Οδηγώντας όπως ξέρει και διαβάζοντας τις σημειώσεις τους όπως μόνο αυτός μπορεί, αξιοποίησαν τη Skoda Fabia της EUROSOL και ο στόχος επετεύχθη.
Νικητής για έβδομη φορά, recordman πλέον ο Πρόεδρος του ΑΟΘ, δίδαξε πατήματα και στρατηγική, ελέγχοντας το ρυθμό με ατού τον Γιώργη Πολυζώη και εδώ το πλήρωμα και η μηχανή τους, πιστοποιούν το ομαδικό παιχνίδι που χαρακτηρίζει τα Ράλλυ. Ό,τι άλλωστε ισχύει και στο πως λειτουργεί ο ΑΟΘ, όντας σε πτήση με συγκυβερνήτη τον Δημήτρη Μπρόζο και μαζί συντονίζουν μια εξαιρετική ομάδα, με πρωταγωνιστικό ρόλο στο Motosport σε Πανελλήνιο επίπεδο και ευρύτερη παρέμβαση στην κοινωνία, οπότε πλέον είναι σαφές (δείτε τα αναλυτικά αποτελέσματα εδώ). Αυτός ο αγώνας διεκδικεί με άποψη και τεκμηριωμένη πρόταση, το ρόλο του στη διεθνή σκηνή. Αδικήθηκε τότε το 1988 και εκτίμηση μας πως για δεύτερη φορά σικέιν και εμπόδια ΔΕΝ αντέχουν για μια προσπάθεια που ξεπερνάει τα συνηθισμένα. Αστοχία πριν 12 μήνες με την κακοκαιρία, ρεσιτάλ σήμερα προς κάθε κατεύθυνση και την πανηγυρική όσο και σοβαρή ατμόσφαιρα τη διακρίνεις στα πρόσωπα των Πρωταγωνιστών, όπως και των θεατών. Μέσα από στοχευμένες επιλογές της οργάνωσης, σε τόπους, σε χώρους, με ανθρώπους που δίδαξαν προς κάθε κατεύθυνση και εδώ έχουμε να κάνουμε με το σπάνιο ως εξαίρεση για το αυτονόητο. Ράλλυ ΔΕΘ 2023, από τον ΑΟΘ και όλοι δημιουργικοί και με όραμα, εμπνευσμένοι από τον επικεφαλής που έχει τον τρόπο να εμπνέει τουλάχιστον όποιους εμπιστεύεται.
Νίκη με υπεραξία
Έργο των νικητών, η Κυριαρχία, με τέσσερις πρώτους χρόνους σε τέσσερις ειδικές-φωτιά, σε διαδρομές που απαιτούν τέχνη, τσαγανό και ρυθμό, νίκη με υψηλό βαθμό δυσκολίας, αφού στη δεύτερη θέση, όρθιοι και απειλητικοί μέχρι και την τελευταία ε.δ, ολοκλήρωσαν οι Πρωταθλητές. Οι Γιώργος Αναπολιωτάκης-Θανάσης Τσιούκας, με το Ford Fiesta, αντιμετώπισαν με τη χαρακτηριστική αρχοντιά τους τη «φιέστα» στην εξέλιξη του αγώνα. Δεν έχασαν την επαφή, έβλεπαν Τσολακίδη και ήλεγχαν Αλυγιζάκη που πίεζε, όντας σε κάθε αναμέτρηση και πιο ανταγωνιστικός.
Η κανονικότητα σε σχέση με τις συμμετοχές και τα ακούσματα στο βουνό αναστατώθηκε με την παρουσία του διεθνή Σωτήρη Ιερεμιάδη με τη Skiron- Skoda Fabia και τα σήματα του περιοδικού μας σε περίοπτη θέση.
French connection…
Αγώνας, ανάμεσα σε ικανούς, σε πληρώματα μαθημένους στα όρια, με αυτοκίνητα που λατρεύει ο θεατής. Από αυτή τη μάζωξη με 2WD, έλλειπαν στον τερματισμό οι Αυγερόπουλος-Γιαβάσης που έδωσαν δείγμα γραφής, με τρίποντο, αξιοποιώντας το Citroen Saxo που δούλεψε, στην τρίτη ε.δ, πριν εγκαταλείψουν.
Στην καλά ανακατεμένη τράπουλα, ξεχώρισαν οι «νικητές» Φώτης Μπρότζος-Τάσος Βογιατζής, τοποθετώντας την κόκκινη Citroen Xara μπροστά από τo Renault Clio των Θάνου Μόσχου-Γιάννη Σαμαρτζή. Εξαιρετικό κοκτέιλ ανθρώπων και μηχανών, σε εφ όλης της ύλης αισθητική. Ατμοσφαιρικοί κινητήρες με αγωνιστική μουσική και άγρια όσο και γοητευτική όψη εποχής.
Στο άτυπο βάθρο, μαζί τους η πιο σεμνή και σύγχρονη DS3-T3 του Κωνσταντινίδη. Το Opel Astra του γιατρού; Ο Γιώργης Γεροδήμος, ανάμεσα στα EVO, με τον Γιώργο Αργυρίου να κερδίζει το Ν που επιβιώνει, ενώ ακόμα αποτελεί το τέλειο όπλο σε άσφαλτο και χώμα, για τον ερασιτέχνη.
Στον τερματισμό, τα 31 πληρώματα από τα 43 που ανέβηκαν στη ράμπα της αφετηρίας στην Πλατεία Αριστοτέλους και ποιος να συγκριθεί μαζί τους; _ΣΧ
Στον αγώνα, την έμπρακτη στήριξή τους παρείχαν οι εταιρείες: Ελληνικός Χρυσός – Hellas Gold, Βίκος – Βίκος Cola, Eurokteo, Ηλιάτορας Φωτοβολταϊκά Συστήματα, Menarini Hellas, Drop Κιοσίδης ΑΕ – Συστήματα Άρδευσης και Επεξεργασίας Νερού, Thessaloniki Travel – Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Τσεκλίδης – Κέντρο Μεταχειρισμένων Ανταλλακτικών Peugeot Citroen Renault, Terzopoulos Cars – Εμπορία Αυτοκινήτων
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ (οι δέκα πρώτοι)
1 Τσολακίδης-Πολυζώης,Skoda Fabia RS, 48.54.81
2 Αναπολιωτάκης-Τσιούκας, Ford Fiesta, 49.29.86
3 Αλυγιζάκης-Χατζάκης, Skoda Fabia R5, 49.41.05
4 Iερεμιάδης-Ομέτο, Skoda Fabia R2-EVO, 51.00.46
5 Μπρόζος-Βογιατζής, Citroen ΖΧ, 52.12.93
6 Μόσχος-Σαμαρτζής, Renault Clio Kit Car, 52.15.12
7 Κωνσταντινίδης-Κυπαρίσσας, DS3 R3,52.26.08
8 Περουλάκης-Σαρρής, Mitsubishi EVO VIII, 52.33.35
9 Γεροδήμος-Γρηγορίου, Opel Astra OPC, 52.36.38
10 Αργυρίου-Πάσχος Mitsubishi ΕVO IV (N), 52.37.16
Αναλυτικά αποτελέσματα: www.infomega.gr/live/
Φωτογραφίες: ID.Papas