Οι συνολικές ταξινομήσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα την τρέχουσα χρονιά σημειώνουν μεγάλη αύξηση, σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του προηγούμενου έτους. Το συνολικό τους μερίδιο όμως, είναι ακόμη χαμηλά.
Πιο συγκεκριμένα, οι συνολικές ταξινομήσεις στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα για την περίοδο Ιανουαρίου-Oκτωβρίου 2023 έφτασαν τις 5.359 μονάδες, σημειώνοντας αύξηση κατά 139,9%, σε σύγκριση με την περασμένη χρονιά (Ιανουάριος-Οκτώβριος 2022: 2.234 μονάδες). Οι ταξινομήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων κατέγραψαν την περίοδο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2023 μερίδιο 4,69% (που ήταν 2,46% στο αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2022) στο σύνολο της ελληνικής αγοράς νέων επιβατικών αυτοκινήτων.
Την πρωτοκαθεδρία από πλευράς αμαξωμάτων στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα καταλαμβάνει η μεσαία κατηγορία (D και D-SUV), με 2.309 ταξινομήσεις και «ηγεμονικό» μερίδιο 43,09% επί του συνόλου των BEVs που διατέθηκαν τη χρονιά που διανύουμε στην Ελλάδα. Από τις προαναφερθείσες ταξινομήσεις της κατηγορίας, οι 1.717 αφορούν στα D-SUV μοντέλα. Πρώτο μοντέλο είναι εδώ το Tesla Model Y με 941 μονάδες, επίδοση που του δίνει και την πρώτη θέση μεταξύ όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ανεξαρτήτως κατηγορίας αμαξώματος.
Δεύτερη σε δημοτικότητα είναι η μικρομεσαία κατηγορία (C και C-SUV) με 1.368 ταξινομήσεις και μερίδιο 25,53% επί του συνόλου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διατέθηκαν τη χρονιά που διανύουμε στη χώρα μας. Από τις ταξινομήσεις αυτές, οι 680 αφορούν στα C-SUV μοντέλα. Πρώτο μοντέλο στην κατηγορία είναι το Citroen e-C4 με 262 μονάδες, ακολουθεί το Volvo XC40 Recharge με 208.
Tρίτη σε δημοφιλία είναι η supermini κατηγορία (B και B-SUV) με 1.047 ταξινομήσεις και μερίδιο 19,54% επί του συνόλου των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που διατέθηκαν τη χρονιά που διανύουμε στην Ελλάδα. Από αυτές τις ταξινομήσεις, οι 681 αφορούν στα hatchback μοντέλα. Πρώτο μοντέλο στην κατηγορία είναι το Peugeot e-208 με 308 μονάδες.