αγορά ως αποτέλεσμα δύο κυρίως πραγμάτων: Το πρώτο είναι η παγκοσμιοποίηση της Jeep, εγχείρημα που εξελίσσεται ήδη πολύ ικανοποιητικά και το δεύτερο το επαναλανσάρισμα της Alfa Romeo ως ένας παγκόσμιος πλέον premium κατασκευαστής σπορ αυτοκινήτων». Το μήνυμα είναι κάτι παραπάνω από σαφές, πλέον._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ