top icon
Αγώνες

F1 Debrief Αυστραλίας

Πριν καν στεγνώσει η σαμπάνια του βάθρου, έπειτα από την πρεμιέρα της σεζόν της F1, υπήρχαν ήδη απειλές αποχώρησης, εκκλήσεις για ισοστάθμιση της απόδοσης των κινητήρων κ.ά.

Πριν καν στεγνώσει η σαμπάνια του βάθρου, έπειτα από την πρεμιέρα της σεζόν της F1, υπήρχαν ήδη απειλές αποχώρησης, εκκλήσεις για ισοστάθμιση της απόδοσης των κινητήρων κ.ά.

Η έλλειψη μονοθεσίων στον πρώτο αγώνα της σεζόν και κατά συνέπεια η έλλειψη δράσης, σε συνδυασμό με το μονόλογο της Mercedes στην κορυφή έδωσε ένα θέαμα κάτω του μετρίου. Ήταν εμφανές ότι πολλές ομάδες δεν ήταν προετοιμασμένες κατάλληλα για το ξεκίνημα της σεζόν. Ο Bernie Ecclestone ισχυρίζεται ότι η ίδια η Formula 1 δεν ευθύνεται για αυτή την εικόνα. Ωστόσο τα πραγματικά αίτια της “F1″ που είδαμε στη Μελβούρνη μπορούν να εντοπισθούν στις οικονομικές συμφωνίες που έχει κάνει ο Ecclestone με τις ομάδες, οι οποίες ευνοούν τους έχοντες και αποδίδουν πολύ λιγότερα χρήματα στους μη έχοντες.

Η πηγή των παραπόνων ήταν κυρίως η Red Bull, η οποία έδειξε την πιο απογοητευτική εικόνα στη Μελβούρνη από τις κορυφαίες ομάδες που μάχονται για τη 2η θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών. Η ομάδα αποδίδει την ευθύνη στη Renault, με την οποία οι σχέσεις έχουν χειροτερέψει. Η Red Bull πιέζει πολιτικά να αλλάξει την κατάσταση (απελευθερώνοντας τους κανονισμούς περί κινητήρων), εξαπολύοντας έμμεσες απειλές ότι θα αποχωρήσει από την F1, παρ ότι έχει υπογράψει δεσμευτική συμφωνία ότι θα βρίσκεται στο grid μέχρι το 2020. Επιπλέον, η Red Bull υποστηρίζει ότι η κυριαρχία της Mercedes βλάπτει το σπορ. Ο Toto Wolff, διευθυντής της γερμανικής ομάδας, κατηγόρησε τη Red Bull ότι δεν ξέρει να χάνει, ξεκινώντας τα παράπονα έπειτα από μόλις έναν αγώνα και ζητώντας αλλαγές στου κανονισμούς. Δε λειτουργεί έτσι η F1 ήταν η απάντηση του Αυστριακού, που πρότεινε στη Red Bull να κάνει απλά καλύτερη δουλειά. Ο Hamilton έσπευσε να υπενθυμίσει την τετραετή κυριαρχία της Red Bull και προσέθεσε ότι ο Sebastian Vettel δεν είχε για αντίπαλο τον team mate του…

Τον Ecclestone από την πλευρά του, τον ενδιαφέρει η ποιότητα του προϊόντος το οποίο εμπορεύεται, συνεπώς συντάχθηκε στο πλευρό της Red Bull, πετώντας το μπαλάκι στη FIA. Ισχυρίστηκε ότι η Διεθνής Ομοσπονδία θα πρέπει να επέμβει, σταματώντας την εξέλιξη στο στρατόπεδο της Mercedes, ώστε να επιτρέψει στους υπόλοιπους κινητήρες να την προφτάσουν… Τα παραπάνω επιδεικνύουν την ικανότητα της F1 να δημιουργεί πιο εντυπωσιακές επικεφαλίδες με τα εξωαγωνιστικά δρώμενα παρ ότι με τη δράση στην πίστα…

Στα αγωνιστικά, ενόψει του GP Μαλαισίας αναμένουμε να δούμε αν οι Fernando Alonso και Valtteri Bottas θα επιστρέψουν στη δράση. Αυτά, σε συνδυασμό με τα κυριότερα σημεία της πρεμιέρας της σεζόν και τις ενδείξεις που είδαμε στη Μελβούρνη για την εικόνα των ομάδων, αναλύονται στο podcast του GP Αυστραλίας, πάντοτε με χαλαρή διάθεση και αρκετό χιούμορ.

 

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ