top icon
Αγώνες

F1 – Ο Horner επικεντρώνεται στα σημεία που η Ferrari εμφανίζεται ισχυρότερη από τη Red Bull

Ο Christian Horner έχει εντοπίσει τη δύναμη της Ferrari στη διαχείριση της κοκκοποίησης (graining) των ελαστικών ως ένα τομέα που πρέπει να βελτιώσει η Red Bull.

Στην Αυστραλία η Pirelli έφερε την πιο μαλακή της γόμα C5 για πρώτη φορά μέσα στο 2024. Παρά το γεγονός ότι αυτή δεν ήταν η «αγαπημένη» της γόμα στον αγώνα, οι άλλες γόμες υπέφεραν επίσης από graining στο Albert Park. Ο αγώνας της Red Bull καταστράφηκε από ένα πρόβλημα στη δαγκάνα των φρένων για τον Max Verstappen που κατέκτησε την pole και από ζημιά στο πάτωμα για τον Sergio Perez. Ήταν ο πρώτος αγώνας από το Las Vegas προς το τέλος της σεζόν του 2023, όπου το graining των ελαστικών ήταν ένα σημαντικό χαρακτηριστικό του αγώνα, με τον Christian Horner να εντοπίζει την τάση της Ferrari να είναι ισχυρή και στα δύο, σε σύγκριση με τις δυσκολίες της Red Bull, σε ένα δυσάρεστο Σαββατοκύριακο για τους εν ενεργεία παγκόσμιους πρωταθλητές.

graining

«Είναι ένας τομέας στον οποίο η Ferrari είναι ιδιαίτερα ισχυρή» δήλωσε ο Horner στα μέσα ενημέρωσης, όταν ρωτήθηκε για τις ανησυχίες σχετικά με την κοκκοποίηση των ελαστικών, κάτι που παρουσιάστηκε και στο Las Vegas. «Δεν είναι μάλλον τυχαίο ότι ήταν δυνατοί στο Las Vegas και δυνατοί στην Αυστραλία, οπότε είναι ένας τομέας στον οποίο θα πρέπει να βελτιωθούμε. Η Ferrari έχει μια δυνατή ομάδα, δύο δυνατούς οδηγούς, ένα αξιοπρεπές μονοθέσιο και είχαμε έναν δύσκολο και το εκμεταλλεύτηκαν. Οι διαφορές εκμηδενίστηκαν, αλλά απομένουν 21 αγώνες».

graining

Tο graining στα ελαστικά της F1 συμβαίνει όταν λωρίδες καουτσούκ τραβιούνται από ένα ελαστικό και στη συνέχεια προσκολλώνται ξανά στην καυτή επιφάνεια του ελαστικού, δημιουργώντας μια ανομοιόμορφη και ακανόνιστη επιφάνεια. Αυτό μειώνει το κράτημα και την πρόσφυση του ελαστικού, καθιστώντας δύσκολη την πέδηση και τη στροφή. Τα πιο μαλακά ελαστικά είναι πιο επιρρεπή στο κόκκο, το οποίο είναι συνήθως ένα προσωρινό πρόβλημα. Αν και μπορεί να επηρεάσει την απόδοση ενός οδηγού, συνήθως δεν αποτελεί σοβαρό κίνδυνο και μπορεί να καταπολεμηθεί με την αντικατάσταση ελαστικών ή τη χρήση σκληρότερων ελαστικών τις ζεστές ημέρες.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

  • Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

    ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ