top icon
Αγώνες

WRC: Και τα παιχνίδια συνεχίζονται!

Για δεύτερη συνεχόμενη ημέρα η σειρά εκκίνησης αποτέλεσε το κεντρικό σημείο του αγώνα, με τον Ogier να κόβει στην τελευταία ειδική, παραδίδοντας την πρώτη θέση στον Sebastien Loeb.

Όπως σε κάθε χωμάτινο αγώνα φέτος, έτσι και στο Ράλλυ Ακρόπολις η σειρά εκκίνησης έμελλε να παίξει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Από το πρωί ο Solberg έχασε πολύτιμο χρόνο ανοίγοντας το δρόμο για τους υπολοίπους, ενώ στο τέλος η στρατηγική ήταν το κύριο χαρακτηριστικό. Βλέπετε, την ώρα που ο Νορβηγός έχασε από το πρωί έδαφος και μαζί στο τέλος την πρωτοπορία σε επίπεδο γενικής κατάταξης, ο Sebastien Ogier που ήταν με διαφορά ο ταχύτερος συνδυασμός της ημέρας, αποφάσισε και πάλι να κόψει στην τελευταία ειδική για να μην ανοίγει το δρόμο στις αυριανές ειδικές διαδρομές. Γεγονός που εκνεύρισε τον Sebastien Loeb, που από την πρώτη έως και την τελευταία ειδική δεν έκοψε ρυθμό και οδήγησε στο όριο.
 
Ο Γάλλος επτάκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής, από το πρωί ξεκίνησε αποφασισμένος να μειώσει τη διαφορά του από τον Solberg. Και το κατάφερε! Όχι απλά κάλυψε τα 51 δευτερόλεπτα που τον χώρισαν από τον Νορβηγό, αλλά στο τέλος δημιούργησε και μία διαφορά της τάξεως των 20 δευτερολέπτων. Όμως, λογάριαζε χωρίς τον Ogier. Ο νεαρός Γάλλος, που πριν την τελευταία ειδική ήταν πρώτος με 15 δευτερόλεπτα διαφορά από τον Loeb, έκοψε ρυθμό και άφησε τον ομόσταυλο του να περάσει στην κορυφή, μόλις με δύο δευτερόλεπτα διαφορά. Ο Seb εκνευρίστηκε σε μεγάλο βαθμό, αφού από τη μία μεριά ο Ogier δεν είχε split σε όλη την ειδική(!), ενώ παράλληλα σε δηλώσεις του υποστήριξε ότι απλά οδήγησε στο όριο, αλλά δεν μπορούσε να δει μέσα στη νύκτα. Κάτι που ο Γάλλος, αλλά και κάθε φίλος του WRC, καταλαβαίνει ότι δικαιολογίες τέτοιου τύπου δεν ευσταθούν. Πάντως, αν αντίκριζε κάποιος το βλέμμα του Loeb στο μεταμεσονύκτιο σέρβις προς τον Ogier, θα είχε συνειδητοποιήσει πλήρως τον εκνευρισμό του Γάλλου.
 
Ο Ogier ήταν με διαφορά σήμερα ο ταχύτερος συνδυασμός του αγώνα. Εκμεταλλευόμενος τόσο την ταχύτητα του, όσο και την σειρά εκκίνησης, κατάφερε να καλύψει τη διαφορά του από την κορυφή και να περάσει πρώτος, έχοντας και μία μικρή διαφορά. Η απόφαση του, όμως, στο τέλος να κόψει ρυθμό και να το κάνει μάλιστα με τόσο επιδεικτικό τρόπο, μαυρίζει εν μέρει την επίδοση του. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να θεωρεί ότι αύριο θα έχει εύκολο έργο, αφού δεν θα εκκινεί τέταρτος στις ειδικές, αλλά πίσω από τον Loeb, με αποτέλεσμα η διαφορά να μην είναι και τόσο μεγάλη.
 
Την ίδια ώρα, θα έχει να αντιμετωπίσει και τους Petter Solberg, Mikko Hirvonen, οι οποίοι ακολουθούν κατά πόδας και δείχνουν ικανοί για το καλύτερο. Ειδικά ο Νορβηγός πρώην Παγκόσμιος Πρωταθλητής, μπορεί να ταλαιπωρήθηκε σήμερα από την σειρά εκκίνησης, αλλά δείχνει να διαθέτει τα ψυχικά αποθέματα και το πάθος να διεκδικήσει ακόμα και τη νίκη. Σήμερα, στάθηκε αδύνατο να διατηρήσει τη διαφορά του από τους διώκτες του. Σαν να μην έφτανε η σειρά εκκίνησης, ένα τετ α κε και ένα σημείο που χάθηκε ο συνοδηγός του Chris Patterson στη νυκτερινή ειδική, ήταν αρκετά για να του στοιχίσουν λίγο ακόμα χρόνο. Παρόλα αυτά, αν καταφέρει να επαναλάβει τις επιδόσεις της πρώτης ημέρας, μόνο απίθανο δεν μοιάζει το σενάριο να διεκδικήσει αύριο τη νίκη στα ίσια.
 
Μακάρι, όμως, να κάνει το ίδιο και ο Mikko Hirvonen, ο οποίος ακολουθεί μία ανάσα πίσω από τον Solberg. Ο Φινλανδός έχει παραμείνει σε απόσταση βολής από την κορυφή, αλλά παρόλα αυτά δεν είναι ικανοποιημένος από τις επιδόσεις του. Ο ίδιος παραδέχεται ότι το αυτοκίνητο είναι καλό, ενώ αισθάνεται ότι οδηγεί όπως πρέπει, αλλά οι χρόνοι των Citroen δεν βγαίνουν. Για αυτόν ακριβώς το λόγο, αν ο Mikko κατακτήσει μία θέση στο βάθρο, αναμφίβολα η προσπάθεια του θα έχει στεφθεί με επιτυχία. Ο ομόσταυλος του, ο Jari Matti Latvala, για ακόμα μία μέρα ήταν άτυχος, αφού ένα πρόβλημα στο τούρμπο τον ανάγκασε να κάνει τρεις ειδικές με αυτόν τον τρόπο, χάνοντας πολύτιμο χρόνο και μαζί μεγάλο μέρος της διάθεσης του. Όταν το αυτοκίνητο επισκευάστηκε, οδήγησε στο όριο, σημειώνοντας μάλιστα και έναν εντυπωσιακό χρόνο στη νυκτερινή ειδική διαδρομή, τον ταχύτερο όλων.
 
Πιο πίσω, ο Henning Solberg εξακολουθεί να οδηγεί στο δικό του ρυθμό, ο οποίος και του επιτρέπει να φλερτάρει με την 5η θέση της γενικής. Την ίδια ώρα, ο Matthew Wilson ταλαιπωρήθηκε και σήμερα από τις διακοπές του κινητήρα, αλλά παρόλα αυτά κατάφερε να ολοκληρώσει το σκέλος στην 6η θέση της γενικής. Πίσω του, ακολούθησε ο Kimi Raikkonen, που σήμερα έμεινε μακριά από μηχανικά προβλήματα, όντας και ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο και τις ρυθμίσεις της ανάρτησης. Την πρώτη οκτάδα, συμπλήρωσε ο Juho Hanninen, ο οποίος είναι και επικεφαλής στην κατηγορία SWRC. Ο Φινλανδός περσινός Πρωταθλητής του IRC, εκμεταλλεύθηκε την εγκατάλειψη του Ott Tanak από έξοδο το πρωί, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πολύ κοντά στην πρώτη του φετινή νίκη στην κατηγορία. Οι Bernando Sousa και Frigues Turan συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα στην κατηγορία. Αναφορικά με τα ελληνικά πληρώματα, ο Δημήτρης Ψύλλος με το Lancer EVO X είναι μαζί με τον Κώστα Κόντο πρώτοι στην άτυπη ελληνική κατάταξη.  
 
Με αυτόν τον τρόπο ολοκληρώθηκε και δεύτερη ημέρα του εθνικού μας αγώνα. Όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς, όλα είναι ανοικτά ακόμα και μάλιστα με τις εντάσεις να μην λείπουν. Τέσσερις οδηγοί θα διεκδικήσουν αύριο τη νίκη, και κανείς δεν μπορεί να γνωρίζει τι θα συναντήσει στις πέντε εναπομείναντες ειδικές διαδρομές. Σε κάθε περίπτωση μοιάζει δεδομένο ότι μάλλον θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι και την τελευταία ειδική του αγώνα για να μάθουμε ποιος θα είναι ο τελικός νικητής. Πριν τον αγώνα σκεφτόσασταν κάτι καλύτερο;_Π.Τ.
Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ