«Αυτοκράτορας» παραμένει το diesel στις ταξινομήσεις των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA).
Εξακολουθεί να κυριαρχεί χωρίς αντίπαλο το diesel στις πωλήσεις των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) στην Ευρώπη, σύμφωνα με τα στοιχεία του Συνδέσμου Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Όπως ανακοινώθηκε, οι τύποι καυσίμων των νέων LCV ως 3,5 τόνων διαμορφώθηκαν ως κάτωθι: Το 92,8% των νέων ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση χρησιμοποιεί ως καύσιμο το diesel, ενώ η βενζίνη αντιστοιχούσε στο 4,4% τoυ συνολικού μεριδίου. Τα ηλεκτρικά επαγγελματικά αυτοκίνητα κατέλαβαν το 1,2% του συνόλου των πωλήσεων LCV της περιοχής και όλα τα οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα είχαν μερίδιο αγοράς 2,8%.
Σε απόλυτους αριθμούς, τα πετρελαιοκίνητα LCV που ταξινομήθηκαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση το 2019 αυξήθηκαν κατά 2,4% στις 1.956.000 μονάδες. Τα βενζινοκίνητα που ταξινομήθηκαν στην ΕΕ πέρυσι, παρουσίασαν αύξηση κατά 14,9% σε σύγκριση με το 2018 (93.373 μονάδες). Το 2019 η ζήτηση για νέα ηλεκτρικά LCV αυξήθηκε κατά 22,9% (26.107 μονάδες), φθάνοντας το 1,2% του συνόλου των πωλήσεων ελαφρών επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τέλος, οι ταξινομήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων εναλλακτικών καυσίμων (APV) ανέβηκαν κατά 33,6% το 2019 (27.305 μονάδες).