H Red Bull πραγματοποίησε άλλη μια επίδειξη δύναμης στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν την έναρξη της πραγματικής δράσης για φέτος, καθώς ο Sebastian Vettel ήταν 1 δλ. ταχύτερος από οποιοδήποτε μονοθέσιο άλλης ομάδας.
H Red Bull πραγματοποίησε άλλη μια επίδειξη δύναμης στις τελευταίες ελεύθερες δοκιμές πριν την έναρξη της πραγματικής δράσης για φέτος, καθώς ο Sebastian Vettel ήταν 1 δλ. ταχύτερος από οποιοδήποτε μονοθέσιο άλλης ομάδας.
Ο Vettel σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο του στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας με τη μαλακή γόμα, βελτιώνοντας το χρόνο που είχε κάνει με τα σκληρά Pirelli κατά 0,8 δλ. Αυτή ήταν και η διαφορά του Γερμανού από τον team mate του, Mark Webber ο οποίος συμπλήρωσε το 1-2 της Red Bull, παρά το γεγονός ότι στους γρήγορους γύρους του με τα μαλακά ελαστικά, ο Αυστραλός έχασε χρόνο συναντώντας την HRT του Narain Karthikeyan και τη Renault του Nick Heidfeld. Το μοναδικό πρόβλημα που συνάντησε ο Vettel, ήταν το γεγονός ότι έσπασε ένα μικρό εξάρτημα της εμπρός αεροτομής του. O Γερμανός ήταν ο μοναδικός οδηγός που κατέβηκε κάτω από το 1:25.
Τις Red Bull ακολούθησαν οι δυο McLaren. Ο Jenson Button ήταν ένας από τους πρώτους οδηγούς που δοκίμασε τα μαλακά ελαστικά, 20 περίπου λεπτά πριν τη λήξη της διαδικασίας. Ωστόσο, ο Βρετανός κινήθηκε 0,2 δλ. πιο αργά από τον καλύτερο χρόνο μέχρι εκείνη τη στιγμή, που είχε σημειωθεί από τον Webber με τη σκληρή γόμα.
Στην 5η θέση κατετάγη ο Vitaly Petrov, ο οποίος είχε και μια άτσαλη έξοδο από την πίστα στις τελευταίες στιγμές της διαδικασίας. Ο Nick Heidfeld βρέθηκε στην 9η θέση.
Ο Fernando Alonso σημείωσε τον 7ο χρόνο. Ο Ισπανός οδηγός της Ferrari, ήταν με τα μαλακά ελαστικά 0,7 δλ. πιο αργός από τον καλύτερο χρόνο που σημείωσε ο Vettel με τη σκληρή γόμα. Ο Felipe Massa (12ος) έδειξε και πάλι να δυσκολεύεται, με αρκετά μπλοκαρίσματα και μικρές εξόδους από την πίστα. Ο Βραζιλιάνος ήταν ο μοναδικός από τους κορυφαίους οδηγούς που άλλαξε ρυθμίσεις στην εμπρός ανάρτηση του μονοθεσίου του στα τελευταία λεπτά της διαδικασίας. Επιπλέον, η τηλεοπτική κάμερα επάνω από το κεφάλι του αποκολλήθηκε από τη Ferrari του…
Ο Kamui Kobayashi σημείωσε έναν πολύ ενθαρρυντικό χρόνο με τη Sauber, που του εξασφάλισε την 7η θέση. Ο team mate του, Sergio Perez, δεν το τελευταίο 15λεπτο, όταν έχασε την ισχύ του κινητήρα του. Οι δυο Mercedes συμπλήρωσαν την πρώτη δεκάδα, στην 8η και 10η θέση, με τον Nico Rosberg να είναι 0,3 δλ. ταχύτερος από τον Michael Schumacher.
Πολύ καλά τα πήγαν οι Toro Rosso, αφού είχαν μεταξύ τους τη Ferrari του Massa. Ο πρωτοεμφανιζόμενος Paul Di Resta ήταν και πάλι ταχύτερος του Adrian Sutil στην εσωτερική μάχη της Force India. Ο Sutil αντιμετώπισε ένα πρόβλημα με το KERS του, το οποίο έπαψε να λειτουργεί για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα.
Κάκιστο πρωινό είχε η Williams, που είδε τον Pastor Maldonado να καταλήγει στην αμμοπαγίδα από οδηγικό λάθος, χάνοντας τη μισή διαδικασία, ενώ ο Rubens Barrichello πρόλαβε να συμπληρώσει μόλις 7 γύρους πριν παρουσιαστεί διαρροή λαδιού στο κιβώτιο του μονοθεσίου του.
Τα πράγματα δεν είναι τόσο ρόδινα ούτε στο στρατόπεδο της Virgin, καθώς ο Timo Glock αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει το 2ο κινητήρα του (από τους μόλις 8 που διαθέτει για όλη τη σεζόν κάθε οδηγός), διότι ένα μεταλλικό κομμάτι εισχώρησε σε έναν από τους αυλούς εισαγωγής του 8κύλινδρου Cosworth.
Η HRT κατάφερε να βγάλει και τα δυο μονοθέσιά της στην πίστα σήμερα, αν και ο Vitantonio Liuzzi δεν πρόλαβε να συμπληρώσει καν τον πρώτο του γύρο πριν η F111 σβήσει μόνη της… Ο Narain Karthikeyan έκανε μονάχα ένα χρονομετρημένο γύρο, 17 δλ. πιο αργό από την ταχύτερη επίδοση του Vettel…
Φ.Λ.
[email protected]
Φ.Λ.
[email protected]
GP Αυστραλίας: Ελεύθερες δοκιμές Σαββάτου
|
|||||||
Α/A
|
No.
|
Οδηγός
|
Ομάδα-Κινητήρας
|
Χρόνος
|
Διαφ.
|
Μ.Ω.Τ.
|
Γύ.
|
1
|
1
|
Sebastian Vettel
|
Red Bull-Renault
|
1:24.507
|
–
|
225.908
|
15
|
2
|
2
|
Mark Webber
|
Red Bull-Renault
|
1:25.364
|
0.857
|
223.640
|
14
|
3
|
3
|
Lewis Hamilton
|
McLaren-Mercedes
|
1:25.553
|
1.046
|
223.146
|
15
|
4
|
4
|
Jenson Button
|
McLaren-Mercedes
|
1:25.567
|
1.060
|
223.109
|
16
|
5
|
10
|
Vitaly Petrov
|
Renault
|
1:25.906
|
1.399
|
222.229
|
18
|
6
|
5
|
Fernando Alonso
|
Ferrari
|
1:26.121
|
1.614
|
221.674
|
16
|
7
|
16
|
Kamui Kobayashi
|
Sauber-Ferrari
|
1:26.417
|
1.910
|
220.915
|
17
|
8
|
8
|
Nico Rosberg
|
Mercedes
|
1:26.520
|
2.013
|
220.652
|
17
|
9
|
9
|
Nick Heidfeld
|
Renault
|
1:26.746
|
2.239
|
220.077
|
17
|
10
|
7
|
Michael Schumacher
|
Mercedes
|
1:26.856
|
2.349
|
219.798
|
15
|
11
|
18
|
Sebastien Buemi
|
Toro Rosso-Ferrari
|
1:27.008
|
2.501
|
219.414
|
17
|
12
|
6
|
Felipe Massa
|
Ferrari
|
1:27.011
|
2.504
|
219.407
|
15
|
13
|
19
|
Jaime Alguersuari
|
Toro Rosso-Ferrari
|
1:27.066
|
2.559
|
219.268
|
14
|
14
|
15
|
Paul di Resta
|
Force India-Mercedes
|
1:27.087
|
2.580
|
219.215
|
15
|
15
|
14
|
Adrian Sutil
|
Force India-Mercedes
|
1:27.180
|
2.673
|
218.981
|
15
|
16
|
11
|
Rubens Barrichello
|
Williams-Cosworth
|
1:28.068
|
3.561
|
216.773
|
7
|
17
|
17
|
Sergio Perez
|
Sauber-Ferrari
|
1:28.077
|
3.570
|
216.751
|
9
|
18
|
20
|
Heikki Kovalainen
|
Lotus-Renault
|
1:29.772
|
5.265
|
212.659
|
17
|
19
|
21
|
Jarno Trulli
|
Lotus-Renault
|
1:30.003
|
5.496
|
212.113
|
18
|
20
|
24
|
Timo Glock
|
Virgin-Cosworth
|
1:30.261
|
5.754
|
211.507
|
15
|
21
|
12
|
Pastor Maldonado
|
Williams-Cosworth
|
1:30.493
|
5.986
|
210.964
|
5
|
22
|
25
|
Jerome D’Ambrosio
|
Virgin-Cosworth
|
1:30.704
|
6.197
|
210.474
|
18
|
23
|
22
|
Narain Karthikeyan
|
HRT-Cosworth
|
1:41.554
|
17.047
|
187.987
|
5
|
24
|
23
|
Vitantonio Liuzzi
|
HRT-Cosworth
|
–
|
–
|
–
|
1
|