top icon
Επικαιρότητα

Το νέο Jeep Cherokee Trackhawk των 707 ίππων

Πρόωρη αποκάλυψη για την κορυφαία εκδοχή της οικογένειας Cherokee λίγο πριν το επίσημο ντεμπούτο της στην Έκθεση της Ν. Υόρκης.

Σύμφωνα με τους αμερικανούς, πρόκειται για το ταχύτερο SUV ευρείας παραγωγής που έχει κατασκευαστεί ποτέ. Υποστηρίζοντας με απτά στοιχεία τον παραπάνω ισχυρισμό, η Jeep ανακοινώνει πως το πληθωρικό Cherokee Trackhawk μπορεί να επιταχύνει από στάση έως τα πρώτα 96 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,5 δλ. καλύπτοντας το πρώτο «400άρι» σε 11,6 δλ. Την ίδια στιγμή, η τελική του ταχύτητα αγγίζει με ευκολία τα 290 χλμ./ώρα. Για να επιτευχθούν όλα τα παραπάνω, η Jeep επιστράτευσε τον V8 supercharged κινητήρα των 6,2 λίτρων του Dodge Challenger SRT Hellicat, ο οποίος αποδίδει για την περίσταση 707 ίππους και ροπή 875 Nm. Για να… αντιμετωπιστούν με επιτυχία και ασφάλεια όλα τα παραπάνω, το «παρών» δίνουν ένα αυτόματο 8τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και το γνωστό σύστημα τετρακίνησης Quadra-Trac της Jeep. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του και το σύστημα Selec-Track, το οποίο διαθέτει τα προγράμματα λειτουργίας Auto, Sport, Track, Tow και Snow, το οποίο μεταβάλλει τα χαρακτηριστικά απόδοσης του V8 κινητήρα, την απόσβεση της ανάρτησης την οποία έχει επιμεληθεί η γνωστή στο είδος εταιρεία Bilstein, το «βάρος» του τιμονιού, αλλά και την κατανομή της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες.

Στο πρόγραμμα Auto, η ροπή μοιράζεται σε ποσοστό 40/60 ανάμεσα στον εμπρός και πίσω άξονα, με τις αντίστοιχες τιμές στα Sport, Track, Tow και Snow να έχουν οριστεί στις τιμές 35/65, 30/70. 60/40 και 50/50. Για την πέδηση του… θηρίου των 707 ίππων, η Brembo εφοδίασε το Jeep Cherokee Trackhawk με δίσκους 400 και 350 χλστ. εμπρός και πίσω με 6πίστονες και 4πίστονες δαγκάνες αντίστοιχα βαμμένες σε κίτρινη απόχρωση. Ιταλική είναι και η προέλευση των ελαστικών (βλ. Pirelli), με το πέλμα του να έχει πλάτος 295 χλστ. Οι ζάντες δε με τις οποίες συνδυάζονται έχουν διάμετρο 20 ίντσες. Σχεδιαστικά, το μυώδες Cherokee Trackhawk διαθέτει μεταξύ άλλων σε σχέση με τα μικρότερα αδέλφια του, διαφορετικούς προφυλακτήρες, με τον εμπρός να διαθέτει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα για λόγους άμεσα συνδεδεμένους με την ψύξη του κινητήρα, περισσότερα αεροδυναμικά βοηθήματα και τετραπλή απόληξη εξατμίσεων._Χ.Α.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ