Οι ταξινομήσεις της Renault μειώθηκαν 12% φθάνοντας τα 96.215 οχήματα. Οι πωλήσεις της BMW ελαττώθηκαν κατά 9,9%, φθάνοντας στα 45.722 αυτοκίνητα και της DaimlerChrysler οπισθοχώρησαν κατά 7,5%, φθάνοντας τα 53.599 οχήματα. Τέσσερις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης είχαν χαμηλότερες πωλήσεις, με τη μεγαλύτερη πτώση στη Γερμανία, όπου διανεμήθηκαν 15% λιγότερα αυτοκίνητα μετά την 1η Ιανουαρίου με την αύξηση του ΦΠΑ από το 16% στο 19%. Οι πωλήσεις στη Βρετανία μειώθηκαν 3,2%.
Η Toyota, η Fiat, η Ford και η VW άντεξαν στην πτωτική πορεία της αγοράς, εμφανίζοντας υψηλότερες ταξινομήσεις. Τον Φεβρουάριο οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της Toyota αυξήθηκαν 13%, φθάνοντας στα 68.040 αυτοκίνητα, ενώ το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε στο 6,3% από 5,4% πέρισυ. Οι ευρωπαϊκές πωλήσεις της General Motors υποχώρησαν 1,2%, φθάνοντας στα 109.281 αυτοκίνητα, μετά από μείωση 11% των πωλήσεων του σκέλους της Saab. H Fiat πραγματοποίησε 6,5% υψηλότερες πωλήσεις, φθάνοντας τα 101.747 οχήματα, ενώ το μερίδιο αγοράς της αυξήθηκε στο 8.9% από 8,4%. Η μπερλίνα 159, που παρουσιάστηκε στα τέλη του 2005, αύξησε τις πωλήσεις της Alfa Romeo κατά 5,7%.