Χτυπάει η καρδιά του Έλληνα σύγχρονου petrolhead εκεί. Μεταξύ Μεγάρων και Πάχης, μισή γκαζιά από το κέντρο της πρωτεύουσας το Αυτοκινητοδρόμιο.
Έργο ζωής ενός με όραμα, όπως είναι ο creator Χρήστος Αναστασιάδης, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Υλοποίηση με έμπνευση, και η δυσκολία στη διαχείριση, με λάθη καρδιάς και αστοχίες στην επικοινωνία, δε μετριάζει τη δημιουργία. Έργο του ονείρου, ακόμα και σήμερα.
Πίστα με άποψη
Χώρος για ταγκό και βαλς για τον γνώστη, καθώς το ζεϊμπέκικο, όπως και αν ερμηνεύεται στην αγωνιστική διάλεκτο, δεν ταιριάζει με την αισθητική του ιδιοκτήτη. Άλλωστε, το όραμά του για αγώνες στα επίπεδα που γνωρίζει να προσφέρει συνδέεται με νέα, μεγαλύτερη διαδρομή, με τη συνεισφορά της πολιτείας, στη δική του παρέμβαση για την οδική ασφάλεια…
Με δείγμα γραφής
Κακά τα ψέματα, εκεί έζησε και αναπτύχθηκε το Safetrack, έργο του Νίκου Τσάδαρη με εξαιρετικούς συνεργάτες, εγχείρημα που υποστήριξε ο ευεργέτης των ελληνικών αγώνων, Αλέξανδρος Λ. Μανιατόπουλος, υποστηρίζοντας με όλες του τις δυνάμεις και τρελό κόστος το όραμα του Κώστα Καββαθά.
Ως μετεξέλιξη του 4ΤΡΟΧΟΙ, με τον ευγενή τρόπο της κοινωνικής προσφοράς που τους ταιριάζει. Ευτυχώς, παρά την κατάρρευση των πάντων, το κέντρο ασφαλούς οδήγησης εκεί εξελίχθηκε σε Driven από τον Νίκο Τσάδαρη και εξαιρετικούς συνεργάτες του. Αντίστοιχα, παρά την αδυναμία ανάπτυξης των αγώνων ταχύτητας εκεί, ευθύνη και του πιστάρχη, οργανώθηκαν, με σημαία την ευαισθησία του για τη μηχανοκίνητη ιστορία σε παγκόσμιο επίπεδο, σημαντικές εκδηλώσεις με υψηλού επιπέδου προσκεκλημένους.
Προσθέστε: παρουσιάσεις νέων αυτοκινήτων κάτω από υποδειγματικές συνθήκες. Υψηλού επιπέδου track days από τον HTTC creator Κωνσταντίνο Λεκάκη και με moto από τον σπεσιαλίστα Σωτήρη Ζαφειρόπουλο.
Είναι σαφές
Στα Μέγαρα, στην πίστα Αναστασιάδη, εδρεύει ένα σημαντικό κομμάτι της σύγχρονης μηχανοκίνητης έκφρασης. Δυστυχώς, τελευταία, και ως αποκαΐδια της κρίσης από τον Covid 19, έχεις την αίσθηση ότι η πίστα μπήκε σε pause, σε αντίθεση με την πίστα καρτ, που λάμπει παραπλεύρως…
Οι άνθρωποι κάνουν τη διαφορά
Έχει περάσει από χίλια κύματα ο χώρος για τα κάρτινγκ εκεί. Η κατάληξη σήμερα, ευθύνη του κ. Σταύρου Γ. Γρυλλάκη (Sr), εκπλήσσει ευχάριστα ακόμα και ανταγωνιστές τους, που άλλωστε καλούνται επίσης να αναβαθμίσουν τις υπηρεσίες τους.
Με σεβασμό σε μια κοινότητα όπου κυριαρχούν γονείς ευφυείς και οικονομικά ισχυροί. Αυτοί που απαιτούν ιδανικές συνθήκες για τα παιδιά τους, ό,τι οφείλεις να υποστηρίξεις, αν θέλεις το εγχείρημα να αποκτήσει διαχρονική αξία.
Professor «Grillos»…
Κακά τα ψέματα, στον πατέρα του Σταύρου, στον Γιώργο Γρυλλάκη, σήμερα, με έδρα στην πίστα στα Μέγαρα, θα πας αν θέλεις το παιδί σου να μάθει πραγματικά και σε βάθος, όπως και για να έχει η παρουσία σου διάρκεια.
Αυτός ο παλιός, ένας απίθανος τύπος που σκοτώνει τα μικρόβια με τη γλώσσα της αλήθειας, δάσκαλος με τηλεμετρία το ένστικτό του, έχει τρέλα για την εξέλιξη του παιδιού και παθαίνει αλλεργία με την επιστήμη της αρπαχτής, που χαρακτηρίζει μια ιδιαίτερη κοινότητα. Στην πίστα καρτ τη συνολική ευθύνη την έχει ο οικοδεσπότης Σταύρος.
Ως παλιός, θα σταθμεύσεις καταρχήν στο paddock. Οι έντονες ελληνικές γεύσεις είναι έργο του Κώστα Σωτηρόπουλου, πατέρα του Φώτη, όπου και κάτι θα μάθεις αν σε εμπιστεύεται. Στη συνέχεια θα εγκατασταθείς στην τέντα της Galaxy των «Γρύλλων», έχοντας ζήσει εκεί την καθιέρωση του Φώτη Κ. Σωτηρόπουλου και έχοντας απολαύσει τα πρώτα βήματα του παγκόσμιου σήμερα Βασίλη Αποστολίδη και την εξέλιξη του Στυλιανού Πετρίση, που με ατού τους γονείς του ξεπέρασε κάθε προσδοκία. Ο Στυλιανός είναι σήμερα στα χέρια του Τάκη Γ. Καϊτατζή. Ο καλυτερότερος Έλληνας οδηγός αγώνων, από τους σοφούς του καρτ.
Ο «Αλ»;
Ο Αλέξανδρος, όταν δε ζωγραφίζει στο χωματόδρομο με το καρτ της Semong, προσφορά του κ. Βαγγέλη Σωτήρχου, σε ένα θολό τοπίο όπου εξελίσσονται τα άλλοτε λαμπερά Dirt Games, σπουδάζει. Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο «Γρυλλάκης», στο Μέγαρο. Λάμπει ο καθρέφτης της δουλειάς των Γρύλλων με το κάδρο γεμάτο με Αλέξανδρο Παπαευθυμίου, και πέρασαν πολλά, πάρα πολλά χρόνια από τότε που ο «Αλ» ξεκίνησε υποδειγματικά μια ζηλευτή καριέρα, που στηρίζεται σε δασκάλους και στα παθιασμένα πλήκτρα του πατέρα του, κόντρα σε κάθε λογική, ξεπερνώντας ενίοτε και το παράλογο.
Τίποτα στην τύχη…
Χρήστος Αναστασιάδης και Σταύρος Γ. Γρυλλάκης επικοινωνούν, συνεννοούνται και δημιουργούν. Ο Σταύρος έχει σήμερα τα κλειδιά και της δικής μας πίστας του auto και του εσωτερικού χώρου. Η αίθουσα όπου υπήρξε η υγιής βάση του Safetrack, με ομιλητές τους καλύτερους. Με κορυφαίο ομιλητή ανάμεσά μας τον πρόεδρο της ΟΜΑΕ, Δημήτρη Μιχελακάκη. Τίποτα στην τύχη, και αποδεικνύεται. Όταν χτίζεις με θεμέλια, αντέχει η επένδυση και δεν εμπλέκεται ο Σταύρος για να ταλαιπωρηθεί, ούτε ο Χρήστος τον εμπιστεύτηκε ως δοκιμή αντοχής.
«Δημιουργώντας» ο τίτλος, και όλο αυτό συναρπάζει, αφού ο Γρυλλάκης Jr έχει τη δυναμική να αξιοποιήσει το τυπικό πλαίσιο εκτός αγωνιστικής λειτουργίας και την ποιότητα για τη φιλοξενία track days σε διάφορα επίπεδα. Χώρος που προσφέρεται για παρουσίαση νέων μοντέλων και για συγκρίσεις. Το κυριότερο, χώρος ιδανικός για την εκπαίδευση ανθρώπων που, εκτός από το να οδηγούν, απαιτείται και να σκέπτονται, εξασφαλίζοντας την ασφαλή μετακίνηση, που βρίσκεται σε κρίση.
Εμείς; Ονειρευόμαστε ένα track day με τους Σύντροχους, ώστε να αναβαθμίζεται το μικρό κομμάτι του πολιτισμένου μας εαυτού, και το κυριότερο: μία φορά το μήνα μια press day για όλα τα Μέσα, τιμώντας και τον Κώστα Καββαθά, τον ιδρυτή του Ειδικού Τύπου που αντιστέκεται.
Καλό δρόμο, Σταύρο-αετέ._ Σ. Χ.