Η γερμανική εταιρεία ανανεώνει την BMW M4 που πλέον είναι πιο δυνατή, με τρεις μάλιστα παραλλαγές του 3λιτρου straight-six κινητήρα, αλλά και με περισσότερα high-end χαρακτηριστικά και τεχνολογίες στο εσωτερικό.
Η BMW M4 στην κουπέ -και όχι μόνο- παραλλαγή της δεν χρειάζεται συστάσεις. Ενδεχομένως, ούτε και «παρεμβάσεις» στο κατασκευαστικό και τεχνολογικό της ποιόν προκειμένου να συνεχίζει να πρωταγωνιστεί στη σπορ κατηγορία. Κι όμως, το γερμανικό εργοστάσιο βρήκε ξανά τρόπο να ενισχύσει έτι περαιτέρω το προφίλ της παρουσιάζοντας σήμερα μια ανανεωμένη και «ενδυναμωμένη» σε απόδοση και τεχνολογίες εκδοχή του εμβληματικού της κουπέ.
Σχεδιαστικά, η νέα BMW M4 Coupe φέρει ελάχιστες αλλαγές. Ωστόσο, τα επανασχεδιασμένα φώτα προσδίνουν στο εμπρός μέρος μια πιο μοντέρνα εμφάνιση, με το εσωτερικό των προβολέων LED, που είναι στάνταρ, να είναι ακόμη πιο διακριτικά δομημένο. Διαθέτουν επίσης περαιτέρω εξελίξεις στη λειτουργικότητά τους, καθώς τόσο η μεσαία όσο και η μεγάλη σκάλα «παράγονται» τώρα από την ίδια μονάδα LED, ενώ δύο κάθετες μονάδες, η καθεμία σε σχήμα βέλους, αναλαμβάνουν τη λειτουργία των φώτων θέσης και ημέρας. καθώς και των φλας.
Ως προαιρετικό χαρακτηριστικό διατίθενται οι προσαρμοζόμενοι προβολείς LED, οι οποίοι είναι αναγνωρίσιμοι από τα μπλε ένθετα, ενώ διαθέσιμα είναι επίσης και τα φώτα M Shadow Line με σκούρες πινελιές στο εσωτερικό. Επιπλέον, οι προσαρμοζόμενοι προβολείς συνδυάζονται τώρα με ανανεωμένα πίσω φώτα LED, τα οποία είναι διαθέσιμα για όλες τις νέες εκδόσεις όλων των μοντέλων της σειράς BMW M4. Από εκεί και πέρα, ένα ειδικό χαρακτηριστικό που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για την BMW M4 Coupe είναι τα προαιρετικά γραφικά M για το εμπρός καπό και το κάλυμμα του χώρου αποσκευών, διαθέσιμα είτε σε High Gloss Black είτε σε High Gloss Red.
Επίσης, η προαιρετική ατσάλινη «σκεπή» που διατίθεται χωρίς επιπλέον κόστος (σ.σ.: αξίζει να σημειωθεί ότι η οροφή από πλαστικό ενισχυμένο με άνθρακα είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις της BMW M4 Coupe), η οποία περιλαμβάνει ηλεκτρικά συρόμενη γυάλινη οροφή, προσφέρει μια πρόσθετη σχεδιαστική έμφαση, με το μεταλλικό τμήμα της να φινιρισμένο τώρα σε High Gloss Black αντί για το χρώμα του αμαξώματος.
Η νέα BMW M4 Coupe εκ των έσω
Στο εσωτερικό διατίθενται τώρα δύο διαφορετικές εκδοχές του σπορ πηδαλίου Μ. Το στάνταρ δερμάτινο τιμόνι με τα γνωστά κουμπιά πολλαπλών λειτουργιών, τα δύο μπουτόν M, καθώς και τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων στις εκδόσεις Competition συνοδεύονται από μια νέα σχεδίαση για το σύνολο του τιμονιού που τώρα ξεχωρίζει για το πεπλατυσμένο κάτω τμήμα της στεφάνης και τα ανασχεδιασμένα μπράτσα του. Επιπλέον, για πρώτη φορά διατίθεται ένα τιμόνι M Alcantara με την ίδια σχεδίαση και γκάμα λειτουργιών, ενώ και στις δύο περιπτώσεις η θέρμανση είναι προαιρετικά διαθέσιμη.
Η 6κύλινδρη καρδία της νέας BMW M4
Ο γνωστός, 6κύλινδρος σε κινητήρας με τεχνολογία M TwinPower Turbo των διαφόρων παραλλαγών της νέας BMW M4 είναι τώρα διαθέσιμος σε τρεις εκδοχές αποδίδοντας 480 ίππους σε συνδυασμό με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων στη νέα BMW M4 Coupe και 510 ίππους στην M4 Competition Coupe «παρέα» με ένα αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων M Steptronic με Drivelogic. Σε συνδυασμό δε με αυτό το κιβώτιο και το σύστημα τετρακίνησης M xDrive, η συγκεκριμένη μονάδα αποδίδει πλέον 530 ίππους.
Σε αυτή την κορυφαία έκδοση του 6κύλινδρου κινητήρα η μέγιστη ισχύς επιτυγχάνεται τώρα στις 6.250 σ.α.λ., με τη ροπή των 650 Nm να κάνει πλέον την «εμφάνισή» της σταθερά από τις 2.750 και 5.730 σ.α.λ. Από εκεί και πέρα, όλες οι εκδόσεις του straight-six κινητήρα εξακολουθούν να ξεχωρίζουν τεχνολογικά για τον εξαιρετικά άκαμπτο closed-deck στροφαλοθάλαμό τους, τον σφυρήλατο στροφαλοφόρο άξονα, τα δύο mono scroll τούρμπο που τροφοδοτούν το καθένα από τρεις κυλίνδρους με πεπιεσμένο αέρα, το σύστημα ψεκασμού βενζίνης High Precision Injection που λειτουργεί σε μέγιστη πίεση 350 bar, το σύστημα Valvetronic και το σύστημα μεταβλητού ελέγχου των εκκεντροφόρων DoubleVanos της BMW.