top icon
Επικαιρότητα

Διαγωνισμός GTi 2010: Ψηφίστε και κερδίστε ένα Peugeot 207 1.4 Sport!

Αναδείξτε το GTi της Χρονιάς 2010 και κερδίστε ένα Peugeot 207 1.4 Sport συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που διοργανώνουν οι 4ΤΡΟΧΟΙ σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα και θα πραγματοποιηθούν στις 16 και 24 Οκτωβρίου, αντίστοιχα.

Αναδείξτε το GTi της Χρονιάς 2010 και κερδίστε ένα Peugeot 207 1.4 Sport συμμετέχοντας στις εκδηλώσεις που διοργανώνουν οι 4ΤΡΟΧΟΙ σε Θεσσαλονίκη και Αθήνα στις 16 και 24 Οκτωβρίου, αντίστοιχα.
 
Παραμένοντας πιστοί στο καθιερωμένο πλέον ραντεβού μας με τους αναγνώστες, οι 4ΤΡΟΧΟΙ διοργανώνουν δύο διαφορετικές εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τα 10 υποψήφια GTi μοντέλα της Χρονιάς 2010 να δίνουν το «παρών» στις πίστες Kartodromo και Drive Park. Εσείς δεν έχετε παρά να συμπληρώσετε το δελτίο συμμετοχής που θα βρείτε τόσο στο περιοδικό 4ΤΡΟΧΟΙ που κυκλοφορεί (τεύχος Σεπτεμβρίου) όσο και στο τέλος της αναφοράς αυτής και στη συνέχεια να το προσκομίσετε σε μία από τις δύο εκδηλώσεις μας, προκειμένου να ψηφίσετε ζωντανά, λαμβάνοντας συγχρόνως μέρος στην κλήρωση για το Peugeot 207 1.4 Sport.
 
Η κλήρωση του νικητή θα γίνει ζωντανά στις 24 Οκτωβρίου στο Kartodromo, όπου θα ανακοινωθεί και το GTi της Χρονιάς, μετά την καταμέτρηση όλων των ψήφων.
 
Και στις δύο εκδηλώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη 100 τυχεροί έπειτα από κλήρωση θα συνοδηγήσουν στα υποψήφια GTi μοντέλα δίπλα σε συντάκτες του περιοδικού 4ΤΡΟΧΟΙ.
 
Ραντεβού στις 10.00 π.μ. το Σάββατο 16 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη στο Drive Park (Ν. Ρύσιο) και την Κυριακή 24 Οκτωβρίου στην Αθήνα, στο Kartodromo (Αφίδνες)!
 
Ας δούμε με αλφαβητική σειρά ποια είναι τα 10 υποψήφια μοντέλα που θα διαγωνιστούν για την ανάδειξη του GTi 2010!
 
1. Alfa Romeo MiTo QV
Η κορυφαία έκδοση της MiTo φέρει το τετράφυλλο τριφύλλι, και ουσιαστικά αποδεικνύει την τάση της Alfa Romeo για επιστροφή στις… αγωνιστικές της ρίζες. Εφοδιασμένη επίσης με τον 1.400άρη υπερτροφοδοτούμενο MultiAir κινητήρα του Gruppo, αποδίδει 170 ίππους και 25,5 χλγμ. ροπής, χαρίζοντας εξαιρετική αναλογία βάρους-ισχύος, η οποία αγγίζει τα 6,7 κιλά ανά ίππο. Παράλληλα, με 124 ίππους ανά λίτρο, συγκαταλέγεται ανάμεσα στους κορυφαίους στον κόσμο αναφορικά με την ειδική ισχύ.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Ισχύς: 170 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ./2.200 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.145 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 8,5 δλ.
Τελική ταχύτητα: 219 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Εμφάνιση, φρένα
Κατά: Αίσθηση τιμονιού, κλίσεις αμαξώματος
Τιμή: 22.300 ευρώ

 
 
2. Citroen DS3 1.6T
Ανέκαθεν η Citroen είχε τον τρόπο της με τις μικρές σε μέγεθος κατασκευές, που όμως φέρουν ισχυρή καρδιά, και με το νέο DS3 επανήλθε στη δημοφιλή κατηγορία. Ο 1.600άρης υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 156 ίππους, οι οποίοι είναι αρκετοί για να του χαρίσουν αξιοζήλευτες επιδόσεις, την ώρα που η υπερστροφική οδική συμπεριφορά του αποδεικνύει και έμπρακτα τους ισχυρούς δεσμούς με το παρελθόν.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.598 κ.εκ.
Ισχύς: 156 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 24 χλγμ./4.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.165 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,6 δλ.
Τελική ταχύτητα: 214 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, τιμή
Κατά: Χώροι
Τιμή: 20.495 ευρώ 


[[PAGEBREAK]]

3. Honda Civic TypeR Championship
Η τελευταία και νεότερη εκδοχή του Civic Type-R, με τον κωδικό «Championship», διακρίνεται για μία και μοναδική διαφορά σε σχέση με το απλό Type-R: την ύπαρξη μηχανικού μπλοκέ διαφορικού. Πόσο σημαντική είναι; Με λίγα λόγια, μεταμόρφωση, αφού μετατρέπει το Civic σε καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή, η οποία προσφέρει ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης, όντας ό,τι πλησιέστερο σε αγωνιστικό δρόμου…
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.998 κ.εκ.
Ισχύς: 201 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 19,7 χλγμ./5.600 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.301 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,4 δλ.
Τελική ταχύτητα: 235 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά
Κατά: Άνεση
Τιμή: 35.930 ευρώ

 
4. Mini Cooper S
Το Mini Cooper S δέχθηκε τις απαραίτητες σχεδιαστικές παρεμβάσεις, ώστε να ριχτεί και πάλι στη μάχη της κατηγορίας των premium σουπερμίνι. Οι Γερμανοί τεχνικοί, όμως, προχώρησαν σε μία σειρά από αλλαγές τόσο στον τομέα του κινητήρα, ο οποίος και αποδίδει πλέον 184 ίππους, όσο και σε εκείνον της ανάρτησης, με την άνεση να έχει βελτιωθεί σημαντικά σε σχέση με το παρελθόν.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.598 κ.εκ.
Ισχύς: 184 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 24,5 χλγμ./1.600 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.130 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,2 δλ.
Τελική ταχύτητα: 228 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Σχεδίαση, οδική συμπεριφορά
Κατά: Χώροι, τιμή
Τιμή: 27.447 ευρώ 

 
5. Peugeot 207 RC
Ακόμα ένας από τους πλέον παραδοσιακούς κατασκευαστές με έμφαση στο σπορ χαρακτήρα. Μπορεί οι περισσότεροι να συνέκριναν το 207 RC με αντίστοιχες κατασκευές του παρελθόντος, αλλά ακόμα και σήμερα ο λέοντας βρυχάται με ισχυρό κινητήρα και σπορ οδική συμπεριφορά, η οποία, αν και κάπως αποστειρωμένη, προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.598 κ.εκ.
Ισχύς: 175 ίπποι/6.000 σ.α.λ.
Ροπή: 24,5 χλγμ./1.600 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 5 σχέσεων
Βάρος: 1.250 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,5 δλ.
Τελική ταχύτητα: 220 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Κινητήρας, οδική συμπεριφορά
Κατά: Αίσθηση επιλογέα
Τιμή: 22.810 ευρώ 

 
6. Punto Abarth Εvo
Όπως ήταν λογικό, από τη στιγμή που η βασική έκδοση του Punto εξελίχθηκε σε… evo, επόμενο ήταν να ακολουθήσει και η σειρά της εκδοχής που φέρει το Σκορπιό της Abarth. Το νέο Punto Abarth evo θα εφοδιάζεται με το 1.400άρη υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα της FTP, αλλά, κάνοντας χρήση τεχνολογίας MultiAir, η απόδοσή του θα είναι αυξημένη κατά 10 ίππους, αγγίζοντας τους 165. Βέβαια, αυτό που περιμένουμε με αγωνία είναι η σκληροπυρηνική έκδοση με τον κωδικό «esseesse».
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.368 κ.εκ.
Ισχύς: 165 ίπποι/5.500 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ./2.250 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.221 κιλά
Επιδόσεις*
0-100 χλμ./ώρα: 7,9 δλ.
Τελική ταχύτητα: 213 χλμ./ώρα
* Εργοστασιακές τιμές
 
Υπέρ: Εμφάνιση, οδική συμπεριφορά
Κατά: Διαδρομές επιλογέα ταχυτήτων
Τιμή: Εν αναμονή
 

[[PAGEBREAK]]
7. Renault Clio RS
Η κορυφαία έκδοση του γαλλικού μοντέλου παραμένει επίκαιρη, και μάλιστα όσο ποτέ άλλοτε, χάρη στην πρόσφατη ανανέωσή του. Μένοντας πεισματικά έξω από το χορό των κινητήρων τούρμπο, το «καλό» Clio με το 2λιτρο ατμοσφαιρικό κινητήρα των 203 ίππων ποντάρει περισσότερο στην αίσθηση που προσδίδει στον οδηγό του στο όριο και -γενικότερα- στη διασκεδαστική οδική συμπεριφορά του όταν ο τελευταίος αποφασίσει να ζητήσει το κάτι παραπάνω.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.998 κ.εκ.
Ισχύς: 203 ίπποι/7.100 σ.α.λ.
Ροπή: 21,9 χλγμ./5.400 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Χειροκίνητο, 6 σχέσεων
Βάρος: 1.268 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,2 δλ.
Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Οδική συμπεριφορά, κινητήρας
Κατά: Κατανάλωση
Τιμή: 28.000 ευρώ
 
 
8. SeatI biza Cupra
Η κορυφαία έκδοση του Ibiza, αναμφίβολα, είναι και η πλέον άγρια. Εφοδιασμένο με τον κινητήρα TSi απόδοσης των 180 ίππων που κινεί και το Polo GTi, αλλά και με αντίστοιχο κιβώτιο DSG, είναι η ισπανική πρόταση για τους λάτρεις της ταχύτητας. Οι επιδόσεις του δεν κλέβουν τις εντυπώσεις, την ώρα που η ρύθμιση της ανάρτησης, που είναι σκληρή, το κάνει λιγότερο άνετο και περισσότερο απόλυτο.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.390 κ.εκ.
Ισχύς: 180 ίπποι/6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ./2.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Βάρος: 1.172 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 8,3 δλ.
Τελική ταχύτητα: 225 χλμ./ώρα
Υπέρ: Κινητήρας
Κατά: Άνεση ανάρτησης
Τιμή: 23.000 ευρώ 

 
9. Skoda Fabia RS
Η τελευταία γενιά του Fabia RS ακολουθεί την πεπατημένη του γκρουπ. Όπως και στην περίπτωση των Polo και Seat, εφοδιάζεται με τον κινητήρα-πασπαρτού των 180 ίππων και το 7άρι κιβώτιο DSG, την ώρα που έχει δεχθεί αντίστοιχες περιποιήσεις στην ανάρτηση. Το σύνολο αποδεικνύεται λειτουργικό και γρήγορο, με γνώμονα τη γρήγορη και ασφαλή μετακίνηση.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.390 κ.εκ.
Ισχύς: 180 ίπποι/6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ./2.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Βάρος: 1.318 κιλά
Επιδόσεις*
0-100 χλμ./ώρα: 7,3 δλ.
Τελική ταχύτητα: 224 χλμ./ώρα
* Εργοστασιακές τιμές
 
Υπέρ: Κινητήρας, ασφαλής οδική συμπεριφορά
Κατά: Απουσία paddle στο τιμόνι
Τιμή: Εν αναμονή 

 
10. VW Polo GTi
Ουσιαστικά πρόκειται για ακόμα μία διαφορετική εκτέλεση πάνω στην ίδια… συνταγή, που γνωρίσαμε στα συγγενικά μοντέλα των Seat και Skoda. Ο 1.400άρης TSI των 180 ίππων χαρίζει ασφαλώς την απαραίτητη σβελτάδα κάτω από όλες τις συνθήκες, με το πλαίσιο και το γενικότερο χαρακτήρα του στησίματος του αυτοκινήτου να προάγουν την ταχύτητα αλλά και την ευκολία οδήγησης με το πόδι στο πάτωμα.
 
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κυβισμός: 1.390 κ.εκ.
Ισχύς: 180 ίπποι/6.200 σ.α.λ.
Ροπή: 25,5 χλγμ./2.000 σ.α.λ.
Κιβώτιο: Διπλού συμπλέκτη, 7 σχέσεων
Βάρος: 1.212 κιλά
Επιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα: 7,1 δλ.
Τελική ταχύτητα: 229 χλμ./ώρα
 
Υπέρ: Κινητήρας, ασφαλής οδική συμπεριφορά
Κατά: Παρεμβατικό ESP
Τιμή: 19.390 ευρώ 

 
Βρείτε το δελτίο συμμετοχής του διαγωνισμού σε μορφή JPEG πατώντας εδώ και εκτυπώστε το.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ