top icon
Επικαιρότητα

Πρεμιέρα για τη νέα Alfa Romeo Giulia

Οι Ιταλοί βρήκαν τον καλύτερο τρόπο να γιορτάσουν τα 105α γενέθλια της Alfa Romeo.

Η ιταλική εταιρεία… λύνει τη σιωπή σας αποκαλύπτοντας εντός έδρας στο ανανεωμένο της μουσείο και με αφορμή μία ακόμα επέτειό της, τη νέα Alfa Romeo Giulia. Δυστυχώς, όμως, μόνο στην κορυφαία έκδοσή της, η οποία είναι φανερό πως έχει στραμμένο το βλέμμα της κατά Γερμανία μεριά (λέγε BMW M3, Mercedes C63 AMG και Audi RS4). Η νέα Giulia Quadrifoglio Verde, όπως είναι η επίσημη ονομασία της, διαθέτει την ιδανική, σύμφωνα με τους τεχνικούς της, αναλογία βάρους ανάμεσα στους δύο άξονες, δηλαδή 50/50, φιλοξενώντας κάτω από το εμπρός καπό της έναν V6 biturbo βενζινοκινητήρα με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων και απόδοση 510 ίππων, που προέρχεται, όπως ήδη σας έχουμε προαναγγείλει μέσω παλαιότερων αναφορών μας, από την ομόσταυλη Ferrari. Σύμφωνα με τους Ιταλούς, οι οποίοι κρατούν κλειστά τα χαρτιά τους όσον αφορά την τελική ταχύτητα της νέας Giulia QV, ο εν λόγω κινητήρας εξασφαλίζει επιτάχυνση από στάση έως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε χρόνο μόλις 3,9 δλ. σπάζοντας έτσι το άτυπο, αλλά και… ψυχολογικό, συνάμα, φράγμα των 4 δλ.

Και όλα αυτά, όχι μόνο με την αρωγή της κορυφαίας ισχύος του αλουμινένιου κινητήρα της, αλλά συγχρόνως χάρη και στο περιορισμένο βάρος του αμαξώματος, που κυμαίνεται κοντά στα 1.500 κιλά, τιμή που εξασφαλίζει μια… περιζήτητη αναλογία κιλών ανά ίππο κάτω του μαγικού αριθμού «3». Φυσικά, η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς (σημ.: πρόκειται για την πρώτη πισωκίνητη Alfa Romeo μετά την «75» και το μακρινό πλέον 1992, χρονιά που η τελευταία απεσύρθη οριστικά από το αυτοκινητικό προσκήνιο της μιλανέζικης φίρμας), αφήνοντας έτσι… ανοιχτούς λογαριασμούς με τον ανταγωνισμό, αλλά και πολλές υποσχέσεις στους φανατικούς λάτρεις της σπορ οδήγησης. Αξίζει να προσθέσουμε πως τo εν λόγω «διαμάντι» διαθέτει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, με κορυφαίο το «Race». Τα υπόλοιπα είναι τα «Dynamic», «Natural» και «Advanced Efficient», με το τελευταίο φυσικά να έχει σαφείς… οικολογικές βλέψεις.

Η πίσω ανάρτηση της νέας Giulia QV, η οποία πατά σε ένα αμερικάνικων καταβολών δάπεδο, είναι πολλαπλών συνδέσμων (Alfalink την ονομάζουν οι Ιταλοί), ενώ εμπρός οι μηχανικοί υιοθέτησαν μια διάταξη με διπλά ψαλίδια που εγγυάται κορυφαία αμεσότητα και κατευθυντικότητα. Που αλλού αξίζει να σταθεί κανείς; Μα, φυσικά, στο σύστημα Torque Vectoring, το οποίο σε συνδυασμό με τη ρύθμιση του κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, επιτρέπουν τον διαρκή έλεγχο του καταμερισμού της ροπής σε κάθε έναν από κινητήριους τροχούς ξεχωριστά, καθώς και στα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα (Active Splitters), που βελτιώνουν τη ροή του αέρα και συνεπώς και τη σταθερότητα του αμαξώματος στις υψηλές ταχύτητες. Από εκεί και πέρα, η χρήση… ακριβών υλικών κρίθηκε εκ των ουκ άνευ για τους ιθύνοντες της μιλανέζικης φόρμας, μιας και το καπό, η οροφή αλλά και πολλά ακόμα μέρη είναι κατασκευασμένα από ανθρακονήματα. Σε ότι αφορά στο σύστημα πέδησης, η Alfa Romeo αναφέρει πως η νέα Giulia Quadrifoglio Verde είναι εφοδιασμένη, πέραν των κεραμικών δίσκων, με το καινοτομικό ηλεκτρομηχανικό σύστημα Integrated Braking System, που υπόσχεται κορυφαίες αποστάσεις ακινητοποίησης ακόμα και από υψηλές ταχύτητες.

Για ό,τι νεότερο, μείνετε συντονισμένοι._X.A.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ

Ακολουθήστε το 4troxoi στο Google News και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα!

ΤΙΜΕΣ - ΤΕΧΝΙΚΑ